Hier ook bijna iedere keer een poepluier, heeft ze eigenlijk altijd al gehad. Maar jij geeft fles he? Dan zou die poep geloof ik wel anders moeten zijn.
hier ga ik er ook altijd uit nu mannetje weer werkt. Wel brengt hij haar dan als ze tussen 7 en 8 komt naar mij met een schone broek aan. Eten, al heeft ze net de borst gehad, ze huilt net zolang dat ik haar tijdens mijn eten toch pak. haha
oh naatje wat leuk zeg zou je me die niet in het groot kunnen versturen kanik hem uitprinten vind het echt leuk gedaan
Ja dat doet mijn mannetje gelukkig ook! Als ze tussen 6 en 7 komt hoef ik er niet uit ( ja om dr weer terug in dr eigen bed te leggen)
nou meiden ik ben der weg van ga bryan even wassen en fles geven en dan naar mijn pap en mam toe. Bedankt voor jullie adviezen als het donderdag niet over is bespreek ik het zeker even op cb. Jullie zijn schatten
Leuke foto's naatje Vanmiddag moeten we met Aaron naar de kinderarts toe. Heb echt geen idee waarom, maar dat schijnt normaal te zijn als je een keizersnede-kindje hebt gekregen! Ben benieuwd! Aaron heeft zijn buikje vol en ligt lekker te pruttelen in zijn box. Hij zal zo wel in slaap vallen. Dus nu is het ook mama bedtijd... *gaap* Tijd voor een middagdutje dus! Fijne dag iedereen!
grrr... is al de derde keer dat onze buurmeisjes aan de deur staan vandaag. Ze willen graag Aaron zien, en dat vind ik erg schattig hoor, maar vanochtend stond ik aaron in bad te doen, nou dan doe ik de deur dus niet open. En net toen was ik Aaron aan het voeden, dan doe ik de deur ook niet open. En nu wil ik gaan slapen en ligt Aaron ook net te slapen, en ik ben moe dus een beetje chagerijnig. Ook geen goed idee om de deur open te doen. Ben blij met onze vrij dichte vitrages! Zien ze tenminste niet dat je wel thuis bent
*thirza speelt verstoppertje voor de buurmeisjes * (begrijp me niet verkeert hoor, ik ben gek op onze buurmeisjes, maar nu eventjes rust... even geen zin in aardig doen)
Ik heb em niet in het groor, zijn avaters voor hier op het forum bijv. Ariel & Dwazie; Ga er vanmiddag misschien nog meer maken
das jammer naatje ik ga eens kijken of ik hem misschien kan vergroten of zijn er dames die daar handig in zijn vind hem echt super dus ga vanaaf wel kijken of ik hem als avatar kan gebruiken
@ Naatje : super leuk joh die avatars! echt mooi gedaan! Net bij de ha vandaan! alles gelukkig goed. longetjes zijn schoon, geen hartruisje, maar wel flink wat slijm hoog in de keel/luchtpijp. Dus doorgaan met de zoutoplossing. Kan ook helemaal geen kwaad zei de ha. Gelukkig maar! pappa en mamma zijn weer helemaal gerustgesteld! Wanneer we twijfelen gewoon terugkomen zei de ha nog.. zo fijn! Hij zei meteen dat je niet overbezorgd bent, maar dat jij als moeder precies aanvoelt of het goed of niet goed is met je kindje! wat een schat van een huisarts hebben we toch! haha