Ik wilde het hier eigenlijk niet zeggen, maar ik ben sinds donderdag het streep je slank dieet aan het doen. Vanochtend was er al 1,5 kg af Ik heb wel moeite om alle vakjes vol te krijgen. Ik krijg dan ook de melding: meer eten. Haha, dat heeft nou nog nooit iemand tegen mij gezegd
Jemig, wat zijn jullie allemaal goed bezig met die dieten. Ik heb daar echt niet genoeg discipline voor. Dus applaus voor jullie! Hier ligt moppie nog in bed en ik heb even allemaal herhalingen gekeken. Ga nu even een peukie roken en de was doen. Moet ook nog strijken, maar jakkie.....heb er zo'n enorme hekel aan!
Wij gaan zo nog even de kerstspullen in het nieuwe huis brengen. En nu maar hopen dat ik ze aan het eind van het jaar niet nog een keer daar vandaan moet halen8)
Strijken vind ik ook een rotklusje. Gelukkig gaat hier veel in de droger. Daarna vouw ik het gelijk op, dus geen kreukels. In de zomer, als de was buiten droogt, is het een ander verhaal. Dan sta ik elke dag ook weer te strijken. Blegh!
Had ik al verteld dat Stijn waarschijnlijk een bril moet? Hij kan van veraf niet meer zo goed kijken. Ben nu alleen een beetje bang dat hij ermee gepest gaat worden... Al ik het echt een jochie "van de straat" die goed voor zichzelf kan opkomen. Maar dit wordt wel zijn zwakke punt.. Ach misschien zie ik wel allemaal beren op de weg die er helemaal niet zijn. Vrijdag eerst maar langs de opticien.
Oh jee, dan zal ik wel last krijgen van geitenkeutels. Ik drink af en toe een kop stoelgangthee van Welleda. Dat helpt prima, alleen niet op een fijne manier (krampen en dan moeten rennen). Ik vind het ook lastig dat je niet zomaar een hapje van dit en een handje van dat mag nemen. Juul komt regelmatig met een half opgegeten koekje of snoepje aan en normaal fungeer ik dan als kliko. Ik wil nog wel een mondspray halen want na een gebakken ei snak ik toch wel naar iets fris in mijn mond (en mijn omgeving vast ook). Ik ben natuurlijk pas gister begonnen, maar honger heb ik nog niet gehad. Ik merk echt dat je na een ei veel voller zit en blijft dan na 2 grote eierkoeken. In theorie klopt het allemaal, alleen blijf ik wel een sucker voor zoetigheid. Dat wordt nog lastig! Ik heb het boek al wel uit. Ik heb in het verleden een hele tijd South Beach gedaan dus de basis van KH-arm eten kende ik al wel. Wat voor mij wel echt nieuw is, is dat courgette veel kh's bevat (jammerrrr) en dat zoetstoffen zo slecht zijn. Ik wacht op toegang tot het forum van Lemmers. Daar staan nog veel meer recepten op. Ben benieuwd!
Haai haai, 2e pagina? Wat bedoelen jullie?! Lijners: keep up the good work! (zegt ze zippend aan n wijntje en knabbelent op n chippie) Sneeuw: ik vond het eigenlijk wel leuk en baal dat t al weer is weggesmolten. Verder eigenlijk niet teruggelezen. Hier: gister nacht de feestgangers na 1-nen toch maar verteld dat het zachter moest. Het ging alleen maar harder na 12-ven met meezingen en alles. Ik gun ze hun pleziertje, maar de buurjongen had t even van tevoren moeten zeggen. Dan had ik s middags geslapen en had ik Elena wellicht uit logeren gedaan. Gelukkig luisterden ze goed en kon ik half 2 slapen. Gister verjaardag van mn schoonpa gehad. Lang leve het hebben van kinderen! Zorgt voor vermaak en gesprek. Vannacht ben ik dr wel 10sx uitgeweest voor Suzanne en Elena. Elena was flink verkouden en heeft koorts, net 40,3. Vanmiddag heeft ze bij ons in bed geslapen. Nou, dat gebeurt echt nooit hier, omdat ze altijd te onrustig en actief is. Helaas werd er tijdens het slapen aangebeld en getoeterd, maar goed, toch nog n tukkie kunnen doen. Verder is Elena behoorlijk lusteloos. We houden haar goed in de gaten. Ben blij dat ze net flink wat gedronken heeft. Gelukkig gaat alles goed met Suzanne en heeft die nergens last van. Verder weigin\
Meiske, hoe doe je dat toch! Ik vouw het ook direct op na de droger, maar blouses moeten hier toch echt gestreken worden! Daarbij doe ik de wollen vestjes (en daar heb ik er heul veul van) niet in de droger, dus die moeten ook gestreken worden. Als je het vervolgens 4 weken laat liggen....tja, dan heb je veel te strijken. Maar tis klaar gelukkig, maar anderhalf (?!) uur bezig geweest. Mrijn en Boney, vind het knap, aangezien het toch heel wat discipline vergt. Ik herken dat kliko-idee wel. Heb moeite met restjes weggooien en Jan heeft moeite met tot de bodem eten. Resultaat: ik eet de laatste chipjes, nootjes, chocolaatjes op, wat al met al dan best veel is. Zit zelf ook te denken aan "streep je slank", maar er hoeft hier maar 2 kilo af, dus een beetje zonde geld vind ik. Maar heb wel voor die 2 kilo een stok achter de deur nodig....lastig. Denk er nog even over na..... Mom, Elena ziekjes....getsie. Beterschap voor de kleine meid. Enne, wat goed dat je er toch wat van gezegd hebt, las dat je dat erg moeilijk vond. Dus knap dat je toch gegaan bent en met het gewenste resultaat, dus de volgende keer ga je eerder? Lang al niets meer van Dees gehoord. Alles goed meissie?
Ik heb geen blouses en Piet maar een paar. Hij draagt ze af en toe in het weekend, verder niet. De kids hebben ook geen blouses, puur om de reden dat je die moet strijken En wollen vestjes heb ik ook niet haha. Dus de tip van de dag: in de winkel even nadenken of het in de droger kan en hoe het er dan uit komt!
Dus jij hebt je geregistreerd? Ik vond het belachelijk dat je daar 12 euro voor moet betalen... Maar als ik iets wil weten, dan mag jij voor me zoeken. En mondspray heb ik ook gehaald, alleen zit daar ook zoetstof in. Kauwgom en mondspray is gewoon niet te krijgen zonder suiker of zoetstof. En ik at ook heel vaak kaugom. Nu spray ik, laat ik het door m'n mond gaan en spuug het uit. Lukt natuurlijk niet altijd... Dan slik ik het gewoon door. Echt overal zit zoetstof in. Ik heb keelpijn en heb pastilles gehaald. Ook daar zit zoetstof in. En hier ook een kliko. Als Tessa het niet meer wil eet mama het wel op. Nu dus niet meer. En ik hou helemaal niet van eten weg gooien...
Klopt Meiske, maar in de winkel laat ik me toch overtuigen door de schoonheid ervan. Ik vind niets schattiger dan Tess met een blousje! Jan draagt in de weekenden ook blouses.....en ik heb vestjes (wol) in alle kleuren en lengtes, want het combineert zo makkelijk. Kortom: ik doe het mezelf aan, dus deal with it Suus! Zo, meissie ligt in dromenland en alles is opgeruimd en klaar gelegd en ingepakt. Nu even lekker bankhangen..... Oja, Bones jij had toch schoenen van Dolcis besteld? Laat eens een pic zien. Heb namelijk 2 paar schoenen van Dolcis voor Tess. Echt prima kwaliteit en pasvorm. Blijft mooi en de voetjes zitten er precies goed in.....Ben ook gewoon nieuwsgierig hoor, ik met mijn schoenentic.....
En ik ben me vreselijk te buiten gegaan aan de friet. Morgenochtend mag ik dus pas weer eten van mezelf. Zit echt mega vol. Maar het was heerlijk. En eigenlijk moet ik morgenochtend wegen, maar ik wil eerst normaal naar de wc zijn gegaan. Anders valt het alleen maar tegen ben ik bang. Ik wacht dus nog even af... Fijne avond allemaal. Ik moet nog even gaan werken. Uurtje. Doei
Voor suus: Marktplaats.nl > Paarse schoentjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Heel erg leuk Bones! Daar kan Tessa mooi de blits mee maken. Enne, morgen even flink aan de stoelgangthee (Onee, dat was Mrijn, waar ging JIJ ook alweer van poepen?) en dan maar wegen. Ik duim voor je! Ik zoek mijn bedje op. Slaap lekker allemaal. Koes koes.
nou er is volgens mij niemand (tenminste niet actief), maar ik kwam even bijlezen.. Daar was ik dus rap klaar mee.. Het dieetgebeuren laat me werkelijk volledig koud.. ik vind t reteknap dat jullie t kunnen.. mijn gebrek aan discipline wat eten betreft of liever gezegd..niet eten... is zo groot als mijn achterwerk en vind ik de frieten, chips en overheerlijke chocoladekoeken in alle soorten en maten veul te lekker om ze steevast te moeten laten staan. daarnaast barst t hier de komende maanden van de verjaardagen met het daarbij behorende taartfestijn en ook deze slagroomvriendjes laat ik echt niet staan...kortom.. mijn intensie om de komende maanden 10 kg af te vallen kan ik net zo goed direct door de plee spoelen en er over een paar maanden gewoon 20 kg van maken.. Kan mij het schelen.. ik heb een goed excuus...kan nog wel een tijdje door met t gegeven: **ik heb net bevallen** of **ik mag niet lijnen ivm de bv**.. ik lul me overal onderuit en uiteindelijk pas ik die lievelingsjeans vast wel weer.. tis me altijd nog gelukt om mezelf weer in 36/38 te wurmen of ik zoek heel tactisch een modeontwerpster uit met een maatcomplex...(dan wordt er op een jeans mt 31 gewoon mt 28 gezet **merk: euh.. NTB..geloof ik.. waar t voor staat?? geen idee.. wil je t echt weten dan kijk ik morgen wel ff op t merkje achterop...gekocht bij Hans Store (niet te verwisselen met Hans Textiel) nu STOUT, snappen jullie t nog??).. zo heb ik er 2 in de kast liggen.. mt 29 wordt alweer veelvuldig gedragen en zo is er weer een vrouw blij gemaakt met een fictief slank figuur.. mij kan t geen reet schelen.. de jeans zit heerlijk, ik voel me er goed in.. wat SUUS zegt... DEES al ff niet gezien.... alles wel goed meis?? DWAAS.. knuffie... JOMA...hoest met GWEN...alweer beter?? MOM.. och ELENA zo ziek.. hoop dat ze snel opknapt..beterschap en een betere nacht toegewenst.. 10x eruit.. jemig... Ik wordt al gek als ik er aan denk.. tip.. 1 keer heel hardhandig je been strekken in bed.. werkt hier altijd super.. dat schiet mijn wederhelft heul rap in de benen uit bed richting het huilende kind waar dan ook..ik draai me vervolgens om, vraag wanneer hij terugkomt quasi lui wat er aan de hand was en zeg vermoeid sorry als ik de beschuldiging te horen krijg dat ik m in mijn slaap keihard een trap gaf...ik weet t ik ben slecht.. maar zolang t werkt laat ik m in de waan zo af en toe..ik draai me om en val weer diep in slaap.. Iets dat ik nu ook weer wil doen, maar moet zo nog voeden..eerst ff plassen en dan duik ik heerlijk mijn bedje in...Ed is morgen vrij.. helemaal goed!!!!... ga ik ff bij vriendin in nieuwe huis kijken... nou ja.. info van niksssss.... truzzz all en tot morgen...
goedemorgen! lijnen.. hihi.. ik let op.. whahahaha.. (mooie benaming he.. ) Nu tijdens de bv lijn ik sowieso niet. Heb ook veel meer nodig dan normaal. Merk dat goed. meer brood iig. ik wil, straks als ik gestopt ben met de bv, in ieder geval wel echt gaan opletten wat ik eet. Maar dat probeer ik nu ook al te doen.. wil er eigenlijk wel 20kg af........ maar ja... waarschijnlijk ijdele hoop... Hier weer een super nacht gehad. Daan zit nu al 3 dagen op 4 voedingen en lijkt goed te gaan. Hij is alert, blij en slaapt ook goed. vannacht van 20.00 tot 06.30 geslapen!! Heerlijk! eergisteravond hem een flesje proberen te geven.. nou zo'n 4 slokken en that's it. Hij wil echt niet. Heeft dan gewoon geen honger en is te moe. gisterochtend drama. hij had krampjes.. echt zo zielig.. hij heeft 3 uur alles bij elkaar gekrijst en kwam gelukkig tot rust toen ik met hem ging douchen. Heb er lekker een half uur onder gestaan met hem.. hij vond het heerlijk! Daarna alles weer ok! Hij heeft nu ook maar 1 keer in de 10 dgn ontlasting. Had Nora ook altijd. op zich wel makkelijk, maar merk dat daan er meer last van heeft.. ff opletten dus. heb Daan's babyalbum trouwens ook klaar. Van de eeste 8 weken! Heb ik van Nora ook! Zo leuk!! een kraamboek! Wordt helemaal emo als ik de foto's van de bevalling.. (ks dan) terugzie.. zooo mooi.. Met Nora alles goed! Die is zoooooo vrolijk en lief!! (meetal dan) Tis echt mijn moppie! ik heb wel bijgelezen, maar weet het allemaal niet meer.. krijg zo nog kraamvisite. Een oud-collegatje waar ik nog regelmatig contact mee heb! Leuk! Wordt gezellig! nu eerst een boterham met koffie! kussie
Wahaaa Ichtus ik heb smakelijk kunnen lachen om jouw berichtje! Prima toch dat je niet mee doet lijnen, hoe jij het zo lekker opschrijft zou ik er zelf bijna mee ophouden Sizzel je klinkt heerlijk, nog steeds op een hoge wolk ? En Daantje al op 4 voedingen ? Woow wat goed, en hoe dat je dat toch?Nora zit nog op 6.
Hallo allemaal weet niet of jullie me nog kennen, al een hele tijd niks meer laten horen.... Heel soms lees ik nog een beetje mee met jullie maar jullie gaan nog steeds veel te snel voor me, ik kan het gewoon niet bijhouden. Ik lees over afvallen, knap vind ik dat. Ik ben een paar jaar geleden met Sonja bakker 7 kilo afgevallen, werd het eten wel beu zo, kip, vis, bleh... Mijn manier: zwanger worden, ik val alleen maar af, was met Sarah ook zo. Nu 1 kilo aangekomen (tov mijn oude gewicht). Met de zwangerschap gaat het redelijk, veel last van buikpijn, eten lukt me niet, spuug het vaak weer uit (avondeten, overdag gaat redelijk dus ik eet dan maar iets meer). Met Sarah gaat het goed, die ligt in haar grote bed, heerlijk vind ze het. Blijft ook netjes liggen.. Een heerlijk meisje is het. Zijn er hier nog bijzonderheden, nieuwe zwangeren of ander nieuws wat ik echt helemaal heb gemist? Vast wel, ben al zo'n tijd niet meer geweest. Nog 4 weken werken en dan heb ik verlof, dan heb ik vast iets meer tijd om alles te lezen en te reageren. Liefs ANette
Mogguh, Mom, hoe is het nu met Elena? Ze klinkt vrij ziekjes, zo lusteloos en hoge koorts.. Sneu! Beterschap voor de kleine meid. Naatje, wou nog steeds reageren op je berichtje van laatst met die mooie boom. Die is echt gaaf! Maar die is toch ook helemaal van behang? Maakt niet uit trouwens, is leuk gemaakt. Anoek, of we je nog kennen? Tuurlijk mafkees Zo snel vergeten we niet hoor Wat balen dat het eten niet lukt. Je was in het begin ook steeds erg misselijk toch? Krijg je ook iets van medicijnen? Nog even doorbikkelen... Fijn dat het goed gaat met Sarah! En leuk om wat van je te horen Ichtus, dat gestrekte been komt me erg bekend voor Sizzel, wat heerlijk dat Daan het zo goed doet op 4 voedingen! Dat zouden heel veel mama's wel willen lijkt me.. En sneu he, die krampjes.. Snap niet goed waarom zo'n kind maar half klaar afgeleverd wordt. Heeft degene die dacht bedacht heeft ook wel wat anders op kunnen verzinnen, scheelt een hoop ellende voor heul veul babies en hopeloze ouders. Hebben jullie Zembla gisteren gezien? Ging over het gevaar van alternatieve geneeswijze en in dit geval over een vorm van osteopathie, ben de precieze naam even kwijt. Was gewoon een babietje aan overleden, de ouders vertelden erover. Bah, werd er helemaal naar van. Lune is ook naar een osteopaat geweest maar een heel ander soort behandeling en Lune heeft er echt veel baat bij gehad, zou het zo weer doen. Maar als je zo'n verhaal dan hoort, brr.. Die arme ouders.. Dat kindje is gewoon gestikt omdat de behandelaar het kind is een vreemde houding drukte. Nou, ik hou op. Lune is op het kdv. Was drama met wegbrengen.. Ze wou me niet loslaten en toen ik haar aan de leidster gaf (mezelf loswurmde) ging ze zooo hard huilen.. Kreeg er tranen van in mijn ogen. Heb wel even duidelijk afscheid genomen want wil niet zomaar verdwijnen, schijnt niet goed te zijn. Maar bah, dat is niet leuk weg gaan. Zal straks even bellen hoe het gaat. Bones, leuke schoentjes voor Tessa! Leuk met dat paarse. Strijken: moet ik vandaag nog doen. Bleeeeeeeeeegh! Ik strijk alleen Jeroen zijn blousjes, die hij aan moet naar zijn werk. Maar ik heb er zo'n hekel aan.. Gelukkig koopt hij in het vervolg nieuwe blousjes die kreukvrij zijn. Eigenlijk probeer ik er steeds onderuit te komen omdat ik vind dat hij het zelf maar moet doen en ik geemancipeerd ben enzo maar hij doet zoveel in huis dat ik dit eigenlijk wel moet doen. En hij heeft het wel een paar keer geprobeerd maar kan het gewoon echt niet. Een keer ging het strijkijzer bijna door het huis van frustraties dus dan doe ik het toch liever Maarrr.. Heb weer heel slecht geslapen dus mag nu eerst nog wel even mijn bedje in vind ik. Sinds in zwanger ben slaap ik echt ontzettend slecht. Als ik al slaap heb ik het gevoel dat ik niet in een diepe slaap kom ofzo. Heel maf. Nouja, boeit ook niet. Misselijkheid gaat al wat beter en dat is ontzettend fijn. Fijne dag!
goedemorgen dames nou ik begin aleer aan mijn laatste dag vrij wat gaan 4 dagen toch snel zeg. Ben benieuwd of het druk is op werk, weet dat vorige week niets te doen was, mijn collega die eigenlijk maandag zou beginnen is uiteindelijk na 3 extra dgen vrij pas donderdagavond met een wachtdienst begonnnen en zaterdag pas begonnen met werken. nou ik wil ook wel paar dagen extra vrij hahaha @sizzel super toch dat daan al op 4 voedingen zit, volgens de boekjes mag dat misschien niet maar als hij er toch goed op groeit en dat noemen ze voeden op vraag!! als je hem wakker maakt drinkt hij waarschijnlijk niet! @anoek meid leuk iets van je te horen meid, wel rot dat je nog steeds niet goed kunt eten, en idd die tip van afvallen gewoon zwanger worden sluit ik me bij aan heb ik bij bryan ook gehad, zat slechts 2,5 kilo boven mijn eigen gewicht en bryan woog 38880 dus die was ik zo kwijt en nog meer hahaha @maja jeetje wat rot dat je zo slecht slaapt meid hoop dat dat snel eer beter gaat