Hier ook hoor! Vond het zelfs niet leuk toen Mike ging doorslapen Nu ik werk, vind ik het wel prettig, alhoewel ie vannacht wel weer om 02:30u kwam.
Ik zou ze lekker laten trekken, dan ben je er vanaf. Niet dat ik ervaring mee heb hoor, maar bij mijn zusje zijn ze getrokken en die heeft er bijna geen last van gehad.
Ik vind de truitjes idd ook niet leuk meer. Moet sowieso nieuw spul kopen. Ben tegen eind 2006 afgevallen, en had voor de winter geen moeite genomen voor het kopen van nieuw zomerspul. En in de zomer 2007, ja, toen had ik al een buik . Dus heb eigenlijk helemaal niks leuks in de kast .
Hey, die ga ik onthouden. Wij zijn hier pas van de spruw af. Ik smeer voor de zekerheid nu nog met bessenoersap (was tip op borstvoedingsforum).
Watvoor sport doe je dan Debie? Ik wil ook weer iets gaan doen, waarschijnlijk gewoon iets van fitness, de spiertjes even lekker trainen Hapjes? Ik zou aan de ene kant graag al willen beginnen, gewoon kijken wat zijn reactie is, maar ik kan maar beter even wachten, is niet zo goed voor de bv en ik las dat Boney schreef dat de darmpjes pas bij 6 maanden goed ontwikkeld zijn, dus verstandiger dat ik even wacht.
Ja, ik snapte hem ook niet helemaal. Heb vaak genoeg gelezen dat babies bij het te vroeg introduceren van voeding afvallen, omdat ze dan toch minder melk gaan drinken en dus minder vetten binnen krijgen. En tja, die zitten niet in fruit en groente. Dus ik snap niet waarom ze boos werd... .
Aan de ene kant zou het toch best leuk zijn maar voor het lichaam is het beter van niet. Je moet 9 maanden ontzwangeren zeggen ze toch. Ik ben wel benieuwd hoor...
hihi.. ja, mijn ouders hebben een groot aquarium in huis. zo'n 2 meter bij 1 meter diep! Nora vind het geweldig, die vissen met felle kleurtjes zijn favoriet!
Hier bij ons geven ze de zwangerschapsnagym, en daar mag je aan meedoen zo lang als je wilt. (Kost natuurlijk wel geld), maar is dus te vergelijken met sportschool. Handig is dat we de beebs gewoon mogen meenemen, en dan past de sportjuf op . Ideaal. De nagym bestaat uit fitness, pilates en cardio-oefeningen.
Hey meiden! Tis hier weer gezellig zo te lezen Suus, ik zou idd gewoon zeggen tegen de leidsters hoe je erover denkt. Ze vinden het misschien juist wel fijn dat je zo eerlijk bent, het is voor hun ook maar doen wat ze denken wat goed is. En misschien vinden ze het zielig voor Tess dat ze niet slaapt en halen ze haar er daarom uit terwijl ze haar dus juist beter even kunnen laten liggen.. Naja, je red je er ook wel mee Dees, verloskunde? Gaaf! Lijkt mij ook super leuk! Ik kan alleen niet zo goed tegen bloed en kots enzo, anders had ik er ook serieus over nagedacht. Ach, maatschappelijk werk is ook leuk.. Naatje, rot dat je je zo voelt op je werk. Moet je weer wennen of is er wat anders aan de hand? Cassie, vervelend als je kindje zo huilt.. Lune had net ook weer een huilmomentje. Ik kon niks goed doen, om alles ging ze huilen. Uiteindelijk heb ik haar wiegend in slaap gekregen en naar bed gebracht.. Hoop dat ze blijft slapen. Ben vandaag weer naar school geweest. Nog 4 maandagen dan ben ik van naar school gaan af! Heerlijk! Moet dan nog wel veel thuis doen maar daarvoor hoef ik niet weg. Heb wel weer koppijn gekregen maar dat heb ik altijd na een schooldag. Heb dan ook hele vervelende klasgenoten die alleen maar lopen te zeuren over het soort onderwijs wat gegeven wordt. Erg vermoeiend. Maar morgen lekker dagje thuis met Lune! Zin in!
bv is inderdaad heel makkelijk, je kunt overal naar toe, je hoeft niet na te denken van wanneer moet ie eten, hebt het altijd bij de hand! Ideaal! En het is natuurlijk heel lief zo'n kleintje aan de borst
Dat is zeker ideaal! En is het wat pilates? Wil ik eigenlijk ook nog een keer doen, schijnt echt goed te werken.
Maja; Ik moet idd ook wel wennen, maar ik heb vorige week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt en ik word meteen op andere locaties geplaatst, dus geen vertrouwde collega's meer en voel me eigenlijk een beetje overbodig Vervelend dat je van klasgenootjes hebt maakt het er niet leuker op om naar school gaan. Gelukkig kun je morgen lekker dagje met Lune doorbrengen!
Ah, dus dat ik dat dacht was dus helemaal niet zo raar 8) Hapjes? Hier ook pas met 6 maanden vanwege de bv. Even kijken, Luuk is nu 16 weken, zou er een sprongetje kunnen zijn misschien? Niet echt de tijd maar misschien is hij vroeg of laat? Morgen moet hij weer naar de osteopaat en ik laat meteen naar mijn bekken kijken. En woensdag moet hij zijn prikjes, arme manneke. Trouwens een vraagje. Rond de 6 maanden kunnen/mogen ze zitten he? Ik wil sowieso een mamafiets met een zitje maar we denken er over om een fietskar aan te schaffen. Dan kan hij ook eens lekker in de kar zitten en kunnen er wat boodschappen mee. Maar is dat wel zinvol? Ik bedoel, kweenie of het een beetje dubbelop is?
Ik weet niet precies wanneer ze die sprongetjes hebben, maar het kan best zijn dat Luke ze eerder of later heeft. Ik zou voor de fietskar gaan, omdat ik het altijd doodeng vind met zo'n zitje.
Wat is Nora trouwens een knap popje om te zien zeg. Ahhhh en Mike, wat een scheetje zo in zijn spencertje
Nee hoor, niks raars aan. Het rare is dat ze het verzweeg op CB. Ik zou met schaamrood op mijn kaken vragen of het daardoor kwam, ipv het verzwijgen.