Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Debie: Ilse is gewoon veel te slim om zich te laten foppen! Jammer dat 't op die manier niet lukt... ik heb verder ook geen tips helaas...

Ik heb ook als vast bed ritueel eerst in badje, dan drinken & dan naar bed... maar ik vraag me ineens af of ik er wel goed aan doe om haar elke avond in bad te doen... dus net het bad overgeslagen en mevrouw zo in bedje gelegd... ze ligt nu al een half uur om zich heen te kijken in bed terwijl ze doodmoe is, alsof ze denkt: wanneer ga ik nou in bad, dan kan ik gaan slapen! :(

Maja: dan moet ik maar even naar de prenatal voor zo'n rekje, wat vervelend! ;)
    Hoe is het eigenlijk met je lutjepotje? Al aan het opknappen?

Suus: hoe is het met de was? al in de kast?
    en de teleurstelling... ja, ik zie het allemaal al weer wat positiever gelukkig. Ik denk dat dit op haar zij slapen erg goed gaat helpen... ik lijk nu al verschil te merken, ze kijkt veel meer naar links dan eerst...

Cassie: hihi... dan zijn het in ieder geval 3 schone haartjes!

Ik ga maar eens kijken of Fenne al begrepen heeft dat ze echt zonder badje mag gaan slapen... :)

Fijne avond...

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hey Wen!

Aaron gaat hier 2 keer in de week in bad, en de rest van de dagen was ik hem met een vochtig washandje. Hij kan niet te vaak in bad want hij heeft super veel last van eczeem (waarom moest ik zo nodig stoppen met borstvoeding?)

En ik heb ook een afdruiprekje van de prenatal. Daar kunnen 6 flessen aan hangen en 6 speentjes! Super handig!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi wen, hier ilse ook voor het eerst zonder badje naar bed, zijn al een uurtje bezig. Maar had haar vanmiddag al meegenomen in het grote bad en twee keer per dag is wel erg veel. Zolang haar huidje goed blijft gaat ze elke dag in bad. Zo'n 5-10 minuten per keer, nooit langer.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallohallo!

Finn is weer thuis! Vond ie wel effe gek! haha. Toen ik hem z'n jas aan deed en in de maxicosi zette was ie helemaal beduusd. Gelukkig trok dat s middags weg en was ie weer lekker vrolijk. Hij heeft wel wat nieuws: verzetten tegen slaap. Hij is de hele dag wakker geweest. Nu ligt ie in bed, en moet eigelijk om 22 uur de fles, maar ik wil het wat rekken tot 23 uur zodat hij daarna 6 uur mag slapen. Eens zien of het gaat lukken.

Maar oh wat ben ik blij dat ie er weer is! Was zo vreemd zonder hem! Heb hem effe lekker in bad gedaan, ziekenhuis luchtje eraf gewassen! Mooie kleertjes aan! En lekker knuffelen!
    toen ie eenmaal sliep heb ik de commode opgeruimd. Hij past namelijk ineens in maatje 62! haha Dus alle "baby" kleertjes eruit en stoere mannen kleding erin! haha

Sorry voor mijn ego berichtje... Ben wel goed bezig de laatste tijd zeg.... Maar dat maak ik vanaf nu weer goed!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debora wat heeeeeeerlijk dat je kereltje weer thuis is! En je hoeft helemaal niks goed te maken want er wordt niks anders van je verwacht als je kindje in het ziekenhuis ligt dat je daar mee bezig bent en verder met niks! Dus ik wil geen 'sorry' meer horen! [-X
    ;)

Lutjepotje schiet niet op. Vandaag verder de tuin omgegraven. Zoals het er nu uitziet hebben we deze zomer gewoon geen tuin :cry: Er is veel meer werk te doen dan we dachten en we zijn ook afhankelijk van de buren. Ze willen bijvoorbeeld een uitbouw en die grenst aan ons terras. Dus we kunnen het terras pas leggen als hun uitbouw klaar is. En we lopen tegen meer van dat soort dingen aan, baal er zo van! Maarja, moet me er maar bij neerleggen denk ik :(

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Sorry dat ik sorry zei! ;)

Jee zeg ook vervelend, zo kunnen jullie echt niet verder :( Hoop dat de buren snel klaar zijn. Is toch wel prettig als je in de zomer lekker buiten kunt zitten...

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @debora super meid dat finn thuis is :D

@badje hier meestal om de dag soms ook om de 2 dagen en soms iedere dag ligt eraan of hij veel gespuugt heeft.

hey meiden,

morgen moet ik op controle met dylan bij de kinderarts, ik ben benieuwd. ik wil ook div. vragen aan hem stellen met betrekking tot het de vaste voeding.

ik geen dylan sinds 2 dagen in zijn laatste fles rijstebloem(vanille smaak) ik geef gewoon 180cc + 5 schapjes en daarbij doe ik 1 a 2 schepjes rijstebloem(pap) ik heb het idee dat hij daardoor beter kan slapen ;) .

morgen ook nog naar de tandarts (controle) :( .

ik ga weer afsluiten.

misschien tot morgen

knuffel

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

heb ff snel gelezen! heb visite gehad en was gezellig! Gwen had een luie dag dus vanmiddag ook een paar uur in bed gelegen !Marcel was leekker vrij en morgen en overmorgen ook nog dus ben er niet zo veel! ;)

Oja We hebben een weekje Landal Greenparcs geboekt eind augustus in Drente ! heerlijk ff ertussenuit! :)

IN bad doen !!!! hier om de dag ivm met haar huidje en exceem en dat gaat goed ik gebruik balneum badolie van Hermal en dat gaat goed!! en af en toe was ik haar haartjes met baby shampoo van De DA drogist en daar kan ze tegen!!

Flesjes afdruiprek!!! ik heb een avent uitkoker en daar zit zo,n druiprek in! al gebruik ik nu de difrax S flesjes!

@Cassie leuk zo,n daggie in de groenten tuin , vondt ik vroeger ook zo leuk hadden me ouders ook!!en in de hangmat slaapt ze goed dus gewoon zo houden hoor!!

@Debora Jippie Finn is thuis geweldig lekker van genieten en kroel hem maar stevig van mij!!

@Dees hoe was het bij je schoonouders??heb je het overleefd?

@Ichtus fijne rit terug morgen hoop dat je superleuke dagen hebt gehad!!

@Maja bale van je tuin, is er geen andere optie met je teras en de buren die uitbouwen?? misschien aan de zijkant een bandje zetten en daar tegen aan tegelen??

@kikkert oh ik ben benieuwd succes morgen bij de kinderarts! ik heb gister ook voor het eerst nutrix rijstebloem vanille door Gwen haar fles gedaan! mag hier vanaf 4 maanden nou ja over een weekje is dat al !en dan 1 of 2 eetlepels 2 keer per dag!! Gebruik je dan een grotere speen????

@Suus ik had van de HA speciale zetpillen gehad tegen kriebelhoest voor baby,s ! en werkte perfect voor de hoest en verkoudheid!

@Thirza mooi mannetje hoor leuke foto,s !!

@Boney leuk he die sprongetjes en dat ze dan ineens weer wat nieuws kunnen echt genieten hoor!!wordt steeds leuker!!

de rest oeps vergeten :oops:

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb een magnetronstrilisator (wat een woord...) waar zo'n afdruiprkje inzit. Daar laat ik ze gewoon instaan. Als de magnetron klaar is schuif ik het zo de koelkast in. Dan zijn ze klaar voor gebruik.

Badje: Hier om de dag en dan zo min mogelijk met zeep. Nou, eigenlijk gaat ze om de dag in de tummy. en dan 1x in de week in bad om haar 'haren' te wassen. Omdat we elke avond masseren word ze lekker ingesmeerd met olie. Daarna in bad. Vaak word ze amper nat door alle olie... :)
    Hier geen last van haar huidje.

Thirza: Gestopt met de BV? Jammer zeg? Ging het niet meer, of wilde je niet meer. Kan me nog herinneren dat je zo positief was in het begin.

Debora! Wat een feest zeg! Joepie. Ben erg blij voor je. En hoop dat het vanaf nu alleen maar goed met jullie gaat. Ik gun het jullie zo! Knuffel

Tessje ligt op bed. 'M'n schoonouders waren super verrast dat wij op Schiphol stonden. En ze vonden het vooral erg leuk om Tessa weer even te zien.

Ik ga naar bed. Truste en tot morgen.
    Morgen vroeg weer de HA bellen. De spruw is nog steeds niet over. :(

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @joma ik heb al een grotere speen ivm friso comfort en als ik de rijstebloem erbij doe dan gaat dit met deze speen erg goed.

en nu ga ik echt naar bed ben dood moe.

slaap lekker doei doei

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

ben ik nou de eerste

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja; balen van je tuin. Kun je wel een hoekje inrichten waar je lekker kan zitten of is alles zand?

Debora; Geweldig dat je ventje weer thuis is, lekker genieten meid.

boney; schiet niet op bij jullie met de spruw he. Lijkt me erg vervelend.

joma; lekker hoor even ertussenuit.

Hoop dat mijn schatje zo slecht slaapt door haar verstopte neus, de afgelopen 3 nachten zo'n twee tot drie keer wakker, ben ik dus echt niet gewend. :( .
    Ik ga vandaag maar weer verder met de flesjes training. De aanhouder wint zeggen ze toch altijd? Het is alleen zo jammer dat ik niet weet wie er meer uithoudingsvermogen heeft, Ilse of papa en mama. :(

Groetjes

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo meiden,
    Ik zit met een heel groot probleem..

Ik ga al een week echt met tegenzin naar het werk en zou me elke keer ziek willen melden. Dit heb ik vorige week ook 2 dagen gedaan, maar ik zit met een opleiding die nog een jaar duurt en moet dit jaar nog volmaken en dan mag ik weg zonder de opleiding terug te betalen, maar ik zie het nu echt niet meer zitten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Bah.
    Ik zit gewoon te janken achter de comp nu.. ben helemaal overstuur.. wil gewoon echt niet meer.. Dat is lang geleden en op 25-5 krijg ik mijn vaste contract.. is dit raar en wat zou ik nu moeten doen?

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    diaantje, waarom wil je stoppen? Vind je het werk niet leuk of is het omdat je dan niet thuis bij je schatje bent?

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nou, is gezellig hier, zo lekker druk. hihi

Ga ff naar de ka, tot later

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen.. ben er straks ff snel meer..

Nora is nu op het kdv.. wendagje.. ik vind het verschrikkelijk.. gelukkig kan ik haar om 12.00 uur weer op gaan halen.. mis haar zoooooooo erg!

over 2 weken gaat manlief voor werk een week naar zwitserland.. Moet ik het helemaal alleen doen! Komt wel goed hoor, maar wel erg spannend!

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Beide denk ik. Ik wil daar niet weg vanwege m'n collega's maar het is ook steeds zo'n eind rijden en ik vind het werk gewoon niet leuk meer. De vrijheid is er niet meer zo. Eerder had je nog eens een minuutje tijd om ff wat met je collega te overleggen.. dat is niet meer, want dan zitten ze je gelijk op je hielen.. van Diaan draai je ook ff mee.. en als je dan zegt dat je wat moet vragen dan doen ze raar.. ik weet niet.. ben er gewoon helemaal van overstuur.
    En het zijn gewoon teveel uur.. ik werk nu 23 uur en ik vind dat te veel verdeeld over 4 dagen. 3 halve en 1 hele.., maar dat is mijn mening he

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey diaantje.

Ik denk dat niemand voor jouw kan beslissen wat te doen. maar als je er echt zo tegenop ziet om te gaan werken... dat is ook niet normaal.. Misschien is het wel gewoon een dipje waar je even doorheen moet...
    in ieder geval een hele dikke knuff

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Debora : super dat Finn weer thuis is meid! Heerlijk van genieten!

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja, maar het is al even en het werk vind ik gewoon niet leuk meer.. Pff ik weet het gewoon ff niet meer.. het is allemaal best lastig

Deel Deze Pagina