volgens mij blijft het erg rustig vanavond.. hahaha.. ben ik er ook een keertje! straks lekker op de bank tv kijken. Heerlijk. Heb nu sinds 14.30 niet meer gevoed.. Heb toen een uur gevoed.. daan kwam om 17.00 uur weer.. toen 100 cc afgekolfde voeding gegeven. Die kreeg ie net aan op.. Nu wachten totdat hij weer komt.. dan krijgt hij een fles afgekolfde melk en ga ik kolven.. ben benieuwd.. heb geen stuwing of iets.. had ik bij Nora ook niet toen het terugliep, Terwijl ik dit helemaal in het begin continu had!! ben benieuwd..
Prachtige foto's van je heerlijke kinders Sizzel! Vivi, van harte met je contract! Echt super! Ichy, ik kan me jouw dilemma erg goed voorstellen. Kan je er ook niet in adviseren. Misschien alleen zeggen dat je je niet schuldig hoeft te voelen als je wel (gedeeltelijk) stopt met bv. Dat moet je me beloven Ik duik weer op de bank met mijn american chocolate cookies Oja, nog even snel.. mijn vriendin is uitgerekend en ik heb haar vandaag gesmst maar geen reactie.. Zou het? Oww.. ben zo benieuwd!
WOW! Wat fantastisch zeg! Ik wist stiekem wel dat jullie de volgende zouden zijn... zei het laatst nog toen ineens Boney en ik als kandidaten genoemd werden... van harte gefeliciteerd!
Ah gut... Nora en Daan, wat een prachtkinders heb je toch Sizzel! Gaat het trouwens goed met haarbandje/hoorapparaatje van Nora? Heb je dr al even niet meer over 'gelezen'...
hey Wen! ja het gaat super met het hoorapparaatje. 1 feb weer naar de radboud voor controle. ben benieuwd hoe het dan is! Nu blijkt wel dat ze aan haar andere oortje ook niet goed hoort. zit vocht achter het trommelvlies, dus daar krijgt ze waarschijnlijk een buisje. Dat horen we dus 1 feb. ach, als het dan verholpen is. Ze doet het zoooo goed! Ben echt heel erg trots op haar! Zegt nu ook zelf dat ze haar "baha" (gelukkig makkelijk uit te spreken voor kids) op wil! Super toch! Ze merkt dus echt wel het verschil!
Wat fijn allemaal Sizzel, vooral dat ze het zelf ook graag op wil en niet vervelend vindt ofzo... Hopelijk verhelpt het buisje het probleem bij het andere oortje! Heb je dan verschillende kleuren haarbandjes ofzo? Of hoe werkt zoiets? hihi
@anoek geweldig die foto van Sarah en mooi kamertje @debbie & boney rustig aan doen is eigenlijk niet iets wat in mijn boekje staat hihi maar voor mezelf en de kleine uk probeer ik me daar wel aan te houden @sizzel thanks voor de knuf, fijn te lezen dat alles goed gaat. Wat een mooie fotos zeg @maja bijna 10weekjes zie ik wat gaat dat snel zeg . @vivi hihihi die tekst net zo orgineel als die van mij ik kon ook niks verzinnen
hey juf wen.. wel goed lezen hoor... 9 maanden tot zijn 1e verjaardag!! (grappig.. ben net een andere ticker aan het uitzoeken!!) Ik heb 2 kleuren bandjes. een roze en een rode. je hebt ze in verschillende kleuren maar ze zijn 100 euro per bandje.. dus ja.. tis niet zomaar dat je zoiets aanschaft. zijn erg duur! Het hoorapparaatje zelf kun je er dan opklikken!
En even een update vanuit hier: Fenne is een beetje veel zielig! Ze kwam om 5 uur thuis met papa vanuit het kdv, ik was nog werken. Papa is in de keuken bezig en Fenne is aan het spelen. Ineens hoort papa een knal en een huilend meisje. Heeft ze het houten opbergdoosje met dr haarspeldjes/elastiekjes uit de boekenkast getrokken (denk dat ze dr haartjes wilde doen) en op de grond laten vallen. Zij keihard huilen en papa dacht dat ze geschrokken was en nam dr op schoot om te knuffelen. Toen ze bleef huilen vroeg hij of ze soms ergens pijn had. En toen zei ze 'ja, au voetje' en wees naar dr voet. Daar zag papa een doorbloed maillotje en schrok een beetje. Nadat hij de maillot uit deed bleek dat de nagel van dr grote teen er af lag! En dat bloedde nogal... dus hij naar de hap gebeld en moest even langskomen. Daar hebben ze het verbonden en dr een flinke zetpil gegeven... nu moeten we duimen dat er een nagel terug komt... en goed in de gaten houden of ze er wel goed op loopt etc, want misschien is wel gebroken? Toen zij van hap terug kwamen was ik inmiddels ook thuis. Ze begon te huilen toen ze mij zag en heeft wel 10 keer verhaal verteld... 'doosje vallen... au teen... dokter weest... teen kijkuh... niet leuk... pleister op' Sneu toch?!
Ik zou als ik jou was je avatar van het ezeltje even veranderen Sorry, ben een beetje in een klierbui..
oh wat zielig wen! Let maar op dat het niet gaat ontsteken! Hopelijk heeft ze er weinig last van en hersteld het snel! Knuffie voor Fenne!
Aah, wat zielig voor Fenne! Wat zal ze een pijn hebben gehad.. arm ding Vincent is zich vast rot geschrokken. Jeetje, ongelukken zitten echt in een klein hoekje.. Stom!
arm meiske...wat moet dat pijn gedaan hebben. hopenlijk is het niet gebroken en groeit het nageltje gewoon terug en heeft ze niet teveel pijn. en leuk hoe ze dan op hun manier vertellen wat er gebeurt is.
whahaha ik snapte er al niks van joh! Probeerde al te bedenken hoe oud Nora dan was toen Daan kwam enzo en dacht er klopt hier iets niet... toch nog 100 euro ja, zelfs zonder het apparaatje... ja dan is 2 wel genoeg!