Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    :( Ik had tijdens mijn zwangerschap zulke schattige stoere schoenen gekocht voor Aaron... En hij past ze nu al niet meer. Hij heeft ze nooit aangehad :(:(:( En ze zijn zooooo lief...

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn Sizzel, dat alles goed is met Nora. Toch even een geruststelling en idd lieve HA.

Naatje, snif....zie Tess er niet tussen staan. Knipper een keer met m'n wimpers...pleaeaeaease?

Hier ook een huilende dochter rond etenstijd. Maar wij eten wel door en halen haar er daarna pas uit. We moeten toch eten...en leert ze direct geduldig te zijn.
    Net met het bezoek heeft ze zich weer voorbeeldig gedragen. Kan beter zorgen dat ik constant bezoek heb, want schijnbaar kan ze goed toneelspelen. Mensen snappen echt niet waar ik het over heb....."ze slaapt zoooo tevreden en is zooooo rustig".

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's balen! Wellicht kun je ze een mooi plaatsje in het kamertje geven?

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoe zit het met de sokjes van jullie baby's? Gaan die ook om het half uur uit? Of heb ik gewoon de verkeerde sokken gekocht?

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hm dat kan ook nog inderdaad :)
    Ik heb ze nu in de bak "te klein" gegooid.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik heb badstof sokken, alleen deze blijven goed zitten

suus zal haar vast opgeven bij een reclamebureau.
    hihi

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Je moet idd enorm op het elastiek letten. Ik heb er ook heel wat weg kunnen gooien om die reden. Nu een paar gekocht met stevig elastiek en dat gaat beter. Nu doet ze het nog met haar slofjes. Ik heb lint gekocht en ga dat aan de slofjes maken. Dan kan ik ze dichtknopen met een strikje....ook leuk.

Hier kan de kleine meid weer eens niet in slaap komen, dus ga zo even wandelen met haar. Dat helpt vaak wel....maar eerst nog even tijd geven.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    ha ha ha

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @suus: hier ook zo een: die spuugt en huilt alleen als er niemand op bezoek is!
    @sizzel: Fijn zo'n huisarts!
    @sokjes: die van Finn vallen nooit uit, wonderbaarlijk vind ik want ik hoor dus alleen maar dat die dingen uitvallen... grote voetjes denk ik...

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga eens kijken of finn in de buikdrager wilt. en dan even naar de winkel grotere spenen kopen

11. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    @ sokjes; ik stop z'n broekspijpjes d'r in, zo blijven ze zitten.

@ wandelen; ga ik maar gauw even doen want 't weer begint een beetje te betrekken. Hij slaapt dan wel lekker maar 'k wil ook wel weer 's naar buiten haha.... neem 'm gewoon mee.

@ poepluiers; bij Mischa ook elke keer een poepluier maarja, dat heb je met bv he? Ik zit er niet zo mee, tenzij hij net begint te poepen als ik aan 't verschonen ben... van de week zat het een keer zelfs tegen de deur! :S echt goor, maar oke, moet maar :p

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja, dat heb ik idd ook weleens gedaan. De broekspijpjes in de sokjes.
    Maar als Tess echt onrustig is, helpt dat zelfs niet. Nou trappelt ze ook erg veel, zal er ook wel mee te maken hebben.

Ha ha ha...aan de deur ja. Sodeju, da's een schijterd!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik heb ook al een paar keer gehad dat ik helemaal onder zat, aangezien mevrouw het blijkbaar erg leuk vind om zonder luier te plassen en te poepen! 1x "schoot" ze ook een meter ver! :confused:

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Poepen niet, maar plassen kan het dametje hier ook het beste zonder luier om. En ik maar dure luiers halen....tsssss.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pff Rosalie is al vanaf half 1 wakker :confused: heeft al gegeten. Maar weet geloof k nie zo goed wat ze wil....Ze ligt de hele tijd maar een beetje in de box geluidjes te maken of ze zit een beetje raar naar me te kijken vanaf me schoot haha

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik snap er niets van! Aaron huilt nooit! Alleen als hij honger heeft! Ook krampjes heeft hij amper... Maar vandaag... Hij houdt niet op met huilen, volgens mij zijn het krampjes, maar ja, dat kan je niet aan hem vragen... Zoooooo zielig!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    je kan ook broekjes met voetjes eraan kopen.

ilse is ook steeds meer wakker op een dag. weet nog niet echt wat ik dan met haar moet doen. schaam schaam

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden!

hier vanmorgen druk gehad met nog kraamvisite wel gezellig maar wat moet je je dan haasten zeg ppff

sorry ff geen fut om alles terug te lezen is er nog wat gebeurd?heb ik wat gemist?

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Boekjes voorlezen en liedjes zingen, dat is wat ik regelmatig met Aaron doe!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als ie de hele tijd met ze beentjes ligt te trekken zijn ut waarschijnlijk krampjes!

Deel Deze Pagina