Getsie, Nora ook al zo ziek.. Beterschap voor dr Sizzel! Klinkt alsof ze het echt flink te pakken heeft.. bah! En Elena nog futloos, ook niet fijn.. Maar ze is vergeleken met van de week wel al wat aan het opknappen Mom? Wel een goed teken dat ze zelf om drinken vraagt. Ook beterschap voor haar! Hoe is het met Fenne haar zere pootje? Leuke foto's van Ilse! En ze is idd een waaghals zeg, cool Lune is dan ook nog niet zo'n held hoor, doet ook jonger aan dan 2. Zegt iedereen tenminste In het zwembad durft ze alleen als ze zich vastklampt aan mij of papa en zelf op een fiets of schaatsen? Egnie Vind het ook wel prima. Ze kletst wel de oren van mijn hoofd, ben bang dat dat alleen maar erger wordt Poeh hee, stankie hiero. Oe, gelukkig.. papa komt er aan8) Misselijkheid gaat wel weer goed. Vannacht wel hele nacht beroerd maar ik mocht uitslapen en na een broodje ging het beter. En vandaag al weer 10 weken, jeej!
ichy ik zie net je gadget op hyves , das echt een super mooi nummer en al helemaal door hun gezongen heb het live gehoord echt mooi kippenvel stond op mijn armen
ichtus slap excuus zeg zelfs in deze tijd kun je foto's nog steeds afdrukken en heb zelfs bij de hema fotohoekjes zien liggen (ben zelf heel slecht met foto's, maar dan in de zin van vergeet ze te maken of ze zien er niet uit en maak ook echt een album in een week anders komt er niets van) Als dat de makkelijkste voeding is zal ik idd eerst die doen. Cb gaf mijn toen schema, eerst een na laatste, dan de tweede voeding, dan middag, avond, ochtend en eventueel 's nachts. En ik zou wel blijven kolven als je verder nog bv wil blijven geven, mijn ervaring was dat toen ik er een oversloeg de bv idd erg terug liep. maja alweer 10 weken, wow gaat hard. En hoop zo voor je dat straks de misselijkheid helemaal weg is. zo, net lunch op, Ilse ligt op bed, Esmee ligt te schateren in de box dus denk dat ik vast wat aan het avondeten ga doen, vlees moet toch 2,5 op. Heb besloten dat als Ilse uit bed komt ik de luier af doe en dan elk half uur op de wc ga zetten. Vrees wel dat ik na twee keer een natte broek een luier aandoe en het morgen gewoon opnieuw probeer zolang ze het leuk vind.
Fijn dat het goed gegaan is ichy! Dat geeft ook wel een goed gevoel of niet? Dat is hier tenminste wel. Manlief is ook erg blij met mijn besluit.. ik merkte ook dat ik er steeds meer tegenop zag.. en er dus ook niet gezelliger op werd.. Heb leuke foto's van Ilse gezien! Wat is ze al groooot zo met die bandjes om. geweldig!! Elena al wat beter? hope so!! fotoalbums! I LOVE IT!!! vind het zooo geweldig! Ben altijd heel trots op mijn albums! Nora heeft nu 2 albums vol. Een van de kraamtijd (eerste 8 weken) En daarna tot 1 jaar! Nu ben ik bezig met het tweede album, dat is dan straks van 1 tot 3 jaar! Ben bij tot nu! Best netjes dus. Doe dan 2 jaar samen steeds. Van Daan is nu zijn babyalbum klaar. LIgt nu naast me op tafel!! Zoooo mooi! Ben er weer trots op.. hihi.. ook buikfoto's testen e.d. staan erin! Leuk! als ik die ks foto's weer zie.. pfff.. weer emo!
zo heej Sizz.. GOED BEZIG!!!!... zal ik je mijn discs toesturen..als je het zo leuk vind..whahaha.. .ik vind er niks aan om te doen.. wel om te zien hoor, maar...... en dan.. dan heb ik ze af en dan.. liggen ze in de kast weg te stoffen en kijk ik ze 1 x per jaar in.. dat kan ik ook op de pc .... ik ben er te nuchter voor denk ik...is leuk voor als ze gaan trouwen ofzo om t ze dan mee te geven.. maar daarvoor heb ik nog genoeg tijd..whahaha... DEBIE.. thnx voor dat afbouw schema.. ja ik ga nog ff door met kolven... ik kolf dan op mijn werk iig de tijd dat zij een fles krijgt..en dan regel ik wel dat ik iets eerder weg kan zodat ik de laatste voeding weer zelf kan geven..werk door de week alleen van 16.30 tot 23u dus dat komt dan mooi uit..zullen ze niet leuk vinden, maar das dan jammer.. dat recht heb ik nu eenmaal.. basta..zo kan ik ook voor de dagen in t weekend dat ik overdag werk mooi een voorraadje opbouwen.. dan moet ik nl 2x kolven of ook dan eerder naar huis.. zal wel kijken wat de mogelijkheden zijn.. eerst die eerste dag komende dinsdag maar s overleven... heb er nog niet echt zin an...maar goed..komt wel weer hoop ik..heul erg vind ik t ook niet meer iig.. eigenlijk moet ik boven nog wat doen, maar heb geen zin.. misschien straks...whahaha.. OH JA WAT IK NOG WILDE VERTELLEN!!! zag op de hyves van MissN.. dat ze getrouwd is.. staan ook foto's bij voor de liefhebbers...
Debie, waarom laat je ze niet in haar blote billen lopen dan? Of vind je dat niks. Nora alweer ziek. Arm ding. Beterschap. Vivi, elk kindje is toch anders? En de mensen weten ook niet wat ze lullen. De 1 zegt tegen me dat Tessa al heel goed praat voor haar 2 jaar en de ander zegt: 'ze praat nog bijna niet hè voor haar 2 jaar'. Dus laat maar lullen. Maja, 10 weken alweer! Gaat echt snel zeg. SM, nee, dat doet Tessa ook niet. Eten staat al klaar voor vanavond. Mijn etenslijstje: O: Plak rauwe ham en een rk cracker (volgens mij, weet het niet goed meer) L: lekker kwakje hutekase, 2 rk crackers met roomboter en komkommer en een stukje droge worst. D: Krootjes met spek en aardappelen. T: 1 kaaskoekje van parmazaanse kaas. Was een probeersel En best lekker Mrijn. Die geraspte parmazaanse kaas in de oven doen. Heb al even geproeft. De rest in een doosje gedaan voor vanavond. Heb er 2 met knoflook poeder, 2 met kruiden zout en 2 met kerrie. Ik ben benieuwd. Net chippies. Maja, die rookkaas cracker vind ik heerlijk en een super gezond tussendoortje. Je neemt gewoon een plakje rookkaas en die leg je op een stukje vetvrij (bak) papier. Of gewoon op het witte papiertje wat er toch al tussen zit. Die leg je in het midden van de magnetron en dan doe je ongeveer 1 min op vol vermogen. Het is een beetje zoeken. Onze magn. heeft niet zo veel vermogen en dus doe ik 1.20 voor 1 cracker. Dan heel even af laten koelen en je kunt ze gelijk eten. Je kan ze ook goed bewaren in een lucht dicht doosje. Wel je afzuigkap op de hoogste stand zetten, het stinkt enorm. Dit kun je ook met plakjes gewone kaas doen en er dan voor bereiding wat kruiden op strooien. Krijg je ook soort chippies. Dit heb ik alleen nog nooit gedaan. Binnenkort eens proberen. Mrijn, ik heb mondspray van kamillosan. Zonder zoetstof. Dankzij dees. Dus Dees, dit lees je vast, ik heb hem hier bij de drogist gehaald. En hij smaakt best lekker. Lang fris ook. Tessa ligt in bed, ik heb even de vloer gedaan en ga nu ook even liggen.
zo onder is gestofveegd,gestofzuigd,bryans rommel hoekje opgeruimd en de ramen binnen en buiten gewassen nu nog ff dweilen en dan ga ik bryan halen, daarna naar de verjaardag van buurmeisje altijd leuk he.
Yep! Dat is het kindje van de zus van Vincent. Ben zooooo jaloers op dat haar! Ze is 3 maanden jonger dan Roos die 2 zijn helemaal gek van elkaar! Net waren we ook ff in de stad en dan geven ze elkaar een knuffel alsof ze elkaar al jaren niet hebben gezien haha
hoi hoi! Even gauw: SUUUUUUSSSS heb je het overtrekje binnen??? en nu gauw verder aan dat van Mrijn. Gister echt enorm beroerd geweest dus kon even een dag niks doen
@joma & maja zoooo herkenbaar dat gedrag van de kids hier ook eentje die zeer ondeugend is en steeds zijn zin wil doordrijven, af en toe heb ik dagen dat ik alleen maar op hem aan t schelden ben en aan t corrigeren (voel me dat een strenge mama maar ja t zal meoten ander loopt ie over me heen) @ichtus jeetje meid...knuffel voor jou @debie mooie foto's
@alle ziekke kids beterschap @debora hoe is het met jou? @vivi hoe is het nu met bryan???? @joma knap van gwen zeg @de rest ik heb wel gelezen maar ja zwangerschap dementie
@kikkert heb je mijn smsje afgelopen week niet gekregen??? het gaat momenteel heel goed met bryan (afkloppen) moet er wel bij zeggen dat hij kei veel medicijnen krijgt voor zo'n klein mannetje maarja als we het daarmee onder controle houden dan graag @ariel ja meot het er even van nemen dat bryan op kdv is ga hem zo halen, ik had meer kunnen doen als ik het gewild maar vanmorgen opstart problemen hahaha