Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, nee, ik houd het netjes....

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Iedereen plots vertrokken?
    De flesjes zijn aan het uitkoken en daarna nog even stofzuigen. Dan kan ik nog net een uurtje bankhangen en dan weer lekker met mijn meissie tutten.

Voor iedereen slaap lekker en tot morgen!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik was mijn scheetje al naar bed brengen, die was erg moe... ze gaat meestal rond half 9 pas, maar dan maar keertje eerder... we zien wel wat er vannacht weer gaat gebeuren...

morgen ben ik al om half 9 bij de osteopaat, ben erg benieuwd wat die gaat zeggen en wat hij voor een behandeling voor Fenne in petto heeft... ik kom daarna wel even een update doen...

fijne avond en nacht allemaal!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goeden avond meiden!
    wat een kletskoppen hier hihihihihi gezellig hoor , jammer dat ik weinig tijd heb gehad om mee toe doen!

@ suus zal ff kijken voor die zetpillen, loop ff naar boven!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @suus zetpil heet! Balsoclase-E pentoxyverine bij kriebelhoest voor baby,s 8 mg

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou dames...het ging prima bij schoonmama..
    edwin had nog een bosje bloemen voor haar gekocht.. vond ze niet nodig en ook sorry was niet nodig.. dat ik er doorheen zat kan iedereen gebeuren en geeft niks.. twas al goed..

NOU DAT HAD IK DUS NIET VERWACHT! maar wel fijn...

Jurian is inmiddels ziekjes en STRONT verkouden.. zo maar ineens.. Lisa zag mij en en vroeg als eerste.."ben je niet meer dietig mama?" ach gossie...Nee mama is weer blij! Marijn lag net te slapen dus die moesten we wakker maken.. sneu, maar zo kon ik nog wel ff tutten.. nu liggen ze alle 3 lekker te slapen..heb ze zelf naar bed gebracht.. jurian zijn bed (alleen dekbed) ff verschoond, met een beetje hulp lukte het net! en nog staand een wasje gevouwen..ging redelijk.. nu ben ik moe en wil ik koffie!

Dat krijg ik van manlief en nu kan ik dan even de foto's gaan plaatsen!

tot zoooooooooo en thnx voor de steun weer he...

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    LIEF!

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Poeh, wat een opluchting Ichtus en dapper dat je bent gegaan.

Ja, kom op met die foto's :)

Zondag bij mijn schoonouders is ook wel goed gegaan. We waren er iets eerder maar er kwam ook wat visite eerder waardoor er niet is gepraat. Had ik ook niet zoveel zin in. Waar ik me wel aan ergerde is dat hij moest slapen en ze elke 5 minuten boven de wagen hing en tegen hem praatte. Ik heb echt mijn tong moeten afbijten om niks te zeggen. Uiteindelijk is hij toch gaan slapen. Iedereen was helemaal weg van hem. ooh en nog iets, ze gaf hem door aan een tante, die weer aan een ander en die weer aan mijn schoonzus die gelukkig zo slim was om hem aan mij te geven. Ik was al bang dat ze hem het hele rondje wilden laten maken. Ik heb me dus ingehouden.

Ze mailde de dag erna wel met weer wat steken maar dat zal ze nooit verleren.

Ah, verkouden. Zal ik het dan van jullie hebben Ichtus? Ik ben sinds vanmorgen opeens weer snipverkouden en het was net pas over. Stomen maar weer dus :(

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    duurt ff hoor...

en dees.. ik heb die rode foto ff in zwart wit gezet.. mag ik m dan wel laten zien? wij vinden m prachtig!

10. 40plusmama

Ja hoor :D

11. 40plusmama

Net een ijsje van de Lidl op, zo'n soort Magnum, jammie. Zal ik er nog 1 nemen? :oops:

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

lisa lief

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wat een leuke foto!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

marijn.. aan het lachen zowaar met hulp van zijn grote broer...

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ichtus, wil je even een dikke knuf geven en zo´n uitbarsting vind ik heeeeeeeeeeeeeeeel begrijpelijk, komt hier ook wel eens voor. Dat heb je soms, wij zijn ook maar mensen met gevoelens.
    Goed dat je naar de ha gaat, even je verhaal kwijt en kijken hoe verder (ik ga vrijdag, ook heel hard nodig hier).
    Succes en komt goed, echt waar! Je bent een supermama!

16. 40plusmama

Hij is leuk he. Goed idee van mij om Jurian erbij te pakken :)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    super idee...hahaha

en beertje.. ja leuke foto met dank aan dees. onze eigen huisfotografe..hihihi

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Heb inderdaad mooie fotos van Dees langs zien komen en heb ook even op de website gespiekt..
    Ooit.. (hihi) wil ik ook graag een reportage (schrijf je t zo?) lijkt me heel gaaf.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo nog 1 van jurian mijn stoere vent en dan morgen meer..veeeel meer, maar ed lief wil ff zijn mail checken enzooooooo dus ik ga er zo van tussen..

@dees.. hmm redelijk gegaan dus bij je schoonouders.. nou dat is iig beter dan erg fout! maar errug posi klink je er niet over..hahha.. maar dat zal ook wel niet snel gebeuren denk k.. hier ging het gelukkig goed.. en niks dapper hoor.. wilde graag dat ed zich wat beter zou voelen en dit was dan wel het minste wat ik kon doen, maar t lucht uiteraard zelf ook errug op...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

jurian.. met Dinoccoauto van Cars ....

en nu ga ik stoppen..

Dames welterusten alvast en tot morgen..

IK HOU VAN JULLIE!

Deel Deze Pagina