Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Een knuffel voor Lianda en dr menneke.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    MYS.. ik zou eigenlijk gek staan te kijken als het nu goed met je zou gaan. Klinkt misschien gek, maar het mag nu toch ook slecht met je gaan? Je hebt er alle reden toe. Laat het gebeuren, je moet er door heen. En kom hier als het kan knuffels halen. Ik hoop dat de slaappillen aanslaan en je wat uitgerust bent. Nogmaals heel veel sterkte meid. We denken aan je hier.

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    En nou ga ik Elena wakker maken, ik hou het niet meer uit, ze slaap al bijna 3 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo,

Ik erger me rot aan het forum. Ik hoop dat hij na het onderhoud vanmorgen nu weer normaal gaat doen.

Ik wilde even melden dat Tessa gisteravond voor het eerst op het potje heeft gepoept. Echt heel toevallig, want ze poept nooit 's avonds. Na het eten mag ze altijd in haar blote billen lopen. Dan zet ik het potje neer voor als ze moet. Ze vind het eigenlijk maar niks om met haar blote billen op het potje te zitten. Gisteren ging ze dus even zitten. Peter en ik zagen het niet eens. Wij waren in de keuken. Opeens horen we 'poep' en zit ze te wijzen in het potje. En jawel, een prachtig mooi klein drolletje :D Helemaal trots hebben we hem met z'n 3jes door de wc gespoeld. Het was meer geluk dan wijsheid denk ik, maar goed...

Verder wel terug gelezen, niet alles blijven hangen.
    Ja lianda met haar zoontje. Wat zielig zeg. Hij moet inmiddels op klappen staan. Ik hoop dat hij snel gaat poepen.

Leuke foto's gezien van Mom en ichtus.
    Wen kwam ook even voorbij. Hoooi!
    Leuke stofjes van debora, ik vind het erg leuk voor een overtrek.

Nu ben ik leeg....

Zit aan de koffie, moet zo gaan werken.

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @MOM middenlimburg gezellig waar ga je heen??
    misschien wel hier in de buurt lijkt me leuk kunnen we meeten

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oja debora ik denk dat ik nog even wacht met het overtrekje omdat we nu toch serieus aan het kijken zijn voor groot bed en tja dan krijgt hij ook groot dekbed he

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoop dat je het niet erg vind, ik bestel dan wel mijn grote bij jou haha

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw, wat knap van Tessa!!:) Een klein (bruin, stinkend) beginnetje, cool!

Mom, 3 weken limburg, heerlijk vooruitzicht! En als je zo doorgaat nog trots in bikini ook, super! *klopt op je schouder* Heb je trouwens ook striae? Ik ben nu al bang dat mijn buik compleet uitscheurt..

Die stofjes wil ik oooooook! Vind ze echt te gek! Nog even zekerheid over een behangetje en dan mag ik ook bezig met stofjes:)

Lianda, ook een knuffel van mij. Lijkt me erg frustrerend worden zo..

Suus, ik wou nog wat tegen jou zeggen maar weet niet meer wat. Koes koes dan maar?:D

Haai Wen!8)

Eh.. niks te melden verder. Lune speelt zowaar af en toe heulemaal zelf! Ojee, had ik niet moeten typen, ik word nu gestraft:)
    Denk dat ik haar nog even naar bed doe, ze is nog niet echt fit en volgens mij aardig moe.

Ik ga maar weer eten, heb zo'n vreetdag vandaag. Eerst Lune op bed en ondertussen nadenken wat ik naar binnen ga werken zo.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hello meiden,
    Hier geen tijd voor het forum gehad tot nu toe, erg he!
    Nora heeft veel last van krampjes, waarschijnlijk omdat ik haar gisteren 30ml kunstvoeding gegeven heb, omdat het leek dat ze niet genoeg gedronken had bij mij. Nou ik heb het geweten, de hele nacht,scheten en een rommelende buik en vanochtend nog steeds nu slaapt ze eindelijk. Dus dat doe ik niet meer zo gauw kv geven.

Please duimen jullie mee, ik hoop dat we vanmiddag weer een woning gaan bezichtingen. Alleen nog effe mijn man overhalen die komt zo uit het werk en weet nog van niks. Als hij niet wilt ga ik alleen hoor. hihihi.

Heb verders wel bijgelezen maar moet er weer vandoor anders brand het eten aan.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, ze wou graag naar bed zelfs. Op het aankleedkussen vraagt ze altijd 'Nune buikie ligguh?' Dan wil ze dat ik haar op haar buik in bed leg. Vouwt ze haar armpjes onder zich en kontje gaat de lucht en zo valt ze in slaap. Te schattig toch?

Zit aan de kaastucjes met een extra plakje kaas erop:) Ik ga weer zooo vreselijk dichtgroeien.. Hou me tegen!!!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach gussie.. kusje op Nora haar zere buikje..
    Ik ga duimen SM. Zou gaaf zijn, nieuw huis:) Wordt tijd he?

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zooo ben er ook weer ff.. nieuwe bril uitgezocht vanmorgen.. wat opgeruimd hier.. Ed is zwemmen met de oudste twee..en ik zit rustig zu hause...vanavond ga ik lekker in de stad (koopavond en ed is een keer vrij) mijn vvv, kruidvat, da etc bonnen s verzilveren.. is bij elkaar zo'n 80 euri dus kan best leuk worden dacht ik zo.. ga lekker alleen voor mezelf dingen halen dus geen luiers ofzo...tijd voor een verwenmoment..

verder eigenlijk niks te melden..

MOM: wij gaan 1 week weg in de zomer.. waarnaar toe weten we nog niet zeker.. waarschijnlijk Belgische kust.. we willen dat dan combineren met een dag Plopsaland... is nu ook leuk voor Marijn en de andere 2 vinden t ook nog geweldig..maar 1 dagje heen en weer is gewoon te ver.. als we daar dan op vakantie zijn lukt t beter.. nu hebben we via SUNPARKS volgens mij in de buurt een leuk park gezien....zal straks nog s spieken.. heb er nu al zin in..ik wil wel een 8 persoonshuisje want wil anna en marijn op een eigen kamer hebben.. wij een kamer en jur en lisa dan samen.. en zo heb je ook nog wat ruimte voor spullen..

Marijn wil lala po kijken en Anna hoor ik boven.. ben er vandoor.. tot laterrr

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Veel plezier met je verwenmoment Ichy! (ja, ik heb associaties bij deze zin maar zeg verder niks8))
    Klinkt goed, belgische kust.

Wij gaan niet op vakantie hebben we besloten. Geld kunnen we nu te goed gebruiken en ik vind het niet prettig om met een dikke pokkel ergens anders te zijn (mietje..).
    We gaan ws in mei nog wel een weekendje weg ofzo. Naar een of ander burgerlijk park met binnenzwembad en midgetgolfbaan. Je kent het wel;)

Hmm, Lune moppert. Blijkbaar toch geen zin om te 'spapuh'.

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Fijn trouwens dat Finn weer avond eet, zal een hele opluchting zijn voor jullie!

SM ik had laatst foto's van je dochters gezien en vond het echt plaatjes!

Hier Elena wakker.. slaapt Suzanne weer langer dan verwacht.. t is wat. Maar even kijken of we zo nog op pad kunnen.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Goeie! Tussen Roermond en Venlo in aan de Duitse grens, Reuver oid

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik duim voor je SM!

Sunparks... zo'n park is lekker, alles in de buurt. Onze kids zijn er nog wat te klein voor vind ik, tenminste ik heb het er nu niet voor over qua geld, omdat we van de helft dan (nog) geen gebruik maken. Misschien later. Hoewel ik ook van t kamperen ben.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Heerlijk om over de vakantie te praten!
    We zijn dr weer vandoor.. tjuus..

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Joh das toch prima! en als je ergens anders iets naar je zin kunt vinden moet je dat gewoon doen. ;)

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja tis sunparks de haan aan zee... zoiets geloof ik.. best luxe, maar ook duurrrrrrr.. moeten nog maar zien of dat m wordt.. ach ja.. anders vinden we vast wat leuks.. CAMPEREN.. YAK.. nikssss voor mij..heb t 1 x gedaan met vrienden en 1 x met mijn ouders.. vond t beide keren niks... te primitief..(schrijf je dat zo??) ik zit liever in een hotel.. ik wil in mijn vakantie zo min mogelijk huishoudelijke taken doen. dus geen was, niet koken en zo min mogelijk opruimen.. dan is een hotel echt vakantie.. maar das met 4 kids wat lastig dus neem ik genoegen met een groot huisje..dan wel zelf opruimen, maar koken doe ik dan in een week misschien 2 x.. de rest gaan we t parkrestaurant eten..simpel lopend buffet, maar goed eten.. veel keuze..zoveel je wilt en vooral voor de kids errug leuk..zit een binnenspeelplek bij het restaurant zodat wij lekker rustig kunnen eten en de kids na het eten lekker kunnen spelen.. zijn ze daarna kapot omdat we voor het eten hebben gezwommen en kunnen ze in het huisje zo het bed in.. zij blij.. wij een lange avond samen.. oh ik kan me er nu alweer op verheugen...kids vinden dit helemaal top.. en wij ook..errug burgerlijk, maar daar komen toch niet meer onderuit..whahaha...

Eigenlijk wilden we op wintersport, maar dat vind ik totaal niets met kids...dan kan ik nog niets en dan is sneeuw geen hol aan..

als ze wat ouder zijn dan maar...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    volgens mij ga ik ongesteld worden.. heb de hele dag al krampen.. gister ook al wat... maar nog niets gezien.. zucht.. had gehoopt dat dit nog wel een paar maanden zou wegblijven.. prikpil dan maar.. ben ik er ook vanaf..;)

Deel Deze Pagina