Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dat is dubbel balen SM! Vervelend.

Hier ook iemand die baalt. Om 21u viel ik al om, dacht nog n uurtje wakker blijven ivm voeden. Is er een feestje gaande bij 1 van de buren met van die harde beuk herrie :$. Had dat even gezegd, dan had ik wat geregelt. Elena werd net wakker en zei: muziek! :(
    Duim voor me dat ze weer in slaap valt en die lui zo de muziek zachter zetten. Ik ben slecht in klagen en vragen of alsjeblieft de muziek zachter mag. Bleh.

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmorgen

iedereen nog in dromenland??
    Het is wel erg rustig geweest hier gisteren
    @mom meid ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen gisteren en elena ook. Had je mijn berichtje over het meeten nog gelezen?? Reuver is voor mij heel goed te doen hahaha lijkt me gezellig.

Ik heb voor vandaag vanalles op de planning staan, begin met poetsen en dan brood halen voor de eendjes en erwtensoep maken, en dan wafels bakken
    dus druk druk

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!!

Sm balen van de flat zeg.. jeej..
    En ik zou wel niet zoooo pissig op manlief zijn geweest als ik Nora zo aan zou treffen.. grrrrr...... Snap je reactie heeeel goed!

Mom, heb je nog een beetje kunnen slapen?? Hope so.. zo balen als de kids door toedoen van anderen niet kunnen slapen.. (en de pappa's en mamma's ook niet dus.. )

en Lianda: nog wat van de jacksons gezien? ;)

Hier echt een onvoorstelbare nacht gehad..
    Daan gisteren om 18.15 uur gevoed. had lang gedronken. tot 19.00 uur.. Maar hij sliep om 22.00 uur zoooo vast dat we hem hebben laten liggen en maar het risico namen dat hij 's nachts kwam. (dat weet je dan toch)
    Ik schrok vanmorgen om 06.00 uur wakker!! Daan sliep nog!!!! Niet meer gehoord dus! Hem om 06.30 toch maar wakker gemaakt en gevoed.. hihi.. lekker manneke is het toch! heeft gewoon zo goed als de klok rondgeslapen!!!!
    Moet wel ff kijken hoe ik dit ga doen.. hij mag nog niet naar de 4 voedingen, maar als hij dit ritme aanhoud (zal wel niet) dan zit hij dus wel op 4... Hij was trouwens in 10 dagen weer 210 gram aangekomen! Prima dus. Hij weeg nu 6400 gram!! (en nu gewogen met lege buik.. alle vorige keren met volle buik!)

vandaag lekker een dagje met vanalles op het programma..
    eerst naar het tuincentrum zo.. willen graag een plant voor in de serre kopen (een grote) en dan nog even in de uitverkoop schoentjes voor Nora bij halen. (dan heeft ze ook 2 paar in maat 24) en vanmiddag krijgen we bezoek.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    vivi.. erwtensoep.. JAMMIE!!!! Lekker met roggebrood met spek!!
    Hier binnenkort ook maar eens maken!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Zeker lekker erwtensoep! Heb ik vorige week nog gegeten bij mijn ouders, mijn vader maakt het zo lekker. Heb het alleen wel de halve nacht nog gegeten:)

Zo, ik zou ook pissig zijn SM. En dat is nog zacht uitgedrukt. Huilde Sara dan niet?
    En ook balen van die flat zeg.. Is nog niet zo makkelijk, een woning vinden he?

Ooh, Mom.. Vreselijk! Ik weet hoe het is, zulke buren:x Hebben ze vaker lawaai of was het alleen nu? Poeh, word je gefrustreerd van he? Ik zie nu ook al op tegen de zomer. Dan gooien onze buren de deuren open en zetten de muziek aan. En er wat van zeggen heeft geen zin want 'het is onze tuin dus mogen we doen wat we willen' :(:$:x
    Haha, ik loop me nu al weer pissig te maken. Kan niet wachten tot we kunnen verhuizen over een paar jaartjes.

Sizzel, wat een heerlijk nacht! En als Daan zich 4 voedingen helemaal voltankt kan het toch wel? Dat is toch ook op verzoek voeden? Of zeg ik nu iets heel stoms.. heb helemaal geen verstand van bv:)

Jeroen en Lune zijn boodschappen aan het halen. Lune hoest nog wel erg maar vannacht viel het eigenlijk wel mee. Wel werd ze vaak wakker, geen idee waarom. Ja, paar keer speentje kwijt. Ik ben er 3x geweest en Jeroen ook nog 2x. Kwam bij dat ik de slaap niet kon vatten lag om 2u vannacht de babykamer en Lune haar kamer nog in te richten in mijn hoofd.. Ben er zelfs nog uitgegaan om te kijken op de toekomstige babykamer of dingen wel zouden passen:D
    En om kwart voor 7 was Lune weer wakker.. NEEEE! Te vroeg! Ik mocht blijven liggen maar kon toen natuurlijk ook niet meer slapen dus duik er zo nog even in denk ik:)
    Maar de kamertjes zijn ingericht! Nu nog uitvoeren (en me niet bedenken;))

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    haha die Maja, geloof me, vast en zeker dat je je nog 1000 bedenkt.
    Ik heb zo wel elke avond gelegen. Twintig keer in de Gamma gestaan met kleurkaartjes, en dan nog twijfelen als je echt de verf besteld. Een wildvreemde man in de Gamma viel het zelfs op :$:( Gelukkig kon hij ook niet kiezen:D Nu de kleuren bekend zijn, sta ik 's nachts nog in het kamertje om te kijken of het echt allemaal wel bij elkaar past :) Als straks de meubels erin staan, zal ik het vast ook allemaal nog wel tig keer verschuiven en verplaatsen, maarja dat hoort er allemaal bij.

Ik las dat je iets van een boom op de muur wil? Wat ook leuk is, is om een boom te schilderen, en dan blaadjes van behang uitknippen en die plakken op de muur. Zoiets .... sweet+paul+behang+boom.png (image)

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HOOOI...

hier een heerlijke nacht gehad..om 5u kwam anna.. vroeg, maar daarna nog tot 8.45 kunnen slapen.. weer gevoed..en nu hoor ik haar weer..helemaal goed..

CAKE staat in de oven...JAMMIE

Gister het boek gekocht..: Komt een vrouw bij de dokter!!..van KLUUN....
    ik zeg.. ALLEMAAL KOPEN.. zoooooo mooi..(wel tissues naast je neer zetten...) hij is nu al bijna uit!!..whahaha...ga rond mijn verjaardag met dinnetje naar de film als cadeau...leukk

straks komt mijn paps gezellig hier.. gaan we ff samen naar de meubelmarkt hier.. hij wil nieuwe meubels in huis...ik mag mee uitzoeken.. LEUK....

Ed is vrij vanmiddag..gezellig.. kan ik net iets meer doen.. paps blijft waarschijnlijk eten en ik ga heerlijke hachee maken.. zo'n zin in.. met rodekool met appeltjes en aardappelpuree.. voor de kids een grote hamburger erbij.. die kunnen t rundvlees niet kwijt worden (zoals men dat hier zegt)

was zit in de droger..andere hangt aan de lijn.. volgende zit in de machine..en ik ga lekker tussendoor huishouden.. ik zit vol energie en ben goedgemutst.. ik zeg: HOU DIT VAST!!!!...dit wordt een heerlijk weekend voel ik nu al..

reageren wordt m nu ff niet, want anna wil nu echt eten...tot later ladies.. kom vast nog wel ff spieken en zo niet...tot snellllll

KNUFFFF voor iedereen.....

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier nog niet mega veel kunnen doen hahaha,
    we zijn naar de winkel geweest en ff de eendjes gevoerd, toen zijn pap en mam hier geweest koffie drinken (ondertussen heb ik de erwtensoep aangezet) en nu ga ik poetsen bryan ligt te slapen dus das ideeaal

oja iedereen ik zet de datums voor meeting op hyves!!!!!!!!!!!

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi Meiden!
    Hier is het lekker rustig....

Mijn boze bui is over van gisteren, heb wel duidelijk gemaakt dat hij maar eens wat verantwoordelijker moet worden en zijn prioriteiten moet bijstellen. Echt lang boos kan ik ook niet blijven, hij zegt dat hij er niks aan kon doen dat hij in slaap was gevallen...tsssssss zal mij nooit gebeuren in ieder geval.

Dadelijk lunchen, dan gaat Saar slapen en daarna gaan we lekker de stad in met zijn viertjes.

Fijn weekend iedereen!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmiddag,

iedereen al lekker van het weekend aan het genieten?
    Hier alle boodschappen in huis en de keuken gepoetst. Nu lekker met een hawaibroodje/pizza op de bank.

Maja, kan me zooooo goed voorstellen hoe dat door jouw hoofd spookt. Bij Tess ging ik er ook 's nachts uit en dan wat ik bedacht uittekenen....hoe maf kun je zijn????!!!!

Ichy, je klinkt heerlijk vrolijk! Vasthouden, dat gevoel.
    Dat boek heb ik vorig jaar gelezen, man he, wat een tranen. Kon het niet aan de kant leggen. Wacht nu tot de dvd uit is, ben heel benieuwd. Oja, dan moet je ook "de weduwenaar" erachter aan lezen. Vervolg van Kluun. Heb 'm hier wel liggen, kan het zo naar je opsturen....

Naatje, hoe gaat het met de laatste loodjes? Heb jij het kamertje al helemaal klaar? Zoja, fotooooooo's.

Siz, jammie jammie jammie. Kun je op wat erwtensoep opsturen of komt dat niet goed?

Viv, poets ze!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    uhm suus ik was degene die erwtensoep deed maken hahaha

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier zit er eentje superlief te puzzelen en gaat ook nog goed ook moet ik zeggen.
    Hij heeft van sinterklaas een babypuzzel van bob de bouwer gekregn, das eentje met 2 stukjes,eentje met 3,4 en 5 en het lukt het al helemaal alleen vind het best knap van hem hoor en hij is er zo geconcentreerd mee bezig super

13. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Het is wel stil hier zeg.

Vivi: hmmm lekker erwtensoep zeg jammie helaas lusten hier alle 3 de kids en man geen soepen!
    Stelletje zeurkousen heb ik hoor.

Sm: balen dat het flatje niets is geworden zeg ik heb gisteren over je berichtje heen gelezen solly:(

Naatje: jij schiet nu ook al lekker op zeg gaat echt hard heb je alles nu al klaar?

Mom: ik hoop dat jij en elena nog even hebben kunnen slapen.
    Op zulke momenten kun je die mensen wel wat aan doen weet er alles van hoor.
    Hier is het ook 1x per jaar raak met de achterburen grrrr rekening houden met een ander is soms nogal moeilijk helaas....

Maja: hiihi wakker liggen hoe je alles wilt hebben,dat moeten echt wel de hormoontjes zijn hoor.
    Ik ben niet eens zwanger maar s'avonds als ik na bed ga dan ga ik dus alles overdenken met als gevolg dat ik weer iets in me kop heb en ook gedaan moet worden.
    Helaas is hubbie daar niet altijd even blij mee,helaas voor hem haha.

Joma: ik heb micheal afgekeken hoor mijn zoon viel elke keer net in slaap en ik porde hem dan ff wakker,hij wou kijken en zei steeds nee hoor dat hou ik vol.
    Jajaja helaas ken ik hem niet iets te goed,meneer is elke ochtend rond 6uur al wakker dus 9 van de 10x trekt ie het niet eens tot 10uur.
    Maar gisteravond moest ie wel en hij heeft het gekeken.
    Wat mij nu opvalt is dat hij de ondertiteling gewoon in 1 klap leest ongelooflijk die jongen maakt me een sprongen zeg!

Euh heb ik een ieder gehad? Volgens mij wel he.
    Hier heeft Keano een anderhalf uur geslapen en is nu papa aan het vervelen haha.
    De andere 2 zijn buiten spelen,en helaas jimmy heeft nog steeds geen ontlasting gehad,ben benieuwd wat de ha maandag daar nu eens aan gaat doen.
    Zo nu ga ik maar eens wat was opvouwen geen zin aan maar ja beter nu als vanavond want dan wil ik eens lekker relaxen met hubbie.

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hey vivi

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dus jij stuurt het even op dan Viv? Ha ha ha

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey lianda
    hoe kun jij me zien??
    hahaha martijn zat er wel eerst op hoor kom nu pas binnen

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha suus eer die bij jouw is zit er schimmel op hahaha

@Lianda ik zou haast zeggen kom lekker eten!!

pffff barst al dagen van de hoofdpijn met name als ik me buk krijg ik scheut door mijn hoofd

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo en nu ga ik ff spelletje spelen
    als het weer morgen meezit willen we naar eindhoven gaan schaatsen ben benieuwd wat bryan ervan vind.
    ga nu zo wafels bakken is het enigste op mijn lijstje wat ik nog wil

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he meiden, ik heb mijn hyves verwijderd. gebruik het zelden. alleen kan ik nu niet meer op onze mama hyves. dus als er iets belangrijks is dan vraag ik wel om een pb van iemand ;)

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

De laatste dagen wel wat meegelezen hier, maar eigenlijk geen tijd gehad om te reageren. Sorry.
    Hier gaat alles goed. Alleen is Sofie steeds vroeger wakker 's ochtends. Vanochtend was het 6.15. Pfff, dat is echt heul vroeg. Ik hoop dat ze snel weer een beetje langer gaat slapen. Verder bezig met de voorbereidingen voor Kas zijn verjaardag a.s. dinsdag.
    Ook heb ik vandaag een begin gemaakt met het regelen van de taart voor Sofie. Hopelijk heeft die vrouw nu wel tijd om er een te bakken. Voor Kas was ik al te laat (moet minimaal 3 weken van tevoren) Dus hij moet het doen met een hemataart, ook lekker:)

Deel Deze Pagina