Ik zou het zeker wel zeggen als ik Nora lelijk zou vinden.. daar ben ik te eerlijk voor..hihi.. Dat zouden mensen ook aan mijn gezicht kunnen zien denk ik.. hihi
Bij Nora werkt het gewoon heel goed dan. dus ja.. als het werkt dan doe ik het! Nora groeit ook prima nu! Nora zit trouwens wel nog op 6 voedingen per 24 uur hoor!
Ik vind Luuk ook gewoon een knappe baby en niet eens omdat hij van mij is. Mijn broer hoort dat vaak ja maar hij was ook een lelijke baby en later nog steeds. Altijd janken deed hij. Hij is alleen wat beter opgedroogd dan ik. Kweet trouwens nog niet wat ik doe, wekken doe ik liever niet.
Luuk zit niet op 6 meer met de fles maar nu met de borst hou ik het wat minder bij. Het zal de ene keer 6 zijn en de andere keer 5.
Als hij op minder dan 5 voedingen zit vandaag zou ik 'm sowieso wakker maken. Tot de 6 maanden raad het cb hier aan minimaal 5 voedingen. 4 is echt te weinig! Je kunt het ook gewoon proberen toch? Luuk zal zich toch wel melden als hij honger heeft!
Wij gaan trouwens in November een week naar centerparcs! leuk! heb er nu al zin in.. hoe burgerlijk kan je zijn he.. heerlijk!
Doen wij nou ook, Nora slaapt nog lekker, dus dadelijk om 22.15 wakker maken en dan verschonen, omkleden e.d. en dan meteen voeden! Daarna het bed in! oja.. hier hadden we een hemeltje boven haar bedje hangen. Die heb ik al weggehaald. Nora had 'm vanmorgen beet! Ding hing half in haar ledikantje! Dat moet ik dus niet hebben he! dus meteen exit!
Nora gaat trouwens in haar trappelzak haar hele ledikantje rond. Ze heeft al verschillende keren boven tegen het hoofdeinde aangelegen..
Luuk ligt nog heerlijk stil. Ik vind het trouwens wel moeilijk wat hij nu aan moet. Ik heb de combisleeper zonder mouwen, een romper zonder mouwen en een pyama met lange mouwen. Ik heb het idee dat zijn armpjes dan te koud worden of ben ik nou een muts? De klamboe is hier al weken weg, meneer had hem ook te pakken.
Denk niet dat die te koud worden! Nora heeft alleen een rompertje met lange mouwen aan en dan de trappelzak! Ze is elke keer heerlijk warm! (tis dan ook wel een kacheltje hoor.. heeft het net zo snel warm als haar pappa!)
Nora is ook wakker! Pappa heeft ze net heerlijk bij 'm in bed gelegd.. liggen heerlijk te knuffelen nu!
Wat lief. Luukje slaapt nog en papa staat onder de douche. En ik zit achter de laptop Maar ik ga zo ook naar boven hoor.
haha.. ik ook, ga er nu even bij liggen, zo flesje klaarmaken, dan kan pappa die geven en kan ik gaan kolven! Ik zie jullie morgen allemaal! Hele dikke kus en slaap lekker!