Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Zo vivi, jij bent lekker bezig. Ik heb geen zin vandaag. Heb het nodige gedaan en dat vind ik zat voor vandaag.
    Tessa was na een uurtje slapen alweer wakker. Het snot komt echt overal vandaan. Had ze een pcmzetpil gegeven toen ze ging slapen. 120. Voelt ze zich net wat beter door denk ik. Vinden jullie kindjes het ook zo vervelend een zetpil? Tessa gaat keihard huilen en roept heel hard au! Tis gewoon zielig.
    Ik heb lekker haar joggingbroek aangedaan en ze zit nu met rode blosjes op de wangen lekker te spelen. En nu moet 'mama kaat pakkuh' (memorie spelen) dus dat ga ik maar even doen.

    Ow en debie, ik heb vloer verwarming en dus lijkt mij het niet koud blote billen. Je kan ook alleen een onderbroekje aan doen. Of een jogging broek. Die heb je ook snel uit. Is het al gelukt? Tessa heeft echt nog geen 1keer op het potje/wc geplast. 1x gepoept op het potje. Als de aanpak bij jou werkt, dan ga ik dat ook maar eens doen. Dus hou me op de hoogt.

    Nu echt met Tessa spelen.
     
  2. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ilse heeft nu een keer gepoept om de wc en twee keer geplast. Ik trek haar denk ik onderbroekje en legging aan. Wij hebben trouwens ook vloerverwarming maar weet niet of dat warm genoeg is. Moet ik maar eens testen met blote billen hihi. De kids van mijn zus waren beide 2 jaar dat ze begon, na een week structrueel op de wc zetten waren ze zindelijk overdag. Hoop dus dat het hier ook werkt. Heb me voorgenomen dat als het de komende drie dagen dat ik vrij ben niet lukt ik het volgende week weer probeer en als ze aangeeft een luier te willen ze die krijgt, hopelijk blijft het dan leuk.
     
  3. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie heeft 1x op de wc gepoept en 1x op het potje geplast! Ga dr na dr verjaardag ff wat meer werk in steken!
     
  4. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

    vivi sorry ik heb echt last van zw-dementie erg he
     
  5. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Hoe kan ik in godsnaam niet snoepen, als iedere keer als ik de koelkast open maak dit me aankijkt. :$
     
  6. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahahah SM....bij mij juist het tegenovergestelde.. mijn koelkast is akelig leeg... errug jammer.. was trouwens vanmorgen 1 kg kwijt weer.. nu nog 9...
     
  7. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OH debie... als die aanpakt werkt ga ik t ook doen in een week..dat lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.. alhoewel.. Marijn piest vaak en veul.. lekt constant door dus ik zal dan wel retevaak heen en weer moeten om m op de plee te zetten...tis zo koud daar.. (geen verwarming in het kleinste hok)..potje dan maar..op een vaste plek in de kamer ofzo...

    What the hell.. ik trek m gewoon nu zijn luier uit.. en jogging broek aan....heb nietssss te verliezen..
     
  8. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Ariel,wat een super fotos van je weekendje weg!
    Duimt Rosalie ?
     
  9. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Goed hoor! en nog maar 9 dat valt wel mee.
     
  10. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    tot zoooo
     
  11. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha, eerst de helft op de wc toen ze bah riep, de anderhelft lag in de keuken op de vloer. Dit gaat heel wat van mijn geduld vragen ben ik bang.

    Nog 9 van de zwangerschap ichtus of wil je die gewoon eraf hebben? En hoe oud waren je andere kids zindelijk???

    sm heerlijk, hier ook weinig in huis of zorg dat ikhet niet kan zien.
     
  12. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wij zijn eigenlijk nog helemaal niet bezig met Lune zindelijk maken.. Ze heeft voor de lol misschien 3x op de wc gezeten met verkleiner maar niks gedaan. Ze zegt wel als ze gepoept heeft maar niet van te voren. Potje wil ik eerst niet aan beginnen. We gaan in de lente/zomer pas serieus beginnen, lijkt me niks om haar nu in dr blootje rond te laten lopen, we hebben ook geen vloerverwarming ofzo. En dan ook direct de wc proberen, als dat niet wil pas een potje.
    Maar dat duurt dus nog wel even:D

    SM, wat is dat in je koelkast:( Moet zeggen dat ik er niet echt opgewonden van word, ziet er niet heul eetbaar uit:D

    Jeroen is even naar de wuper met Lune. Ik ben net weer van de bank af, ben weer flink beroerd geweest verdarre. Maar gaat nu wel weer. Straks even eten maken (lasagne) en dan gaat Jeroen weg, die moet naar een klant.

    Ik ga nog ff wat doen.
     
  13. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en heeft verstandig een appel geschild en nu aan t eten
     
  14. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ben er nu 12 kwijt SM (van dikke buik tot nu dan he dus incl. kind)

    marijn loopt in zijn onderbroek..whahaha.. heeft ook al geplast op de wc.. maar das toeval denk ik...

    *edit*.. eerste onderbroekje is ook al nat zie ik.. ff verschonen en snel op de plee zetten.
     
  15. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. zit nu vol verstand zijn pielemans te bestuderen..
     
  16. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geen idee of het werkt maar lijkt me makkelijk zonder luier. Wedden heb ik een kind die pas met 4 jaar zindelijk is.
     
  17. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geweldig krijg de slappe lach van je schrijfstijl hihi
    Ilse vind het zonder luier maar gek zitten op haar stoeltje
     
  18. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hij vind t wel stoer geloof ik...
     
  19. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Debie hahaha leuk om je vorderingen te lezen met ´operatie luier uit´. Vandaag waren de luiers van Sara weer op dus zeg tegen mijn man ik moet luiers halen, zegt hij, alweer? Waarom maken we haar gewoon niet effe zindelijk...... hihi. Ben dus gewoon een pak gaan halen.

    Maja, hmm is heel eetbaar hoor. Zijn Marokkaanse gebakjes, heel zoet en heel veel honing.
    Rot dat je zo misselijk bent, hopelijk alleen de eerste 12 weken.
     
  20. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

    Ja :( Daar is ze mee begonnen toen ze geen speen meer mocht overdag. Heel irritant!
     

Deel Deze Pagina