Heeey ik zie een nieuwe mamma in ons midden! wat leuk! Welkom Cassie! Klets maar gezellig mee! Tis een drukke boel hier! Ik ben trouwens Sizzel,getrouwd, 26 jaar en moeder van ons dochtertje Nora! Ik kom oorspronkelijk ook oostbrabant en woon nu in Noord-Limburg! Nora doet het super en is een heel tevreden kindje. Nora heeft maar 1 werkend oortje. Het andere is onderontwikkeld waardoor ze dus ook maar aan 1 kant gehoor heeft. Ook heeft ze een bij-oortje op haar wang (soort wratje) dit wordt in aug waarschijnlijk weggehaald! Ik werk als verpleegkundige in de psychiatrie. ennuh.. kom je ook naar de meeting bij Dees?
Ja dat geloof ik, en vooral omdat je nog die studieschuld hebt.. pff.. dat maakt de keuze een stuk ingewikkelder! Maar om nog een jaar door te gaan met werk waar je zoooo tegenop ziet zoals je nu doet lijkt me ook geen optie..
diaantje ik weet precies hoe je je voelt ik heb sinds oktober een nieuwe baas en kan er maar niet aan wennen vrijdag zat ik gewoon te janken omdat ik het niet meer zag zitten ben namelijk gewend veel te doen en veel verantwoordelijkheid maar das nu allemaal weg en daar heb ik best veel moeite mee, heb erover gedacht iets anders te zoeken maar dat gaat nu niet met dat gedoe bij mijn vriend zijn bedrijf eerst dat maar ff afwachten en zal mijn baas het voordeel van de twijfel geven. Maar meid als je je echt niet meer prettig voelt daar zou ik het niet meer doen hoor en iets anders zoeken maar das mijn mening he.
Ja, maar ik weet niet wat ik wil. het liefst thuiswerk ofzo.. Ik wil wel blijven daar, maar dan voor minder uurtjes en ook eens ander werk tussendoor doen.. maar dat kunnen ze me niet geven. En het probleem is gewoon die opleiding, anders was ik al weg geweest en het is gewoon ff 2145 en je krijgt dan loonbeslag, dus ook een hele maand geen loon + je vakantiegeld wordt ingehouden + de uren die ik nog heb En ik kan wel mijn auto verkopen en dan terug betalen, maar dan heb ik nog geen ander werk. Ik zou echt niet weten wat ik wil gaan doen..
mogguh meiden. Mijn ouders gaan op vakantie, en kwamen op doorreis ff hier om de koffie. Ze zijn net weg. Heb Tessa gevoed en die ligt te keuvelen in de box. Morgenmiddag weer naar de HA ivm de spruw. Diaantje, ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee kijken, en je schreef al eerder dat het 2200 euro kost als je eerder weg gaat. Als jij echt met tegenzin naar je werk gaat en graag wat anders wil, zou ik zeggen ga gewoon lekker weg daar, maar goed, dat is wat ik zou doen. Als voor jullie dat geld een probleem is kun je misschien ook vragen of ze een regeling kunnen treffen met je dat je het in termijnen mag terug betalen. Maar wat wil je anders dan? Of wil je gewoon helemaal stoppen met werken? Moeilijk hoor en heeeeel vervelend als je het op je werk niet naar je zin hebt. En die beslissing moet je toch echt zelf maken. Maar mijn leefregel is dat je zo min mogelijk in je leven moet doen waar je geen zin in hebt.
pfff... moet nog 30 pagina's... hihi.. lees er maar snel overheen! Zo Nora weer lekker ophalen! heerlijk knuffelen!
Dees wat super dat jullie er nog een keer voor gaan! heel mooi! Hoop dat het lukt! het is jullie zeker gegund! Ik zal in ieder geval heel hard voor jullie duimen!
oja.. nora komt de afgelopen nachten weer.. pfff.. eerst 2 nachten om 05.00 uur.. vanmorgen was het 04.00 uur.. das dus echt minder zeg! Hopen dat dat snel over gaat!
das inderdaad een moeilijke beslissing meid, balen dat je niet minder uren kunt gaan werken Nou net weer therapie gehad en het gaat redelijk goed hopen dat het ook helpt, nu ga ik even wat poetsen en dan straks ff naar mijn vriendin koffieleuten tot vanavond meiden
joehoeeeeeeee ik heb er gefopt, het eerste flesje zit erin, alleen beetje jammer datdat de eerste fles was die ik heb gekocht. hihi
Sorry meiden dat ik er even niet ben maar alles loopt hier momenteel in de soep (huishouden enzo) en ik heb het keidruk. Ik kom niet eens aan slapen toe bijna, geen rust in mijn kont. Ik slaap momenteel ongeveer 5 uurtjes per nacht en dat is echt te weing. Ik voel me ook niet echt lekker en tot overmaat van ramp heeft Olaf 3 dagen cursus en is er 2 avonden niet en 1 heel laat thuis . Hij gaat proberen toch een avond thuis te zijn. Ooh, Luuk is wakker..... Kus aan allemaal.
Oh ja, Finn weer thuis, jippie! Diaantje, ik snap precies wat je bedoeld met je werk. Ik heb gewoon een hekel aan mijn werk en toch moet ik bijna weer gaan. Ik zal het heel zwaar gaan krijgen ben ik bang. Helemaal omdat ik geen leuke mensen om me heen heb. Er is er 1 uit het team waar ik leuk mee omga, de rest niet. Ze hebben ooit een roddelverhaal over mij gemaakt en sindsdien moeten ze me niet meer terwijl die roddel dus gewoon verzonnen was. Ik heb het nooit meer terug kunnen draaien of kunnen bewijzen dat het anders is, hoe ik ook op mijn tenen loop. Het huilen is nu krijsen....ik moet echt....
wat een rust vandaag zeg! Nora heeft het super gedaan op het kdv! Ze ligt nu weer lekker in haar eigen bedje te slapen!