ff vraagje zetten jullie een aparte leuke tekst op de uitnodiging voor de verjaardag?? hmm er zijn behoorlijk wat mensen aanwezig
oja mijn contract is vandaag binnen gekomen ben nu officieel kraamverzorgster en heb contract voor onbepaalde tijd!! super toch in deze tijd
Gefeliciteerd Vivi! Ik ben ook niet creatief met teksten ik vind gedichtjes ofzo op geboortekaartjes dus ook helemaal niet leuk. Hoera ik worD 2 jaar vind ik helemaal goed.
ben aan het rondkijken voor een groot bed voor Finn, voor over een half jaar ofzo. wat vinden jullie leuker? steigerhout
oe ik voel me ineens niet goed en het is niet van de zwangerschap. even temp gemeten en heb 39,5 maar heb het ijskoud. Stond gewoon te draaien op m'n benen. Even een molletje gepakt en hopelijk slaapt Finn nog heel even
ik vind die laatste ook het leukste!! en idd lekker stoere kleur aangeven camouflage lijkt me gaaf @debora dan snel de bank op meid das niet goed
nee das niet goed nee. Op de bank zat ik al maar nu is Finn wakker dus helaas... Geen tijd om ziek te zijn.
hallo allemaal ik ben al een hele tijd niet meer hier geweest en heb ook heel veel gemist . hier gaat alles redelijk, heb me helaas voor 25% ziek moeten melden ivm bekkeninstabiliteit en harde buiken. verder loopt het thuis niet allemaal zoals het lopen moet en met het werk ook niet, ik zit er een beetje doorheen. daarom ben ik ook al zolang niet meer hier geweest. met dylan gaat goed en met de kleine uk ook...nog 1 dikke week en dan hebben we een geslachts bepaling . ik heb alleen de laatste 3 pagina's door gekeken verder niks want dat word wel heel erg veel @debora zwanger las ik....van harte meid @vivi van harte met je contract echt super!!!! @de rest hoe is het met jullie???? wil iemand me een up-date geven???zijn er gekke dingen gebeurt??? of belangrijke dingen???? nog meer zwangere???
uhm nee niet echt gekke dingen!! verder zwangere nu nog anoek,naatje,maja en debora maar volgens mij wist je dat al? volgens mij is dat het spannenste er tussen uit, verder hele week al erg rustig en alles over koetjes en bijtjes
Debora, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk nieuws!! Beterschap, klinkt niet fijn. En bedje 1 vind ik het leukste