Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik ga springen

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    NOU ECHT NIET!!!.. als t werkt dan werkt t toch.. hier werkt dat ook heel goed.. even naar beneden, maar ik moet er bij marijn wel mee oppassen dat ik dat niet iedere avond doe.. doe ik dat 3x achter elkaar (3 avonden) dan ben ik de lul.. dan doet ie t elke avond.. maar dat zal niet ieder kind doen.. meestal neem ik m de eerste avond van zo'n fase ff mee naar beneden.. doet ie t de volgende avond weer dan neem ik m mee naar onze slaapkamer.. en de dag erop blijf ik op zijn kamer.. de dag daarna haal ik m niet eens uit bed en zo kunnen we de fase meestal na een dag of 4/5 afsluiten.. helaas is het nu al een week of 4 /5 aan de gang.. rond 23u wordt meneer wakker.. huilt.. ik ga naar boven.. geef m een knuffel troost wat.. leg m weer terug.. soms een beker melk.. muziekje aan en hij gaat weer slapen, maar vervelend is t wel.. zal wel weer overgaan.. hij heeft er wel s een paar dagen tussen zitten dat ie niet wakker wordt, maar goed...tis te overzien hoor..

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ...........

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Ichy wat heftig allemaal zeg! Hoop dat je zo goed nieuws te horen krijgt!

Hier heeft Noah heerlijk doorgeslapen! Hij lag er gister om half 9 in, best laat voor zijn doen. Toen nog om 12 uur een flesje gehad. En daarna hoorde ik hem pas weer om kwart voor 8! :D Alleen Rosalie stond al om half 6 naast me bed, maar toen ik dr naast me neer legde sliep ze al weer :( Raar kind...

Straks ff Pampers inslaan bij de Hoogvliet. Zijn nu 4 pakken voor 25 euro!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    he wat vervelend van je tante ichtus kan me de angst goed voorstellen als er al zoveel gegaan zijn in de familie. Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    er is altijd wel iets waar ik op kan klimmen :D

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jemig.. DEBIE.. wat is ze mak in het water.. vind sowieso de andere peuters veeeeel ouder en wijzer aandoen dan Marijn hoor.. t praten is nog niet bijzonder en ook dat soort dingen als glijbanen en fietsjes etc is hij echt nog niet aan toe.. zoals Gwen op de schaatsen...NOU marijn wil en kan dat echt niet hoor.. en zo los in het zwembad.. whahaha...hij zou alles bij elkaar krijsen denk ik..in het heule ondiepe pierebadje wil t wel... nou ja.. t komt wel.. geeft ook niet, maar soms lijkt t meer alsof Lisa een feb beeb is..(of jullie kids een 2005 kiddie ;) ).. denk dat Lisa niet zou misstaan tussen de meiden op een foto.. t verschil zou minimaal zijn denk ik zo op t eerste gezicht...whahaha...ik vermoed dat Gwen zo in maat 98/104 zit??? Lisa iig net.. ze is precies 1 mtr lang..whahaha...

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geen idee wie die man is maar ze liepen steeds voor mijn camera langs 8) We mogen madam niet meer vasthouden in het diepe, dat is natuurlijk niet stoer

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Murning,

DEBIE: van harte gefeliciteerd! Wauw! Nu duim ik heel hard voor je dat je spoedig een mooie echo mag meemaken!

Fenne, meisje, ik heb het nog niet gelezen, maar begrijp dat jij wel een knuffeltje kan gebruiken.

Gwen, je ziet er altijd zo ontzettend lief en schattig uit op de foto's die je mama ons vol trots showt. Maar achter dit fotomodelletje schuilt dus ook een klein draakje! Maak het je papa en mama niet te moeilijk he, deugnietje!

Ichtus, wat naar van je tante. Beetje vreemd verhaal idd. Maar goed, ik ga er altijd maar vanuit dat ze wel weten wat ze doen maar ik het niet altijd begrijp.

Hier: Elena gister nog lusteloos. Vanacht vroeg ze een aantal keer om drinken en heeft behoorlijk wat weg getikt. Gelukkig heeft ze gister 2 plas en 2 poep luiers gehad. Goed teken. Maar ze moet echt uitgehongert zijn. Wij hopen allebei zeer dat ze vandaag wil eten. Ik heb goede hoop, gezien vannacht. Nu slaapt ze nog. Heeft ze ook wel nodig denk ik.

Sow, ik ga even douchen en dan mn auto voor de grote beurt en APK wegbrengen. Ik had iets te enthousiast geld over gemaakt naar de spaarrekening, dus ik hoop dat ik deze meneer volgende wk mag betalen. Dom he.

Fijne dag!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus ilse is echt een waaghals en kan heel veel zelf als het op klimmen en klauteren aankomt maar praten ho maar. Ach allemaal zijn ze iets anders eerst aan het ontwikkelen.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O ja voor degene die het leuk vinden. De foto's van afgelopen weekend staan op me hyve! ;)

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    alleen van de grote glijbaan.
    Ze hadden er ook zo'n black hole glijbaan, echt super vond ze die. (dan wel op schoot bij ons) :p

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MOM.. ik denk dat je DEBORA bedoelt en niet DEBIE.. ANDERS HEB IK IETS GEMIST!!!!!..whahaha..

fijn dat ELENA iets op lijkt te knappen.. ik duim mee voor t eten vandaag...en succes bij de garage.. je liefste lach opzetten en je kortste truitje aan.. dan moet t lukken..whahahahaha....

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom ik sla even een echo over hoor, hihi
    succes met je auto. En je meisje ziek???

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha mom in een kort truitje flirten naar de garage man, hihi zie het helemaal voor me.

jammer, die laatste foto is zo onduidelijk, camera besloeg steeds in het zwembad.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik kan zo lief lachen

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb echt minder foto's van esmee :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

@Ichy jeetje meis wat een rot nieuws hoop dat er beter nieuws komt knufff

Oh ja allemaal bedankt voor de antwoorden .. geef me een fijn gevoel dat ik het niet anders had kunnen doen,
    en wat Debie zegt werkte hier dus ook niet ,trapte ze niet in, en ja kan niet zeggen dat ze niet moe was want ze had overdag niet meer dan 20 min geslapen , maar thanx allemaal

Debie leuke foto,s zeg van het zwemmen , moet ook weer een keer hier gebeuren , hier ook een echt waterrat

oh ja wilde ik ook nog vertellen, sinds 3 dagen heeft gwen al een paar keer op de wc geplast ikke is trots!! en nu zegt ze dus heel de dag door mama plasse wc, mama poep doen wc, wel frustrerend hahaah luier uit luier aan want ze vindt het leuk, en dan zit ze ook echt te persen en zegt ze"" hij doet het niet'" hahah maar ja hoort erbij, maar ze is er nu echt meer mee bezig.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh DEBIE.. maar daar zie ik bij Esmee toch wel een Ilse-versie hoor.. ze lijkt er wel op vind ik.. prachtmeisje.... Hier is Anna bijna uit de kleertjes maatje 50... 56 past net of is nog te groot, maar wat omslaan en dan kan t prima.. Als ik dan andere beebs zie van deze leeftijd..whahaha.. wat een verschil...

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een schatje zeg!!

Deel Deze Pagina