Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker ukkie heb je ichy lekker van genieten worden snel groot

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ariel zie geen foto's ofligt dat aan mij. Bij rosalie en ballorig bijv zie ik alleen blauwe pictogrammen

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @JOma.. WC.. dan is ze er ook echt aan toe als ze het leuk vind.. hier staat de pot standaard in de woonkamer.. hij gaat er vaak opzitten.. zet poppen van lisa erop, maar wil er met zijn blote gat niet op.. te koud denk ik.. en ik geef m geen ongelijk..;) Op de wc boven wil ie wel als we m vasthouden dan doet ie voor t slapen gaan steevast een plasje.. maar om overdag nu iedere keer naar boven te gaan.. hij geeft t iig niet zelf aan..

ik ga zelf ff naar de plee en dan aankleden etc... tot later lieverds

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mom fijn dat elena goed gedronken heeft, maar wel in de gaten houden als ze slap zijn ,

@ariel zo lekker nachie meid heerlijk

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma super van gwen zeg. Zal vast snel zindelijk zijn.

Hier geeft ze het wel aan maar op dat moment doet ze het in de luier helaas. Weekend een keer op de wc geplast. Ik ga donderdag geen luier omdoen en dan elke half uur op de wc zetten, zo waren de kids van mijn zus heel snel zindelijk, wilde eens een poging wagen want ze is helemaal verlieft op de wc.
    Ze zegt plassen, gaat op de wc zitten, maakt een plasgeluidje, veegt haar doos af, spoelt door en zegt dan dag dag en zwaait, zo schattig

ichtus ik vind esmee ook net ilse maar dan voller en groter. Denk dat anna net ilse is, die zat ook zo lang in maatje 50. vind dat wel heel schattig zo'n mini mensje. Hier inmiddels maatje 62 maar dat is nog wat aan de grote kant maar 56 te klein.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gebruiken jullie dan ook een wc verkleiner???

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik denk dat ik dat vrijdag ook ga proberen om haar gewoon iedere keer op de wc te zetten want ze wil wel vindt het echt interessant

zo ik ga ff wat doen me ma komt zo en dan ga ik me muur sauzen in de woonkamer, eerst nu alles afplakken enz

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee ze wil er zo op heb wel een verkleiner hoor, vraag meestal of ze die wil of niet maar zonder is interesanter

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmorgen

en alweer een dag vrij hahaha, er zijn duidelijk niet genoeg baby's in limburg (hoorde trouwens dat het overal zo rustig is)

@debbie ik vind dat zeker niet verkeerd, ik pak bryan ook meestal ff op als hij wakker is werkt hier ook heel goed ff knuffelen en dan weer naar bed
    @mom hoop dat elena vandaag wat wil eten al is het maar cracker maar belangrijkste blijft drinken he, heeft ze nog koorts??
    @ichy volgens mij kan bryan zich dan bij marijn aansluiten, als ik het zo hoor, zwemmen alleen echt niet, praten hmm klein beetje, schaatsen van het weekend geprobeerd en vond hij maar eng hahaha. ik moet dan ook niet teveel kijken wat hier allemaal verteld word want dan denk ik vaak dat bryan achter ligt dus oogkleppen op hahaha.
    Niet verkeerd begrijpen hoor vind het super dat jullie kids dat allemaal kunnen maar de mijne helaas nog niet

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Dat klopt, die doen het inderdaad niet. Zijn wij vriendjes? Want me schoonzus vond het nie zo handig om de dames in bad gewoon zo op het net te gooien. Dus heb ik ze alleen voor vrienden toegankelijk gemaakt.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nee, heb je een uitnodiging gestuurd. Keek altijd bij mama hyves

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lijstje
    o twee beschuitjes met muisjes
    l 3 boterhammen
    a stoofpotje rundvlees met aubergine
    t ckracker, appel, peer
    koffie met een koekje

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi ze ontwikkelen zich allemaal anders, ilse praat amper, zeker als ik andere hier hoor.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie dat weet ik meid, maar soms als je om je heen kijkt lijkt bryan zo langzaam vind ik ook niet erg hoor soms misschien

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen

ff ego want Nora is ziek.
    gisteravond ineens braken braken en braken.. hoge koorts 39,9C, Niet te troosten.. zo zielig. ze lag gewoon te ijlen. Greep in de lucht alsof ze dingen vastpakte.. heel zielig.. ook was ze haar tutje en doekje aan het zoeken terwijl ze ze gewoon vast en in had.. nu net alweer 38,7.. dat wordt nog wat vandaag.
    wij hebben niet geslapen vannacht.. manlief is ook niet lekker dus die is ook thuis.

Daan heeft gisteravond een fles afgekolfde voeding gekregen en heeft weer doorgeslapen tot 07.30 vanmorgen (vanaf 21.00 uur) Heerlijk dus. HIj is ook niet wakker geworden van Nora.
    Ik heb nu dus definitief besloten af te bouwene. Geef ik de voedingen zelf dan komt hij 2x 's nachts. Nu niet!! Hij is nu zooo tevreden. Ongelooflijk. Ik ga mezelf en hem niet langer pesten.
    Ik wil hem wel de ochtendvoeding en de 3e voeding proberen zelf te geven (en dan tussendoor niet kolven) zodat ik dan genoeg heb. Ik ben er echt klaar mee.
    Merk nu ook dat, nu nora ziek is, ik er nog veel minder tijd voor heb...

nu ff aankleden en ff gauw naar de winkel..7

ik probeer straks bij te lezen
    \
    kussie

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie, mooie fotos van je meisjes! Esmee ziet er ook al lekker groot uit zeg!

Mom2be hopelijk gaat het wat beter met Elena! Gelukkig wel goed gedronken.

Sizzel,aah bah Nora ook al zo ziek. Beterschap!

Ichtus, beterschap met het kindje van je buurtjes en voor je tante!

Als Sara wakker is, werkt hier ook het beste haar effe eruit halen 10 minuutjes in de woonkamer en dan weer hetzelfde ritueel als voor het slapen gaan (slaapliedje,tandjes poetsen) en dan gaat het normaal goed. Laat ik haar in haar bedje huilen dan duurt dat minstens een uur, en ik kan daar dan gewoon helemaal niet tegen, moet dan zelf bijna huilen.

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik wilde vragen of jullie kindjes dit ook doen...
    Sara noemt alles waar ze bang voor is tonto (dat betekend dommerik of sufferd in het Spaans) Dus als een tekenfilm te eng is roept ze tonto als er een hard geluid is roept ze tonto.
    Maar ze kan ook ineens, ook als ik naast haar zit, hysterisch op me kruipen en schreeuwen en wijzen naar de muur dat daar ´tonto´ is. Ze is dan echt hysterisch en bang en niet te troosten.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm hier doet ilse dat niet.

sizzel beterschap met nora. En als daan tevreden is en jij ook dan is het een prima besluit toch.

esmee wil niet echt een fles. als we afgekolfde melk geven duurt het minstens 15 minuten voordat sze uit pure kwaadheid toch maar gaat drinken. helaas voor haar krijgt ze toch afentoe een flesje

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga zo beginnen met het fotoalbum van ilse van 1-2 jaar. Wil van die meiden van elk jaar een fotoalbum hebben.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    fotoalbum.. pfff.. die van lisa moet ik nog aan beginnen.. ik geef t op.. ze staan allemaal op disc.. als ik oud en versleten ben ga ik er wel s mee aan de slag denk ik.. toen je de foto's nog gewoon moest afdrukken was ik er makkelijker mee.. nu frustreert t me alleen maar.. trage pc.. gedoe met programma's... pfff.. geef mij maar gewoon een schaar en fotohoekjes...;)

VIV.. hier is t retedruk met kindjes die geboren worden... allemaal meiden trouwens..valt echt op...

en bryan ook niet zo rap..nou ik vind t ook wel lekker hoor..moet wel zeggen dat ik ook weet dat dit zo ineens kan veranderen. Zoontje van vriendin zei tot zijn 2e alleen maar "uh" als ie iets wilde en wees ernaar.. zo ineens uit t niets vroeg ie duidelijk "mama mag ik wat drinken?" en toen ging ie praten.. hele zinnen, verhalen.. zooooo raar ineens...maar goed.. dat jochie is overal rap mee... is op school een ster...weet niet welke AVI ze lezen in groep euh..5.. geloof ik.. hij wordt in oktober 9jr.. maar hij ging als een trein...toen ie zonder zijwieltjes zou gaan leren fietsen.. pakten ze de fiets.. haalden de wieltjes eraf.. hij nam de fiets over, stapte erop en fietste zo weg.. DUSSSS....dat ging hier wel anders..whahahahaha....Lisa was trouwens ook niet zo rap met praten hoor.. en nu.. ze lult me de oren van mijn kop...dus laat ze nog maar ff rustig zijn.. ik vind t best..whahah..

SIZZZ.. meid Nora zo ziek.. bah.. Beterschap.. en goed dat je een besluit hebt genomen...

Ik heb gister 1 voeding een flesje gegeven.. eerst 1 borst en daarna een flesje 100cc kv.. ze keek me heeeel boos aan en trok een vies gezichtje, maar na een paar slokjes dronk ze m in een teug leeg...daarna nog half uurtje in de box liggen "spelen" en vervolgens 3,5 uur geslapen.. toen heb ik r maar wakker gemaakt voor de volgende voeding...weet niet zo goed welke voeding ik nu als eerste ga vervangen..ik denk die rond 18/19u... das t makkelijkst met mijn werk.. als ik om 16.30 begin kan ik om 15u voeden en dan rond 18.30 ongeveer fles en dan kan ik om 23.30 zelf weer voeden als ik thuis ben.. of ik overleg dat ik een half uur eerder wegga.. anders moet ik rond 22.30 kolven en dan naar huis.. kan ik beter dan naar huis gaan lijkt me..altijd lekker..en hoef ik maar 1 x te kolven op t werk.. durf dan weer niet dat kolven over te slaan omdat ik dan bang ben dat de productie weer teveel in 1 x terugloopt.. of zal dat wel meevallen???????????????????nou ja.. ze doet t iig goed op de fles.. altijd fijn om te weten..

Deel Deze Pagina