Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Gaat nu iedereen ineens de luier af doen??
    Ik vind het ook wel vroeg, waren ze er dan ook al echt mee bezig?
     
  2. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeee Marokkaanse gebakjes! Daar hou ik van!!! Zijn alleen zo slecht voor je....
     
  3. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mmmm heerlijk
     
  4. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden zijn jullie eigenlijk veel bijgekomen bij de 2de zwangerschap????

    @sm lekker maar ik heb nu ik zwanger ben niet zoveel zin in zoete dingen (ja af en toe)

    @maja ben je bij lune ook zo misselijk geweest?
     
  5. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik 12
     
  6. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dat is heel netjes en was je de 1ste keer ook zoveel bijgekomen?
     
  7. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Kikkert ik 4-5 kilo (maar ik was al dik ;) )
     
  8. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sm jij ben toch niet dik??? of heb ik dan een heel verkeerd beeld van je??? en das wel heel netjes
     
  9. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben er 21 aangekomen tijdens de zwangerschap...nu dus 12 kwijt.. en moet er nog 9 dan zit ik weer op 65 kg..de eerste 10 gingen heeeel rap.. daarna niet, maar ik doe er ook geen drol voor...gaat vanzelf wel een keer..

    INMIDDELS.. de bank ontdaan van een enorme plas.. onderbroek verschoont.. en 2 x voor jan joker bijna bevroren in een hok van 1 bij 1...potje vind ie niks en ook de plee niet (tenminste...niet met blote billen..).. tis te koud denk ik.. heb t potje nu bij de verwarming gezet, maar ja.. hij heeft nu natuurlijk al de associatie met een ijsblok dus hij gaat me nooit meer geloven dat dat gele ding lekker warm is....Ook hier gaat t geduld weer zwaar op de proef gesteld worden...

    Andere kids waren met 2,5 overdag zindelijk.. helemaal!!.. ook bij t weggaan.. en met bijna 3 ook snachts.. maar toen waren we ook al begonnen met 1,5 jr savonds na het eten verplicht op t potje aan de tafel op een stoel met een boekje en een beker drinken.. schijnt te helpen.. afleiden en drinken zorgt ervoor dat ze makkelijker van zich af plassen.. Hij heeft nu een roze prinsessenonderbroek aan..whahahahahhaaha.. dat worden hele andere trauma's... ;)
     
  10. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Mjammie, baklava. Ik vind het alleen erg snel te zoet. Maar zo 1 of 2 stukjes bij de thee... Oeh, m'n speeksel klieren gaan opspelen hier. Heb net een paar olijven genomen. Begon toch wel honger te krijgen. M'n lunch was te weinig denk ik.
     
  11. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bij ilse 16

    arme marijn met een prinssesenbroek zie hem al zitten. Maar super netjes met 2,5, daar hoop ik toch echt op.
     
  12. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SJonge.. ik heb net batterijen in PO (teletubbie) gedaan.. ze gaan helemaal uit hun dak.. Vooral Marijn.. dat is dan weer MIJN TRAUMA... oh oh.. nog een keer..!!!!
     
  13. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja erg he DEBIE.. heb alleen nog maar rompers voor Marijn.. toch maar s shoppen.. ow wat naar nou...;)

    heb m nu op een mega handdoek op de bank gezet.. mocht ie dan piesen dan iig niet weer overal...heb ook de dweildoeken al klaar gelegd..whahaha.. tis me wat...

    Wij eten vandaag Nasi met SATE... jammmmmm.. gewoon een pak hoor.. ik doe er geen moeite voor.. ja ik druk op een knop en wacht op PIEP...vind ik genoeg moeite voor vandaag..

    Anna heeft geen zin in BED merk ik.. ga haar zo maar voeden en dan naar bed.. tussen 2u en nu nog niet geslapen dus zal na t voeden wel heul erg moe zijn...dus kan ze dan lekker maffen.. kunnen wij rustig eten.. mooie deal dacht ik zo.. ik heb vanmorgen ff wat gedaan.. verder nikssss.. en t boeit me geen reet...

    VANAVOND.. reportagefilm over OCTOMOM...(moeder met 8-ling USA).. 20.30 SBS6.. hoe ze t doet doet ze t.. maar ik heb haar buik gezien in zwangere toestand en nu??? maatje 34 is er niks bij.. tssssss.. oneerlijke wereld..
     
  14. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @kikkert..

    bij JUR: 30 kg erbij
    bij LISA: 20 kg erbij
    bij MARIJN: 14 kg erbij
    bij ANNA: 21 kg erbij..
     
  15. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en ik heb weer een fatamorgana hier..
     
  16. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo weer een luier om....morgen weer proberen...
     
  17. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en toen was iedereen weg??
     
  18. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Wahaaahaha Ichtus.....die Marijn is wel een ´zeikerd´ !

    2,5 zindelijk is ook nog vroeg vind ik hoor.

    Hier gaan de kinderen met 3 al naar school, en dan moeten ze zindelijk zijn, met luier mag je niet naar school namelijk.
     
  19. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier ook SM..alleen dan met 4 jr
     
  20. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi

    jaaaa me muur is gesaused en klaar ik ben er blij mee
    straks nog ff me tussendeur verven
    net gegeten
    wij hebben spinazie op

    aankomen zwangerschap pfff moet daar niet meer aan denken hoe zwaar ik was
     

Deel Deze Pagina