Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    och germe elena wat zielig voor haar zeg, en idd ook voor jou om haar zo te zien is toch verschrikkelijk.
    ik geloof dat het beste is haar ieder kwartier een of twee theelepeltjes te geven

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Beterschap voor Elena, hou haar maar goed in de gaten! Vind het maar niks dat ze zo in slaap sukkelt!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Gelukkig heeft Elena net behoorlijk wat gedronken. We hebben een kort gesprekje gevoerd, daar ben ik ook blij om.
    Nu slaapt ze weer. Prima.

Suzanne kwam vannacht en vandaag weer om de 3 uur, helaas. Des ondanks staan mn borsten echt op knappen. K snap er niks van. Wel heb ik nu eindelijk het TSR door, ik blijk m ook te hebben. Ha, ha, beetje late leerling hier.

ANOUK, natuurlijk kennen we jou nog! Fijn dat alles goed gaat met Sarah. Klinkt alsof je zwangerschap wat zwaar is, vervelend. Er zijn hier inmiddels nog wat kleintjes bij gekomen. Bij Ariel, Debie, Sizzel, SM, Ichtus, Thirza en mij. Uh.. vergeet ik iemand?? En maja is nog maar kort zwanger, Naatje gaat het eind-traject zo'n beetje in. Dus aardig wat gebeurt in tussen.
    Leuk dat je zo af en toe wat van je laat horen! Als je straks verlof hebt en wellicht iets meer forum-tijd ben je natuurlijk ook van harte welkom om mee te kletsen. Val gewoon in, 9 van de 10 keer gaat het nergens over, 'huis'moeder geklets, ha, ha.

Maja fijn dat je weer wat beter kan eten.

Vivi, meeten in de zomer, gezellig toch.. we zetten de koffie klaar!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik ben blij te lezen dat ik toch nog met een gerust hart naar de osteopaat kan.. ha, ha.

Maja, nee lijkt me niet leuk je kleintje zo bij het KDV achter te laten.

Ichtus, demonstratief niet op je eten aan t letten, of juist wel, maar dan de andere kant op. Nee, het hoeft nog niet nu. Ik probeer een beetje op te letten. Want, als je goed had gekeken had je mijn hang-buikje gezien. Dat ben ik niet gewent en die wil ik er wel graag af hebben. Maar dat is meer een spierkwestie.

Besef me dat ik de enige ben die nu tekenfilmpjes zit te kijken.. beetje zinloos om dat apparaat nog aan te laten staan.

Ga vast eten koken. Mooi iets met aardappels, wat Elena nooit wil eten, ze heeft nu toch geen eetlust.

Tot later damens.

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wie deed er hier ook alweer aan streepje slank??
    lijkt me wel wat maar ook heel duur of niet??

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja mom meeten in de zomer lijkt me super!!
    tegen die tijd wisselen we gewoon onze nummers, ik heb vast wel een dag vrij in de tijd dat je er bent.
    kunnen elena en bryan lekker spelen en als je iets wilt weten in de omgeving kun je ook altijd smsen tegen die tijd hahaha, heb 4 jaar in reuver gewoond en mijn zus woont er nog steeds

7. supermummy

Anoek, tuurlijk zijn we je niet vergeten! Hoe gaat het nu met je mentaal en lichamelijk ? Ik zie dat jij ook alweer over de 30 weken bent, gaat snel hoor. Doe rustig aan en we zien je wel weer verschijnen als je tijd hebt.

8. supermummy

Ik ga maar eens mijn lijstje van vandaag neerzetten, ben niet zo goed bezig....te veel koffie en teveel koekjes. Ik schrijf alvast op wat ik de rest van de dag ga eten dan kan ik me daar aan gaan houden.

Ontbijt:
    koffie met melk
    koffie met melk
    4 volkorenkoekjes
    klein stukje brood met margarine

Tussen
    koffie met melk

Middageten
    Klein biefstukje
    Groente (wortel,boontjes,doperwtjes,stukjes aardappel)
    Griekse yoghurt (geloof dat die vol is)
    Koffie met melk

Tussen
    6 volkorenkoejes
    1 pot thee (gelukkig wel zonder suiker

Avondeten (komt nog)
    Kipfilet
    Salade

Tussen
    appel
    warme melk

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mom, gelukkig heb je even kunnen kletsen met Elena en heeft ze weer gedronken. Dat is toch wel het belangrijkste.

SM, jammie.. koekjes:D Ach, volkorenkoekjes is niet zo'n ramp toch? Voor de rest eet je behoorlijk gezond en mager zo te zien.
    Mijn tussendoortjes voor vandaag bestonden uit:
    5 chocolaatjes
    2 sinasappels
    kop thee met schepje suiker

Straks nog avondeten en dan vanavond vast nog weer van alles want dan heb ik meestal zin in van alles.

Ik vind het echt fijn dat ik niet meer zo misselijk ben maar nu voel ik me ook minder zwanger;) Sowieso heb ik minder last van mijn hormonen de laatste paar dagen en ik voel echt niks gebeuren in mijn baarmoeder, had ik bij Lune wel heel sterk. Word ik dus weer onzeker van.. *zucht*
    Ach, heurt erbie. Nog maar ruim 2 weken voor de echo..

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pff ben me toch partij misselijk van de hoofdpijn word er niet goed van, is dat ik beter weet anders zou ik zeggen dat ik zwanger ben hahaha

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, ben weer terug, heerlijk weekend gehad, morgen meer, ga zo eerst naar de fisio.

Las de laatste blz en je kan een streep je slank dagboekje kopen, handmatig aankruizen en dat is iets van 6 euro, kan je echt een jaar mee vooruit. Online kost meer, heb ik nu twee keer gedaan, denk morgen weer online aanmelden, doe het nu met het boekje.

(helaas wel een kilo aangevreten dit weekend denk ik, echt alles gegeten wat los en vast zat)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks debbie dan ga ik daar eens voor kijken, hoef niet veel kwijt 5 kilo ben ik tevreden

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nog wat spannends gebeurd hier de afgelopen week? :)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Niet zo zeer wen is erg rustig geweest afgelopen dagen

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal

Heb net 20 ballonnen opgeblazen, dus ben een beetje dizzy ervan.

Mom, beterschap voor Elena. Ze heeft het wel te pakken zeg! Fijn dat je even met haar hebt kunnen praten en dat ze wat gedronken heeft!

Het is wel erg, maar dit is het enige wat is blijven hangen (heb vandaag in etappes wat gelezen)

Sofie was vandaag niet te genieten. Ze heeft heel wat keren op de gang gestaan voor straf. Ze vindt het geweldig om te gaan krabbelen als ze haar zin niet krijgt;) Menig kind loopt nu gehavend rond hier in huis. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoop dan ook dat het snel duidelijk wordt dat ze dit niet mag doen. Ook is het fantastisch om buiten weg van mama te lopen/rennen. Vooral als ik bij school sta te wachten. Waardeloos is dat. Dus heb ik haar voor straf weer in de auto gezet:D Vond ze niet leuk en liet dat dus duidelijk merken. De ogen van andere moeders prikten in mijn rug. Maar daar heb ik echt maling aan.
    Morgen is Kas jarig. Vandaar de ballonnen. Straks nog even de slingers ophangen en het feest kan beginnen.
    Voor Sofie heb ik de verjaardagstaart besteld. Het wordt een taart bekleed met marsepein (mjammie:)) met daarop een bobbi beer met zijn vriendjes. Sofie wil het liefst de hele dag de boekjes van bobbi lezen. De keuze was dus niet zo moeilijk. Ben erg benieuwd hoe hij eruit komt te zien.
    Ik ga nu "even" de slingers ophangen.
    Tot later!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Helleuuuu,

Daar ben ik weer! Heerlijk hoor zo'n weekendje weg, maar om nou te zeggen dat je lekker uitrust. NEE echt duidelijk niet. We waren samen met me schoonzusje, vriend en dochtertje (3 maanden jonger dan Roos) en je bent echt de hele dag politieagentje aan het spelen. Maar wat hadden die dames een lol zeg! Echt fantastisch, lekker gezwommen, in de sneeuw gespeeld, koekjes gebakken en geverfd :)
    Noah kon het geloof ik niet zo heel veel schelen dat ie niet thuis was, hij was alleen wat onrustiger door het geschreeuw en rennen van de dames denk ik :)
    Zo ga nu ff een poging wagen om bij te lezen, foto's komen morgen!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

hoe is het hier nog belangrijke dingen gemist??

Hier druk gehad met alles en nog wat
    zaterdag gewerkt, savonds zijn we naar dwaasje geweest en was echt superrrr gezellig waren 1.45 thuis snachts. heerlijke mensen hoor.. Gwen was logeren bij schoonouders dus we konden de volgende dag uitslapen ohhhhh....dat was een genot kwamen er 11 uur uit heerlijk hoor had het ff nodig ook dat was heeeel lang geleden moet zeggen kan het iedereen een keertje aanraden om je kleintje te logeren te doen.... om ff bij te tanken.. en toen hebben we ff wat dingen in huis gedaan samen en ik liep om 13.30 nog in huispakkie hahaha dus toen omgekleed en zijn om 15 uur gwen gaan halen ze was net wakker daar had lekker middag dutje gedaan, nou toen we net aankwamen had ze net buikkrampen gehad en huilen en overgegeven zo zielig had echt weer een sneu koppie, zijn daar nog blijven eten en toen naar huis gegaan, kwamen thuis aan vondt Gwen toch wel weer lekker thuis, ze zei ook'" jaa we zijn er weer thuis'" heerlijk dat ze alles kan zeggen, nou naar bed gedaan, maar vandaag was ze nog niet lekker nog steeds snot(wel los), hoesten waterogen en wilde bijna niet eten en ook niet drinken zowat niks op ze lag er vandaag om 11.uur weer in en heb 2 uur liggen pitten en vandaag lag ze er 18.30 weer in en sliep binnen een paar seconden, normaal is het keten enz maar merk daaraan dat ze echt niet lekker is.. maar ja is nooit leuk , maar beter nu dan a.s zondag want dan wordt ze alweer 2
    vandaag een hoop boodschappen gedaan vanmorgen ff lekker in mijn uppie en gelijk slingers en balonnen gekocht met de 2 erop leuk leuk, nou taart was al besteld ,en broodjes enz ook , vier het vanaf 13 uur en maak soep enzz dus meestal eet iedereen wel mee gezellig, verwacht nu een mannetje of 25 dus wordt druk ook wat kids erbij dus leuk ook voor Gwen, ben benieuwd hoe ze het nu zal beleven want 2 is toch weer wijzer en ze kletst vollop houdt geen sec haar mond hahaha

nou dat was het wel een beetje

hahah heel verslagje geworden

hoe is het hier nog belangrijke dingen gemist ?????nu te veel van een paar dagen terug lezen( forgive me)

zit nu ook lekker in huispakkie mars heeft laat dus avondje voormezelf heerlijk!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kas morgen jarig alvast van harte!! hoe oud wordt hij???

ariel fijn dat de kids genoten hebben!!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    echt een rust hier zeg.... ga ik ff mezelf nuttig maken in de keuken en daarna wat lekkers pakken Jammie

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mom, dank je voor je update. Alweer zoveel meiden bevallen... is alles goed gegaan en alles goed met de ukkies?
    Ja, mijn zwangerschap is niet de gemakkelijkste maar ja, alles voor het goede doel en over een paar weken zijn we het weer vergeten, als alles maar goed is met ons beebje, daar gaat het om. Met de zwangerschap van Sarah was het ook zo, en toch ben ik weer aan een zwangerschap begonnen, wat goed :)
    Ik heb altijd gezegd dat ik 3 kinderen zou willen maar ik ben blij als we er straks 2 hebben die gezond zijn.
    Beterschap voor Elena.

Deel Deze Pagina