Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    hey, niet alleen, suus is er ook!
    nou even afwachten met tess dus of het goedje wel gaat werken nu!

2. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Bedankt weer voor de voorstel berichtjes, leuk iedereen zo een beetje te leren kennen.

Hihi, wat een leuke foto's va Aaron! Wat een lief mannetje, erg leuk om te zien.

En ben ook wel erg benieuwd hoe het nu met Finn is, is hij al thuis?

En hoe gaat het nu met Tess? Is ze alweer een beetje bekomen van de hoestbui? Ik hoop dat ze snel over die verkoudheid heen is.

Hier gaat alles prima. Een redelijke nacht gehad, maar 2 keer eruit en na de voeding viel Zoë vrijwel gelijk weer in slaap. Ook gisteren heeft ze goed geslapen in haar hangmat. Ik heb haar geprobeerd in te bakenen maar ze begon gelijk te krijsen. Dus toen maar zo in haar hangmatje en dat ging prima. Ik hou het nog wel even in mijn achterhoofd, maar zo lang het zo goed gaat, houden we het zo.
    Ook gisteren erg gelachen met de kleine meid. Ze probeert steeds meer te "kletsen", mondje veel open en af en toe komt er dan een geluidje mee, trots dat ze dan is! (En ikke helemaal natuurlijk :) ), en ze rolde zelf op haar zij, ongelooflijk hoe snel het dan ineens gaat.

Vanochtend lekker in ons groentetuintje bezig geweest en Zoë meegenomen, ze vond het heerlijk. Eerst een tijdje mee gekeken van haar dekentje en toen ze moe werd heerlijk geslapen in de wandelwagen (waar ze nu nog steeds in ligt te pitten!)

Dikke knuffels voor iedereen!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik verveel me..... En volgens mij is hier ook niemand.
    Tis hier ook niet zulk lekker weer om buiten te gaan zitten/lopen. Wij gaan om uurtje of 5 richting Schiphol.

Leuke foto's Thirza.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihihi... Thirza, waarom 't niet lukt met de foto's is omdat je probeert te linken naar een persoonlijke schijf op jullie computer (naar je bureaublad en naar het mapje 'mijn documenten')
    Wat je moet doen is de foto uploaden op bijvoorbeeld fotoverkleinen.nl en dan bij eigenschappen de link pakken... dan herkend ie de link wel... ;)

maar heb ze in je album kunnen bewonderen hoor, en wat een prachtig mannetje is Aaron! en leuk zo samen met papa spelen... leuk zo'n excuus voor Erik om weer eens een klein jongetje te zijn! :)

hoe is het nu met je billen? Ik viel laatst bijna van de trap met Fenne, ik miste een trede... ik schrok echt en Fenne ook want die begon meteen te huilen... pfff, was zo blij dat ik niet echt viel...

Suus, hier ook geen zin in het huishouden, maar netjes is het hier ook zeker niet! Wij gaan ook film kijken... voor welke gaan jullie? Hier wordt het waarschijnlijk 'Knocked up'... lijkt me best grappig.
    En hoesten van de hoestdrank, nou lekker dan! :(

Cassie, wat klinkt dat toch heerlijk! een beetje rommelen in je groentetuintje... geweldig! en dan lees ik dat je in de bergen woont en dat het altijd lekker weer is... poeh, ben helemaal niet jaloers... ;)
    fijn dat Zoe (sorry, maar weet even niet hoe ik de puntjes er op krijg :oops: ) zo lekker geslapen heeft vannacht & wat lief dat ze geluidjes begint te maken!

Boney, Tessa een sprongetje... leuk! Fenne tilt nu ook haar billetjes op tijdens het luier verschonen en soms gewoon wanneer ze ligt te spelen... grappig is dat he?
    hmmm aspergesoep --> ikke wil ook!

Fenne ligt al vanaf 1 uur te slapen... en mijn vriend maar wachten tot ze wakker wordt... die wil even met haar koffie gaan drinken bij een nichtje van hem, maar dan moet ze wel eerst gedronken hebben... ze zal zo wel wakker worden neem ik aan... :D
    Ik blijf thuis, geen zin om me aan te kleden & doe helemaal niks vandaag! :)

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ben er Boney, maar nu jij niet meer geloof ik... haha

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben er weer hoor, was ff koffie leuten met Peter.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Waar ben jij nou?

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemiddag,

wel alles gelezen, maar ben het al weer kwijt.

Hier echt een chagerijntje (?) ze begint weer eens te gillen als de fles eraan komt, echt niets werkt. Vrijdag heb ik verwendag, moet daar om kwart over 9 zijn en duurt tot 5 uur, geen idee hoe ik dit moet oplossen. bah, word er zelf emo van.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He getver Debie...
    Ik zou niet weten hoe je dat moet oplossen. Misschien (en das ook wel weer zielig...) gewoon even honger laten lijden en dan Paul de fles geven.
    Ik weet echt geen andere oplossing. Je hebt toch ook al verschillende spenen geprobeerd?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga m'n meisje eten geven.
    Doei

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dat hebben we dus ook al geprobeert, maar ze blijft dan krijsen, en pakt dan ook de borst niet omdat ze zo over haar toeren is. Heb de fles zelfs in alufoli gewikkeld, echt alle tips van internet al gebruikt.

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi Boney, we wisselen elkaar af... ik was nu even koffie drinken!

Bah Debie, is het zo dat Ilse eerst de fles wel wilde en nu niet meer... of is het steeds al lastig geweest? Wat ik wel eens gehoord heb, is dat je haar bij jou aanlegd en dan als ze even loslaat de speen er tussen friemelt en dus de fles geeft... zo heeft ze idee dat ze bij jou ligt te drinken, maar is het stiekem de fles... misschien iets om te proberen?
    pfff... lastig hoor! Succes!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Waarom alufolie?

Ik ben weg meiden, tot vanavond.
    Bye!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oehoe! nog 10 tot de 6000 (9 inmiddels)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh ja, wilde ik al tijdje vragen... gaan jullie beebjes elke dag in bad?

en iemand een goede tip voor een afdruiprekje voor de flessen?

16. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Geen tip voor afdruiprek voor flesjes, gebruik ons normale afdruiprek voor de afwas....

Zoë gaat om de dag in bad. Ik heb gehoord dat dat beter is voor het huidje van je baby. Ze hebben een speciaal laagje over de huid en als je ze iedere dag baddert, tast je dit laagje aan. In het badje doe ik een paar druppels olie en that's it. Sinds kort was ik wel haar (drie ;) ) haartjes met shampoo.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey,

Wen, "knocked up" is wel lachen. Wij hebben "cleaner" gekeken, was ook wel leuk. Daarna even een modeshow met Tess gehad, ik moest even een leuke combi voor morgen maken. Elke keer als ik zei "da's mooi, mooi meissie" dan begon ze te schaterlachen. De spiegel zegt haar nog niets.
    Ik laat de flesjes uitlekken op een schone theedoek, die ik erover heen vouw. Ik doe Tess om de dag in bad, nouja...laatste paar keer mee onder de douche (da's echt super leuk en handig). Vaker durf ik niet aan met haar huidje. Ik was haar op de andere dagen 2 keer met een vochtig washandje.
    Ben je trouwens al weer een beetje over de teleurstelling van de meting van het hoofdje?

Debie, dat schiet echt niet op. Balen joh, ik hoop echt dat jullie snel een oplossing vinden. Ik zou de tip van Wen zeker eens proberen. Vaak kun je die kleintjes nog wel voor de gek houden.

Boney, bijna weer een mijlpaal. Kom, laten we het over eten hebben, dan ben je binnen no time bij de 6000. Ha ha ha

Cassie, het was dus een gezellig dagje met Zoe. En ach, als het hangmatje werkt moet je ook zeker geen bakerdoek gaan gebruiken. Dat moet alleen maar weer afgeleerd worden bij 6 maand.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    We gaan even eten en daarna ga ik de was opvouwen. Er staan maar liefst 3 wasmanden en die MOETEN weggewerkt worden, anders ben ik morgen helemaal frusti als ik thuis kom. Dus tot later ladies!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen; hier elke dag in badje of douche, vast ritueel voor het slapen gaan.
    en laat alles op schone theedoek drogen en een eroverheen, zoals suus doet dus.

boney; alum folie was tip, dat moet afleiden.

flesje zoals wen zei is een keer gelukt, nu laat ze zich niet meer foppen.

wat een rust hier. morgen naar de ka met ilse, gaat nog eens naar de heupjes kijken.

tot later

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai!

:idea: flessenrekje bij de Penatal gekocht, vind het ideaal! Heb en difrax-fles en die blijft niet op de kop staan.
    :idea: badje, ongeveer 3 tot 4x per week ivm huidje.

Ga Luuntje zo lekker in badje doen. Hoewel.. Ze is moe en begint dan altijd te huilen bij het afdrogen en aankleden. Is minder gezellig.. :rolleyes:

Deel Deze Pagina