Vivi, gefeli met je contract. Heel fijn in deze tijd een contract voor onbepaalde tijd. En wij zijn ook niet zo van de gedichtjes en versjes. Hier komt er ook gewoon iets van Hoera, ik word 2! op. Niks bijzonders. Weet nog niet eens of ik uitnodigingen verstuur of het via de mail doe. Vorig jaar kaarten verstuurd, vond ik toch wel erg leuk moet ik zeggen. Debora, een mama mag niet ziek zijn. Daar houden onze kindjes geen rekening mee. Ik was laatst zo moe en lag op het grote kussen. Tessa was lekker aan het spelen en wilde dat ik mee zou doen. Ik zei dat mama zo moe was en graag even zou willen slapen (niet dat ik dat zou doen als Tessa gewoon aan het spelen is). Kwam ze een 'dekkuh' en een 'peen' brengen... Vond dat zooooo lief... Beterschap voor je, en zorg maar dat je niet te hoge koorts krijgt. Dat is niet zo goed nu. Dus gewoon je paracetamol innemen. Ik had laatst nog contact via PB met Dees. Alles is goed, maar ze heeft gewoon even geen forum zin. Inmiddels zo'n 14 kg er af. Als ze zin heeft zou ze gewoon weer binnen komen vallen. Ze leest wel steeds mee volgens mij. Dus dees, als je dit leest, ik ben op zoek geweest, maar nergens kunnen vinden. Zal zo een even googlen. Anders mag jij het voor me halen. Zelfs bij reform zaken hadden ze het niet. Ik heb een heerlijke behandeling achter de rug. Peter en Tessa zullen zo wel thuis komen. Wat mis ik m'n schatje dan toch weer. Zou willen dat ze er nu al was. Straks eens even bellen of Peter al onderweg is. We eten lekker makkelijk vanavond. Ik maak denk ik een salade voor mezelf en Peter en Tessa iets uit de vriezer. Hoef dus ook niks aan het eten te doen. *piepiep* sms dat hij nu bij het kdv staat. Over een goed kwartier thuis dus. Joepie!
Anouk, leuk je weer eens te zien hier. En natuurlijk was ook ik je niet vergeten. Debora, ik ben gek op dat steigerhout. Geweldig, maar best duur toch?
Bekijk bijlage 44581 even spammen, dit is op het kdv, ze vindt het superleuk op de rolschaatsen, ze komt vooruit maar dat is het dan ook hoor
vivi, gefeliciteerd met je contract, heerlijk gevoel denk ik. Afgelopen maandag intake gehad van de kraamzorg, ik krijg 79 uur, heul veul dus. Wel lekker.
dankjewel anoek 79 uur jeetje das wel heel erg veel, ben je vgz gezinnen verzekerd of izz soms?? en bv natuurlijk telt ook mee en dan nog kindje onder de 4 waar woon je ook alweer???
kikkert balen meid van de harde buiken en je bekken, beetje om jezelf denken he anoek mooie meid en kamer zeg
ja, izz, dus 20 uur extra en dan nog eens 10 omdat Sarah onder de 4 is. Ik woon in Horst dus wie weet..
goedemiddag!! eerst even debora feliciteren!! Van harte meid!! Super dat je weer zwanger bent!! Lekker van genieten!! Hoop dat je er nu niet ziek bij wordt.. dat zou even iets minder zijn.. Maar wat bones zegt.. mamma's mogen niet ziek zijn.. ja.. tis wel waar!! oja.. bedje 1 vind ik erg leuk.. dat is met 12 jaar nog leuk!! bones! Wat lief dat Tessa de deken en speen kwam brengen! Dan smelt je toch!! Heerlijk!! Meiske! Nog gefeliciteerd met cas! Hoop dat hij een leuke verjaardag heeft!! vivi! Gefeliciteerd met je contract!! Heerlijk om een beetje vastigheid te hebben! Ichy, snap je redenering zo goed!! same here.. Hoewel daan nu op 4 (soms 5) voedingen zit, drinkt hij daarentegen wel ruim 45 minuten! Ik vind het soms doodvermoeiend en heb gewoon zo geen tijd meer om met Nora te spelen! (voor mijn gevoel) De voedingen vallen 9 van de 10 keer zo dat Daan altijd drinkt als nora wakker is.. dus ja.. Nora begint ook een stukje lastiger te worden omdat mamma mee moet spelen! wat te begrijpen is. Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik het nu gewoon ff aankijk. wil ook niet meer gaan kolven. Heb ruim 8 liter in de vriezer.. Kan ik even mee vooruit.. (daan drinkt zo'n 180- 200-230 cc per keer denk ik..) maar ga het straks wel combineren met de fles. Ik kan bijna nergens anders voeden omdat daan dan heel onrustig drinkt. Moet eigenlijk altijd thuis zijn. (bij mijn ouders kan het nog) Ik vind dat dus niet prettig. Moet alles eromheen plannen. Ben heel eerlijk, dat heb ik er niet allemaal voorover. Wil niet alleen maar met voeden, kolven en Daan bezig zijn..ik ben er ook nog en laten we manlief en Nora zeker niet vergeten! zal voor sommige heel raar klinken, dat weet ik.. Maar Daan is 's avonds al niet meer tevreden, waarschijlijk drinkt hij namelijk de achtermelk niet, maar buffert hij de hele dag op de ochtendvoeding.. En ik wil zeker niet dat hij tekort komt omdat ik de bv door wil zetten. Dat gaat mij en mijn moedergevoel te ver!! Fijn dat alles goed gaat met Dees! Ik had nog een sms gekregen maar weet helemaal niet of ik er nog op gereageerd heb... sowwy dees.. ben ook zo'n zeef de laatste tijd.. verschrikkelijk! Maar het afvallen bij dees gaat super! Wow!! Ben echt super trots op haar!! Ik doe het haar niet na!! kikkert balen dat het allemaal niet zo lekker loopt! Knuff gelukkig met dylan en uk alles goed! Debie: super dat je zo'n leuk weekend gehad hebt! Heerlijk genoten dus! wat gaaf dat ilse alleen van de glijbaan gaat.. Letterlijk en figuurlijk beetje bij beetje loslaten.. nu al!! wanneer moet jij weer beginnen met werken? of heb je ouderschapsverlof? hier eigenlijk alles goed.. heb net een leuke foto van mijn kereltje gemaakt. zal 'm vanavond ff showen.. (ben niet zo goed met camera's en pc's.. op de een of andere manier zijn bij mij dan altijd alle foto's weg ipv dat ze op de pc staan..) dus dat is een taak voor manlief!! Ik beloof dat ik ze straks show!! euh.. thats it voor vandaag.. zo nog ff strijken.. dan ben ik weer bij!
Kikkert, het is idd wat vroeg voor harde buiken. Rustig aan dus. Anouk, leuke foto's. Ik vind Sarah zo'n schattig meisje...
hihi.. vivi.. ik was ook izz verzekerd.. had 82 uur kraamzorg.. geweldig toch! eerst 4 dagen ziekenhuis.. toen nog 8 dagen thuis!! gewoonweg luxe was dat!
Ik heb besloten.. ik ga de voeding rond etenstijd deels vervangen door kv.. de rest nog niet.. dus eerst aanleggen dan flesje.. als dit goed gaat ga ik die voeding helemaal vervangen.. denk ik..
whahahaha.. ichy... dat "denk ik" zegt alles!! Weet dat het niet grappig is.. zit hier met hetzelfde.. tis de stap die je moet nemen.. een heeeeeele moeilijke!
oh lees nu je verhaal sizz.. heel herkenbaar dus.. ik heb nog geen idee hoeveel Anna drinkt en kan t met bv ook niet uitproberen omdat ik geen voorraad heb.. ja 150cc in de vriezer..dus ik bouw t maar af dan zodat ze eerst nog bv krijgt en daarna flesje ter aanvulling.. zo is de overgang naar kv niet zo drastisch en kunnen die darmpjes dat makkelijker verwerken... T voelt goed al vind ik het ook moeilijk...tis erg dubbel.....
pfff 82 uur jeetje zeg dat is nogal wat niet te geloven. tja anoek horst valt buiten mijn regio maar als het druk is worden ook wij wel eens die kant uitgestuurd en je mag er ook om vragen
oke ik wou heel veel doen vandaag maar omdat bryan zo graag met mama wilt spelen is er niets van gekomen erg genoeg hahaha dan hopen op vrij of een wachtdag morgen kan ik het dan alsnog doen hahaha