Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi meiden

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Leuke foto´s weer gezien net!

Deess: wat fijn dat haya naar je ouders toe kan zeg!

Maja: de eerste vind ik het leukste!
    Wat sneu dat lune zo erg hoest het is er echt de tijd voor nu.
    Klop ff hard af hier nog geen verkoudheden gelukkig.

Mys: wat klote van je baan maar zoals al werd verteld heb je in elk geval nog recht op zw en daarna op ww.
    Let aub wel goed op dat je werkgever jou meteen ziek uit dienst meld aan het uwv!
    Toevallig zit mijn man nu net zo,deze loppt ook het contract af per 31 jan maar ze zijn nog bezig wnat zijn chef wil hem niet kwijt en de baas daarvan ook niet.
    Mijn man zit momenteel al weken in de zw ivm zijn knie gisteren de mri gehad en nu afwachten tot de 20e wat eruit komt.
    Maar ik heb in elk geval alvast het uwv gebeld en hun juridische afdeling gesproken en die drukte mij op het hart dat ze hem ziek uit dienst moeten melden want als dat niet gebeurt krijg je geen zw en een ww gaat langere tijd overheen dus meis hou dat in de gaten!

Veder wilde ik melden dat jimmy nog steeds geen ontlasting heeft gehad!
    Hij heeft nu totaal 10 zakjes poeder op maar niks hoor.
    Morgenochtend moet ik weer terug na de ha en ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
    Ik heb nog een hele kleine hoop dat ie vanacht nog gaat poepen.
    Ik heb hem in elk geval een luier om gedaan tis echt geen gezicht een 5jarige met een luier maar het moet gewoon even.
    Zelf had ie zoiets van ja he ben zindelijk hoor heb geen luier nodig maar ik ben bang dat als ie moet terwijl ie slaapt het bed onder zal zitten.

Verder gaat het met Keano en Giovanni prima mag niet klagen.
    Keano die begint nu ook eindelijk weer beter te slapen zonder problemen.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    waarom kan ik niet zien wie er is??

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik kan ook niets zien trouwens vivian.
    Keek er net ff na.

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianda mijn neefje heeft ook zoveel problemen met poepen hij gaat tegenwoordig zelfs naar de poeppoli is echt zielig hij word in februari 9 en poept nog steeds in zijn broek.
    Ik hoop dat ze bij jimmy snel een oorzaak vinden en anders niet teveel sukkelen en laten doorverwijzen naar de poeppoli meid, wil niet dat je zolang moet lopen als mijn neefje moest

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Van de poep poli heb ik gehoord inderdaad.
    Jimmy heeft dit probleem eigenlijk al vanaf dat ie zindelijk is.
    Maar het is een hele lange tijd goed gegaan en sinds kort is het weer mis.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    klnkt hetzelfde als bij de kleine van mijn zus, alleen is die nooit helemaal zindelijk geworden met poepen

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bale lianda dat hij nog niet gepoept heeft !

ik zie ook niks onderin zullen ze vast mee bezig zijn

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Leuk, leuk! Ben ook zo benieuwd naar wat je voor Suus maakt. Ik denk dat ik daar ook een variant op wil (als je nog stof over hebt). Maar, maak eerst dit maar eens rustig af:D

Lieve Mys, vind het zo rot voor je dat je nu alles op je bordje krijgt! Ik hoop dat er heel snel wat mooie kansen voorbij komen maar, net wat Debora zegt, neem nu lekker je tijd en rust om weer een beetje de oude te worden!

Debie, ik zal zaterdag even naar het postkantoor om een grote enveloppe te halen en dan kijk ik wel even of dat past, Het is nogal een grote lap stof...

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mys meid ik vind het zo erg voor je maar idd zw en dan ww ff tijd voor jezelf nemen

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En Lune slaapt nog niet. Kuthoest.

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ach gossie arme lune

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    och arme lune

kan het nu eindelijk zomer worden einde aan al die verkoudheden
    (tenminste bij de meeste dan )

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Idd Kuthoest Maja. Hier is de hoest gelukkig onder de duim te houden met een luchtbevochtiger, pillen voor de billen, Luuf, Bisolvon.... Ik trek echt alles uit de kast, maar het werkt. Sterkte met de kleine keffer.

Leuke foto's Ichy en Mom!

Wat heb ik nou nog meer gelezen.. Oh ja, Finn eet weer, super! Maakt toch niet uit hoe hij eet, als hij maar eet. Tegen de tijd dat hij met Juul gaat trouwen, leer ik hem wat manieren8)

Brr, heb het koud (net terig van de paarden). Dus ik ben er weg van, lekker douchen en dan tukken.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mys,ah bah meid sterkte! En probeer het gewoon positief te zien, je kan nu de tijd nemen voor jezelf en op jezelf richten op je rijlessen en dingen die leuk vind....en daarna een leuke baan vinden die helemaal bij je past. Wilde je nou niet een opleiding to verzorgende doen ofzoiets?

Mom2be en Ichtus, mooie fotos! Ik had me in eerste instantie vergist dacht dat mom Ichtus was en omgekeerd. Jullie zijn guapas (In het nls lekkere dingen)en jullie meisjes zijn ook super mooi.

Lianda pfff 10 zakjes en nog niet gepoept, die moet toch op ploffen staan? Hopelijk kan de HA morgen iets voor jullie betekenen.

En verder weet ik het niet meer ben moe. Truste!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach arme lune die rothoest ook gwen is er gelukkig bijna vanaf het heerst wel zo te lezen

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hooooooooi,

heb echt mega screenend gelezen en heb niet meer de puf om overal op te reageren, maar dat gaan jullie me hopelijk niet kwalijk nemen.

Deb, heb jouw mail gelezen, ik vind het helemaal goed meid, ik maak morgen het extra geld over. No worries!

Maja, hier hielp een gewone zetpil tien keer beter dan de balsoclase, Dat hielp hier geen ene ruk, terwijl ze na een gewone zetpil en drinken van water (om de slijm niet te prikkelen en de keel te verzachten en tijd rekken om de zetpil te laten inwerken) het beste, dan viel ze altijd wel in slaap. Beterschap voor jouw meissie!

Leuke foto's van mooie dames (allemaal) gezien. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Ichy, extra dikke knuf voor jou.

Mys, bah zeg, hoeveel leed kan een mens hebben? Hopelijk krijg je wat meer rust door de slaappillen.

Dees, wauw ben super trots op jou! Mijn stoere, knappe, vol doorzettingsvermogen,positieve dinnetje. Luv you!

Voor alle zieke, snotterige, niet-poepende, niet-zelf-spelende, schattige, mooie, lieve, slimme, ondeugende, wel-niet-op-verwanten-lijkende, hoestende, schaatsende, slapende, eindelijk-weer-etende, enz. kindjes een hele hele hele dikke knuffel en kus van tante Suus.

Hier: alles prima met Tess. Geniet volop bij haar gastouder, helemaal goede keuze geweest. Voel me niet op mijn gemak bij het ophalen, omdat mevrouw wel heel duidelijk laat weten niet mee te willen en "bij Heinie blijvuh". Puuuuhuuuuu, mijn dochter wil me niet.....
    Nee hoor, maar tis soms wel een ongemakkelijk situatie, dat ik mijn kind in de jas worstel en op de nek meeneem. Denk dan bij mezelf: "ze vindt het heus wel leuk en gezellig bij ons hoor, heus waar...."GENANT!
    Verder zijn we klaar bij de kinderarts, aangezien ze de laatste 4 maanden niet meer ziek is geweest. Heel erg prettig.
    Verder ben ik drukker dan druk op het werk. Heel lang verhaal, maar draait er allemaal om, dat de hele organisatie wordt vernieuwd (weer) en dat het proces niet bijster handig wordt begeleid. Resultaat: een hoop onrust en onduidelijkheid en daar kan Suusje niet zo goed tegen.
    Daarbij volg ik nog een masteropleiding (waar ik lichtelijk spijt van heb) en ben mijn motivatie en inspiratie kwijt....resultaat: allemaal halve pagina's gekriebel en gekrabbel, wat nog wel tig keer herschreven moet worden binnen een bepaalde tijdsdruk.
    Suus gaat a.s. weekend even prioriteren en alles op een rij zetten!
    Daarbij ben ik ook nog eens van alles aan het regelen voor: verjaardag Tess, twee aankomende kinderverjaardagen, bruiloft zus, klussen in huis, eventuele andere auto, vriendin met problemen, mijn koopverslaving onderhouden. Dus ga in mijn planning het volgende opnemen: "het lezen van dat goede boek wat al maanden als onderzetter dient".
    Prioriteit 1!!!!!!!

Allemaal een dikke koes koes van Suus!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

Ken ze inmiddels wel erggg goed, aangezien er maar 5 liedjes op staan en de rit naar mijn ouders 30 min. duurt.....;)

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    truzzzzzzzz.. mij goat voed'n en dan sloap'm

Tjuus

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007