Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zou inderdaad ook super onzeker geworden zijn en navraag hebben gedaan.

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dit is ook wel een leuke site. van de gegevens van de svb.
    www.svb.nl
    de namen die in 2007 door ouders zijn gekozen voor hun kinderen! zoek de namen maar eens op....

ik zal wel vast eens voor ons zoeken ok?

Nora : 204 x
    Bryan : 117 x
    Luuk : 572 x
    Thijs : 745 x
    Julia : 700 x
    Samantha : 69 x
    Mike : 322 x
    ZoƩ : 4 x
    Lune : 19 x
    Tess : 409 x
    Tessa : 397 x
    Dylan : 396 x
    Finn : 576 x
    Ilse : 299 x
    Aaron :105 x
    Angela : 46 x
    Elise : 237 x
    Gwen : 129 x
    Marijn : 210 x
    Fenne : 209 x
    Noah: 399 x
    Boaz : 163 x
    jaydee : 8 x
    Sarah : 359 x

ok.. dit zijn er al heel wat... hihi

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik kom even een mega ego bericht plaatsen.
    Het is weer zover hier, Sarah huilt weer alles bij elkaar, ook als we haar bij ons hebben, maakt allemaal niks uit. Ik kan niet meer, heb maar weer eens de huisarts gebeld want ik zit er doorheen. Vandaag gewerkt, halve dag. Sta ik eerst voor gesloten deur bij kdv, was snel opgelost. Zit ik in de auto en begin me toch te janken, auto aan de kant, vriend gebeld, heb ik 20 minuten gestaan, verder gereden naar het werk, daar nog zeker een uur gejankt. En nu, alles draait voor mijn ogen en ik kan er niet meer tegen, het gehuil..... al 13 weken. Gelukkig slaapt ze door maar als ik wakker word denk ik: nee, niet weer een dag.
    Kan niet meer stoppen met huilen en ik weet niet wat we moeten. Morgen heb ik gelukkig een belafspraak met de kinderarts.

Ik heb dus ook niet terug gelezen. Zaterdag heb ik veel geslapen, barstte van de hoofdpijn, gisteren ging wel weer en vandaag is het prut.

Dus sorry allemaal maar ik denk wel aan jullie hoor

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :oops: Dank je wel! :D

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Super leuke foto's Naatje! die van jullie samen is leuk zeg!

6. 40plusmama

Jeetje Anouk, wat balen. Vooral omdat het een tijdje wat beter leek te gaan. Ik hoop dat ze je kunnen helpen. Ik zou er ook gek van worden.

Een hele dikke knuffel voor jullie meid!

Sizzel, wij hadden populaire namen dus. Tsja, ik hou nou eenmaal van korte, Nederlandse namen.

7. 40plusmama

Ze heeft echt zo'n meisjes gezichtje vind ik.

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    vinden wij ook.. alleen is ze vorige week een stuk of 8 keer aangesproken met "wat een mooi kereltje..." :confused: :(
    hmm... en dat met een roze jurk aan, roze fopspeen en roze hoedje... :rolleyes:

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nora was ook best populair! had ik ook niet verwacht!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hele dikke knuff Anouk.. had echt gehoopt dat het nu een keer echt beter zou gaan.. het houd ook echt niet op bij jullie!
    Lucht hier maar lekker je hart meid, dat kan al een hoop schelen!

11. 40plusmama

Ik heb vorige week een foto gemaakt waar Luuk ook net een meisje op is vinden wij. Ik kan hem alleen even niet laten zien want zit op de laptop en hij staat op de gewone pc.

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik denk dat dat soms toch is met foto's...
    alleen als een baby alles roze aanheeft dan zou ik er toch vanuit gaan dat het een meisje is toch? hihi.. (of is dat alleen meer logica van mij... ;) )

13. 40plusmama

Ik heb trouwens een vraagje (ja nog 1 :) ). Luuk heeft om 7.45 de borst gehad en met tussenpozen was hij om 8.30 ongeveer klaar met drinken. Daarna weer een poging gedaan om hem boven te krijgen en met succes want na 10 minuten huilen was hij stil. Ik ben tegen wakker maken voor een voeding maar hij heeft best vroeg gehad. Ik loop nu het risico dat hij vannacht komt of dat hij de hele nacht doorgaat en misschien te lang niet eet (al kan dat geen kwaad zegt de ka).
    Wat zouden jullie doen?

Hij heeft trouwens wel flink gedronken want beide borsten zaten flink vol en hij heeft er gretig aan liggen drinken.

14. 40plusmama

Of ze willen er een homootje van maken :)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. ik heb het ook wel eens met Nora en geef haar dan toch nog een voeding tussen 10 en half 11. dan is haar maagje toch gevuld als ze de nacht ingaat. Ze slaapt overigens wel altijd meteen weer in. Nora slaapt nu ook.. Heb haar om 19.30 gevoed en ze was om 20.00-20.15 klaar. (dus bijna hetzelfde als jij) Om 22.30 geef ik haar nog een voeding! (heb een flesje afgekolfde melk voor vanavond! Kan pappa een keer de fles geven!)

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm... ja dat kan ook nog ja... :) Maar das wel erg vroeg! hihi ;)
    ach ja.. waar maak ik me ook druk om! Wij vinden het gewoon een knappe meid! :D

17. 40plusmama

Maar dan maak je haar dus wakker?

Ik heb het er eens met de ka over gehad en zij was niet voor wakker maken om te eten. We hadden het toen over 's morgens maar dat komt op hetzelfde neer misschien? Hij groeit goed zei ze dus dan is wekken voor de voeding niet nodig ( 's morgens dan)

18. 40plusmama

Meestal vinden ouders hun eigen kind de mooiste. Mijn moeder is het er niet mee eens. Ik was een mooie baby zei ze en mijn broer was lelijk vond ze :)

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik maak haar dan wakker. Ben daar ook niet helemaal voor hoor, maar de tijd is dan te lang ertussen voor haar. ze wordt dan zeker 's nachts wakker. Als ik haar dan om 22.30 nog voed drinkt ze weer erg veel en slaapt dan als een blok weer in tot meestal 07.00 's ochtends!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahahahahahaha! :) :) :) En dat zal je broer wel vaak moeten horen denk ik! ;)

Deel Deze Pagina