Van harte MamaNorah met jullie kleine meid. De gyn was ontroerd van de brief, de pin en de foto's. Het is zo'n lief mens hè. Ook waren de foto's van Thijs* er die meteen na de geboorte zijn gemaakt. Toch best pittig om mijn mannetje weer zo te zien. Sorry meiden, even verder geen reacties, kheb knallende koppijn van al het huilen.
Mijn meissie heeft weer honger. Dus ik ga even een flesje klaar maken en hopelijk heeft ze zin aan tutten. Mama namelijk wel! Ik geniet er iedere dag iets meer van...joehoe!
Finn wil ook regelmatig "spelen". Dus ik zingen, kiekeboe doen, met een knuffeltje, kietelen echt vanalles... en meneer ligt me aan te kijken... zo van doe maar normaal hoor.... Dus weet ook nog niet goed wat ik met hem kan doen! haha Net weer een nieuw voedingsprobleem: Hij deed zo moeilijk met de friso, ik dacht dat het kwam omdat hij niks uit de speen kreeg. Ik dus naar de DA een grote speen gekocht (hij vond het heerlijk in de buikdrager, viel meteen in slaap) Maar net met de voeding wilde hij nog steeds niet, terwijl er nu echt iets uit de speen kwam. Schreeuwen als een speenvarken! ik moest er zelf van huilen. Hij vindt Friso dus niet lekker... Heb uiteindelijk een fles Nutrilon gemaakt, en hij dronk meteen! Maar ja wel spugen net... Ik weet het niet meer... Ga maandag naar het inloopuurtje van het cb. Nu het weekend nog doorkomen....
oh ja dat spul van friso met johannesbroodpitmeel, heeft nutrilon ook maar dat kost 20 euro! Friso maar 10! Je kunt het soms wel vergoed krijgen, maar ja je hebt nu toch 150 euro eigen risico..
@debora welke spenen gebruik jij nu? ik heb het idee dat dylan te veel moeite moet doen nu hij friso comfort krijgt hij drinkt ook bijna nooit de fles leeg sinds ik deze voeding heb.
debora ff een tip, meng de voeding een paar dagen. als je 120cc water hebt dan neem je 2 schepjes friso en 2 schepjes nutrilon. dat doe ik nu met dylan ook en vanaf vandaag heb ik 3 schepjes friso en 1 nutrilon op 120cc
hoe maak jij trouwens de friso klaar? ik doe half kokend water en half koud water in het flesje (de poeder meng ik wel eerst met het kokend water)
ow dames ik mag trouwens komende dinsdag naar een orthopeet ivm met rug/bekken/heupen ik had de dokter gebelt omdat het eigenlijk nog 2 weken duurde voordat ik terecht kon maar nu mag ik toch gelukkig eerder
Goeie tip kikkert, ik wist niet of dat mocht! omdat friso zo warm bereid moet worden. Ik heb nu een speen met 4 gaatjes gekocht, en dat ging goed, totdat hij het het proefde dus!
oh fijn joh dat je eerder terecht kunt! ik doe hetzelfde; helft kokend helft koud. Vind het niet zo heel handig systeem maar goed!