Vivi, dat heb je natuurlijk in de kraamzorg. Het kan ineens heel druk zijn of juist niet. Verloskundige heeft me altijd een mooi beroep geleken maar als ik kijk naar de onreglmatigheid.. Ben ik denk ik niet zo geschikt voor.. En wat was je snel je kilo's kwijt dan! Lekker! Ben je ook zo beroerd geweest? Kan ik me niet meer zo goed herinneren. Moet zeggen dat ik ook wat afgevallen ben, woog dacht ik 58 en gister 57. Best gek want voor mijn gevoel eet ik overdag juist veel meer. Nouja, over 2 weken wegen bij de vk. Zien dan wel hoeveel het is. Heb net even het kdv gebeld, Lune zat al lekker fruit te eten. Ze was binnen een paar minuten stil toen ik weg was. Gelukkig.. Er waren vandaag ook net 2 leidsters die niet echt mijn favoriet zijn, misschien voelde ze dat aan ofzo Zal ik nou nog even mijn bedje induiken of niet? Voel me dan zo'n luie moeke. En vraag me af of ik er fitter van word. Oe, eerst even de tandarts bellen, afspraak afzeggen. Zie daarna wel weer.
@maja ja ik was toen hondsberoerd ongeveer 10 kilo afgevallen, heb er toen zelfs mee in het zh gelegen met uitdrogings verschijnselen. Soms ben ik zelfs bang dat als we een 2e krijgen dat ik er weer zo ziek van ben alleen het idee al dat ik weer zo'n zwangerschap krijg vind ik super eng
Goedemorgen, Maja het ging om een chiropractor. Een osteopaat is volgens mij GEEN alternatieven genezer. Ik heb het idd gezien en vond het schokkend. Werd er eng van zoals die ouders het vertelden... Denk je goed te doen en je kind te helpen. En nu hou ik ook op... Verder niet echt terug gelezen. Niet echt zin in Sorry... Wij zijn net pas klaar met ontbijten. Gisteren waren we pas later thuis van de verjaardag. Tessa lag om 2045 pas in bed. Vanmorgen had ik geen wekker of zo gezet. Hoef toch niks vandaag. En om half 10 werden we wakker Ik ga de boel hier maar wat opruimen en maandag vieren. Vanmiddag dan maar even boodschapjes doen. Ik wilde vanmorgen even naar Ikea. Dat stel ik dan nog maar even uit. Is hiet bij jullie ook zo mistig?
Hé zeg, waar is iedereen? Tessa wilde alweer 'brood etuh'. Dus zitten we alweer aan de lunch. Tessa dan. Ik wacht nog even, anders heb ik 2 maaltijden wel erg kort op elkaar. Ik eet zo wel als Tessa in bed ligt.
Ik zei net gister hier dat ik met Suzanne langs een osteopaat oid wil, omdat ik steeds knak hoor in dr schoudertje.. kom jij met zo'n verhaal aan zetten! Ff kort, nog niet echt terug kunnen lezen. Elena is echt erg ziek. Het arme schaapje. Ze wil niks eten. Heeft gelukkig wel wat gedronken. Maar dr luiertjes zijn droog. Verder nog flinke koorts en ze hangt alleen maar en hoest zich de pleuris. Ze ziet er niet uit, wit met walletjes en hangende oogjes. Ik had haar in bad gedaan.. viel ze gewoon in slaap in bad, ik schrok me rot.. heb haar met een ruk er uitgetrokken, straks verzuipt ze, dacht ik. Dus mn schaapje slaapt en kijkt tv. Vraagje: mag je ORS verdunnen met een sapje? ORS is natuurlijk zout en suiker, dus ik vroeg me af of ik dan aan t knoeien ben met de samenstelling en t effect dan misloop. Hoewel met elk slokje waar een beetje zout bij in zit ik nu blij ben.
ors kun je het beste gewoon met water mengen mom, of drinkt ze het dan niet?? Vor kids is er speciale met een smaakje die werkt hier goed
wat erg dat ze zo ziek is zeg, hoop dat ze heel snel beter is, zelfs in bad in slaap vallen dan is ze toch superziek zeg. Geef haar maar dikke knuffel van mij en bryan
en ff doorlezen wat osteopaat betreft botje zei dat het om een chiropracter ging dus ik zou gewoon gaan met suzanne hier heeft het toen ook mega goed geholpen
Mom, je mag het met een sapje doen. Water is wel het beste. Ik zou dan voor dixap kiezen denk ik. Gewoon zo'n zakje oplossen in 200 water en er dan een klein scheutje bij doen. Word het denk ik niet lekkerder op hoor. Het is al zo smerig. Maar goed, alle beetje helpen. Tessa ligt in bed en ik ga m'n lijstje afwerken. Moet nog een rooster doorgeven, een zorgomschrijving maken, geld overmaken van de schoentjes enz enz. Ga dus maar snel aan de slag.
Ach gussie, arme Elena! Heb je idd geen ors met smaakje Mom? Ik heb geen idee of het met sap gemengd mag worden, maar ik denk het eigenlijk niet. Anders zou dat ook wel op de verpakking staan misschien? Edit: lees net dat Bones zegt dat het wel mag. Ok Jeetje, ze heeft het echt flink te pakken zeg. Flinke (mexicaanse?) griep lijkt het. En in bad in slaap vallen is niet echt veilig nee. He, arm poepie. Hoop dat ze gauw weer een beetje opknapt! Bones, lekker uitgeslapen! Tessa dus ook? Jeetje, dat ze dat kan. Wat heerlijk Die ene vorm waar dat kindje aan overleden is, was idd geen osteopathie maar wel een vorm ervan begreep ik. Maar een osteopaat is anders hoor Mom. Lune heeft er echt heel veel baat bij gehad dus ik zou het je zeker aanraden.
En ik heb dus wel even een tukje gedaan. Heerlijk! Ik dacht gewoon even tv kijken in bed en en zie wel. Binnen 2 minuten was ik vertrokken Vreemd dat ik overdag dan wel zo makkelijk slaap en 's nachts niet. Ook al slaap ik overdag niet en ben ik 's avonds gewoon moe. Ik kom maar niet in slaap. Eten vandaag: (zouden we toch doen?) Ontbijt: 1 boterham met jam, 1 boterham met vlokken. Glas drinkyoghurt Tussendoor: 2 chocolaatjes Lunch: tosti ham/kaas met curry. Pakje Wicky drinken Yakultje. Vanavond chicken tonight tandoori eten met een groentemix erdoor en rijst erbij. Tussendoor zal wel van alles worden. Crackers kaas, paar dropjes, plak ontbijtkoek, sinasappel, chocolaatje.. Hele dag vreten.
Mijn lijstje: O: 1 rookkaascracker met roomboter 2 plakken ham met monchou er tussen 1 plak worst L: (moet ik nog op eten) 1 ei 2 pl ham met monchou 2 pl worst met geitenkaas kwakje hutekase stuk komkommer D: Witlof met ham en kaas uit de oven T: Nog niks....
Klinkt best lekker Bones. Vooral dat kwakje hutenkase.. Ik ga maar eens strijken. Of heeft iemand een goed idee hoe ik daar onderuit kom? Zal ik het strijkijzer laten vallen?
Heb ff de apotheek gebelt, t mag. Elena slaapt nu 3 uurtjes. Denk dat ik haar toch maar wakker ga maken, t zit me niet lekker. Alleen nu blert Suzanne het werkelijk uit van de krampjes. Arm kind. EN: hi, hi,hi, kwakje hutekase
Lunch is bijna op. Op de komkommer na. En vooral dat kwakje was heerlijk Tessa slaapt nog en ik heb m'n lijstje afgewerkt. Moet eigenlijk nog een foto uitzoeken voor op canvas. Heb ik als kerstpakket gekregen. Maar daar heb ik nu geen zin in. Ga voetbal vrouwen kijken. In de hoop dat Tessa nog een uurtje blijft slapen. Doei
Ach Elena is echt zoooooooo ziek, ze wil niet eens meer recht op zitten of praten. Gelukkig heeft ze 70cc gedronken net. Wel had ze nu 41 graden koorts. Toch even de ha gebelt. Zoals het nu gaat is het nog ok. Hoogte koorts maakt in feite niet uit zeiden ze, zolang ze niet uitdroogt. Ik hou t scherp in de gaten. Heb haar wel mee genomen naar beneden. Ze is hier weer gelijk in slaap gesukkelt. Ik vind het zo sneu om haar zo te zien. bah.
Ondertussen blerde Suzanne nog steeds alles bij elkaar. T is net gestopt en die is ook maar weer gaan slapen. Nou, vreemd dagje zo. Ga nog maar even wat was wegvouwen.
Aaah wat zielig Mom! Heb zo met haar te doen! Wel heel fijn dat ze wil drinken, droogt ze in elk geval niet uit. Elk (half) uur beetje drinken aanbieden? Arm schaapje zeg, bah. Rot om je uk zo ziek te zien.. Knuffel voor haar en voor jou!