Pfff dames wat gaan jullie hard. Ichtus, vanmiddag heeft Mystery me gevraagd om jou een dikke knuffel via t forum te geven , dus bij deze. *KNUF* Ik zat er zelf ook even helemaal doorheen dus vandaar dat hij wat later aan komt (lijkt de ns wel , vertraging). Vind jij het niet eng dat ze op hun buik slapen? Nu het weer wat kouder word probeer ik Damian toch in de bakeren , omdat dat voor mn gevoel wat prettiger is. Deem huilt sinds een paar dagen weer ontzettend veel. De ene keer denken we dat hij last heeft van zn tandjes (lijken er 2 door te komen) de andere keer denken we krampjes , dan een sprongetje.. tis en blijft gissen en heel vervelend Tussen het huilen door kijkt hij ook af en toe vrolijk , zie album Hou mezelf maar voor dat t over het algemeen erg goed gaat en dat het over t algemeen een tevreden mannetje is *fluit en doet oordopjes in*.
Oe toch nog even een vraagje hoor.. Damian slaapt overdag maar heel weinig. Het komt niet meer voor dat hij van voeding tot voeding slaapt. Snachts wel. Ik zou niet weten wat ik hieraan moet doen. We hebben voor onszelf de limiet van 10 minuten huilen , ligt ook aan de manier waarop hij huilt natuurlijk. Langer kan ik gewoon niet , vind ik erg sneu. Toen we pas begonnen met inbakeren sliep hij als een roos van voeding tot voeding. Nu word hij ook weer ingebakerd maar hij slaapt niet langer als een uur , anderhalf uur.. als ik geluk heb. Iemand enig idee wat we hieraan kunnen doen? Allemaal heel erg gezellig , vooral als hij niet huilt.. maar mama wil ook wel ns iets voor zichzelf doen 8)
ik begrijp het niet, waarom moeten de beeb tussen alle voedingen slapen? hoor er veel over, maar ze hebben steeds minder slaap nodig ilse slaapt overdag, dus tussen 7,30 tot 21;00 uur misschien 2/3 uurtjes de rest is ze gewoon wakker
Ik heb haar met twee tubes behandeld. Volgens deze richtlijn (had ik ook ooit een topic over): bron: http://www.borstvoedingsforum.nl/faq.php?mode=bvfaq#7
Luuk slaapt best veel maar is ook al aardige tijden wakker dat hij lekker ligt te spelen of te kletsen. Als hij huilt neem ik hem bij me eventueel maar dat doet hij niet zo heel erg veel. Vandaag is hij trouwens wel wat jengelig maar dat kan misschien door de osteopaat komen. Hij wil vandaag trouwens ook wat vaker drinken. Na 2 uur begint hij steeds al moeilijk te doen maar ik rek het wel hoor.
Volgens mij lees je nergens dat hij na elke voeding tot de volgende moet slapen. Ik zou alleen graag hebben dat hij iets meer slaapt.... Wat ik al zeg , als ik geluk heb slaapt hij een uurtje , anderhalf uur. Maar het komt dus ook voor dat hij maar een half uur of 3 kwartier slaapt. Ja , dit zou ik graag anders zien. Dus tips , van harte welkom
Kraamhulp zei naar buiten, anders lekt dat door. En heb ik ook aan den lijve ondervonden..... Misschien kun je Huggies proberen? Ik gebruik trouwens Pampers met dat extra drooglaagje. Die blauwe laag.
Lune slaapt wel tussen de voedingen in. Als ze dat niet doet is ze niet te genieten.. Hier is zo gemiddeld zo'n anderhalf uur na de voeding wakker en gaat dan weer slapen. Maar goed, als beebje niet moe is, lekker uit bedje laten Wen, Fenne al wakker?
@beertje.. thnx voor het doorgeven.. Mystery had het ook zelf al gedaan! en het buikslapen vind ik nu niet meer eng.. in het begin bij jurian wel, maar was toen allang blij dat ie sliep..wel ging ik regelmatig kijken..lisa ging ook al snel op haar buik slapen maar kon al makkelijk haar hoofdje toen draaien en omhoog houden dus maakte me nooit echt zorgen. hier slaapt marijn (normaal gesproken) ook maar 1uur of 1,5 na de voeding en dan wordt ie weer wakker.. van week 4 tot 8 sliep ie steeds tot de volgende voeding, maar dat is er nu al een tijdje af en twordt ook niet beter.. ik heb het meer gelezen hier dus zal t wel bij de leeftijd horen.. zoals debie al zegt gaan ze steeds minder slapen. maar ik ben er net als jij ook niet echt blij mee.. @debie.. ik vind 3 uurtjes slapen op een hele dag erg weinig.. zou horendol worden.. Nu zou ik het totaal niet erg vinden als ie gewoon vrolijk zou zijn en lekker zou spelen in de box ofzo, maar dat is dus niet het geval. Als ie wakker is dan huilt of krijst ie ook..(uitgezonderd het eerste uurtje na de voeding..) dan is veel wakker geen pretje en ook gewoon niet uit te houden...je krijgt er spierballen van door het rondsjouwen, maar dat is dan ook het enige voordeel!
Da's idd wel een verschil. Waneer Samantha wakker is, is ze vrolijk... en ligt ze gerust te spelen in de box, wipstoel, etc. Voor het huilen en rondsjouwen... heb je ooit een draagdoek overwogen? Is ideaal... doe ik hier ook als ze eens niet vrolijk is.
draagdoek heb ik idd en is ideaal maar marijn is nogal een kacheltje en heeft het snel te warm.. tenminste dat vind ik.. als ik m temp heeft ie vaak 37.6 of 37.7 om m dan in de draagdoek te doen lijkt me dan gewoon te warm..maar misschien kan het wel in alleen een romper ofzo... nu is dat alleen op dit momnet met mijn rug niet echt een optie..maar goed dat gaat weer over.. Dat marijn constante verhoging heeft zit me trouwens niet lekker.. volgens de ha kan het geen kwaad zolang hij goed drinkt, alert is, goed plast enz. enz. maar toch.. vind het niet prettig.. kan zo moeilijk inschatten of ie grieperig is en moet dus regelmatig tempen om verschil te kunnen merken.. Dees voelde het ook meteen dat ie zo warm aanvoelde toen ze in cp was en zo is ie eigenlijk altijd.. ook morgen maar s melden op cb
Ooh ja, de ratjes van Joma. Hoe kwam het trouwens? Ouderdom? Waar had jij ze staan want ik heb ze helemaal niet gezien toen ik bij je was anders had ik ze wel even vast willen houden.
hier gaat het ongeveer zo; borstvoeding, kwartiertje ong dan kwartiertje bij mama, dan half uurtje box, dan half uurtje wipper, dit beetje afwisselen, soms dan 20-30 minuten slapen. maar ze kan ook prima 45 minuten zelf "spelen". hier vaal 's avonds wat huilerig, word al gek van 10 minuten. hier idd ook weleens in draagdoek, dan doe ik gelijk wat in het huis
Luuk is weer aan het miepen. Het manneke verveelt zich erg snel dus ik ga hem weer even vermaken. Hij heeft om 4 uur gegeten en ik vind het nog een beetje te vroeg nu. Suus, lekker bij geknuffeld met Tess?
misschien warm mannetje ichtus, wat heeft hij nu aan dan? ilse romper zonder mouwen, dun shirt en dun broekje