Ja heey, gaat ze weg. Ik zit te wachten op die zwart witte Beertje, ik hoor het wel als je een reportage wilt. Mijn site moet ik trouwens weer eens bijwerken, kheb een hoop nieuwe foto's gemaakt
Evening angels... Koos is naar bed zonder laptop, dus ik kan weer even reageren op wat ik allemaal heb gelezen. Het allerbelangrijkste: een dikke vette digihugg voor Ichtus! Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen hoe machteloos je je moet voelen met je lijf en (veel belangrijker) met je gevoel en vermoeidheid. Ik merk zelf al hoe labiel en emotioneel ik ben terwijl ik alleen voor mezelf en mijn dochtertje moet zorgen, laat staan als je 3 kindjes hebt... Het zal echt een mix zijn van slaaptekort, hormonen, veranderingen, alles, maar dat maakt het niet minder naar. Super stoer dat je naar je schoonmoeder bent gegaan en zij is ook maar een vrouw en een moeder hoor. Ik denk dat elke moeder jouw gevoelens wel herkent en je uitval dus goed kan begrijpen! Maar, nu niet te stoer worden door net te doen of er niets aan de hand is hoor. Je uitval is wel een teken aan de wand en niet iets om nu te vergeten en net te doen of er niets is gebeurd! Hmm, verder las ik iets over slapen. Julia slaapt op zich heel erg goed, maar voor mij wel in een onhandig ritme. Ze slaapt van 18u tot de volgende dag 11u bijna aan een stuk (met een nachtwandelvoeding om 23u en 7u). Ze heeft dan dus 17 uur geslapen (minus 1 uur voeding) en daarna heeft ze dus 'genoeg' aan 2 kleine slaapjes van een half uur tot 3 kwartier. Genoeg zet ik tussen aanhalingstekens omdat ze om een uur of half 5 doodop is en alleen maar kan jengelen. Meestal ga ik dan maar een uur wandelen en geef ik de fles van 18u een half uurtje eerder. Ik las trouwens ergens dat een baby van 3 maanden zo'n 15 uur slaap nodig heeft en overdag max 2 uur achter elkaar wakker is. Juul komt aan zo'n 18 uur slaap en die 2 uur houdt ze af en toe vol op karakter, maar dan heb ik dus wel een zeurend draakje. Pff, wat las ik nou verder allemaal... Sarah van Anoek is weer onrustig? Zo klote voor je meid! Ik hoopte zo dat haar rustige gedrag door zou zetten... Fenne zet de boel 's nachts op stelten terwijl Wendy weer moet werken. Sterkte meis, ik ben zoblij dat ik nog even niet hoed (en Juul doorslaapt). Joma vroeg me hoe de voeding beviel? Perfect! Ik geef Juul om 23u een fles van 180 + 6 friso extra en dan slaapt ze tot 6 a 7 uur door. Nog bedankt dus! Kunnen jullie me trouwens helpen met een autovraagstuk? Ik heb nu een Scenic uit '99 en ben toe aan iets nieuwers en luxers, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil... Mijn wensen en eisen: - Grote auto ivm Stokke-wagen die niet ingeklapt kan worden. Dus MPV of station - Diesel - max. 150.000 km en van na 2003 - Minimaal climatcontrol, warmte werend glas, hoe meer luxe hoe beter Geen suffe burgerbak of seniorenwagen (dat is mijn scenic dus wel...). Ik zou zelf heel graag een Volvo V50 willen, maar daar heb ik net niet genoeg geld voor. Mijn budget is 12.500 euro. Peugeot 307sw komt het best in de buurt, maar vind ik wel een beetje degelijk en suf Verder op het lijstje staan het nieuwe model Scenic en een PT Cruiser. Mijn vraag is dus: wie weet er een leukere, hippere en fijnere auto voor me?
nou dan voor jou morgen speciaal als eerde de zwart-wit foto.. ed wil nu echt de pc en ik moet m dus af staan nu.... sorry he.. Dikke knufffffffff
Deesen: wat een geweldig lieve foto's van de Ichtus-spruiten en wat is Marijntje alweer veranderd zeg! Ben erg benieuwd naar de rode foto die nu zw-w is...Kan me er niets bij voorstellen...
ja nu ben ik ook benieuwd naar die zwart witte maar je heb nu een hoop mooie foto,s gemaakt met mooie baby,s dus dat wordt site bijwerken!! ik heb trouwens een hoop complimenten gehad op de foto,s die je laatst heb gemaakt van Gwen! toppie
Ha Mrijn. Jeetje, een auto. Wat vind je van die van ons? Al lijkt het wel wat op de Senic. Wij waren trouwens 13.000 nieuw kwijt voor de onze en dat was zo'n pakket met airco, radio cd speler, 6 speakers en meegespoten bumpers. Morgen heb je de foto's, kben benieuwd hoe je ze vindt.
Ed wacht maar even WIJ WILLEN DE ZWART WIT FOTO Dank jullie voor de complimentjes. De rode foto zal ik even uitleggen. Ik wilde foto's van de kindjes buiten maken en had een rood kleed gepakt om op te liggen/zitten. Helaas kwam er daardoor een rode gloed in de gezichtjes. Ze wilden de foto's toch graag hebben maar mochten ze van mij niet online zetten (slechte reclame) Leuk Joma, dat mensen ze mooi vinden. Ik krijg veel reacties op mijn haar
Jullie hebben toch een Kangoo? Die heeft mijn vader ook en valt puur daardoor in de seniorensector Ben errug benieuwd naar de foto's. Juul kan sinds een paar dagen heel goed op haar buik liggen en kan dan zelfs af en toe lachen. Jammer dat dat kunstje iets te laat kwam voor de sessie, maar we gaan nog een x in de herkansing!
Tof, maar die rijden niet al te zuinig en zijn kostbaar in de wegenbelasting. Ik ga eens kijken op autotrader of die in mijn plaatje past.
In belgie zijn de auto's dan wel een stuk goedkoper! 2de hands kan ik ze haast niet vinden voor 13000 euro...
Ergens in de zomer denk ik. Ik wil dan wachten tot ze echt wat meer is veranderd en wat meer kan. Misschien over 3 maanden als ze 6 maanden is.
@kikkert: he nou ben ik niet de enige die m'n truitjes zo raar kort vind! Terwijl m'n buik helemaal weg is, en ik toch echt niet langer geworden ben! haha Wel vervelend van jullie kiezen. Kan je niet helpen, heb nog nooit een gaatje gehad. @suus: gewoon zeggen op het kdv van het slapen! @sizzel: lekker mupke! Leuk die zonnige foto's! @cassie: Lacht Zoe weer? Is zo zielig als ze zo huilen. Je kunt daar echt uitgeput van raken, he! @anouk: och meiske toch! das echt niet goed zo voor je... Goed dat je vandaag met de ha kon praten! Knuffel! En mijn buikgriep is ook weg! @joma: och arme ratjes! @ichtus: jee meis, ik schrok van je verhaal. Het begon bij vallen en eindigde met een boel pijn, maar niet lichamelijk.... Ook voor jou een hele dikke knuffel. Wou dat ik meer kon doen! (komen helpen met je kids en huishouden ofzo...) Hopelijk kunnen jullie gaan praten, want dit moet er uit.... En wat maja al zegt: je bent zeker wel een sterke vrouw! @dees: das leuk de naamboompjes die je gekregen hebt van Ichtus! poepproef luiers: die hebben wij ook nog niet gevonden hoor! alles lekt idd door. Niet altijd, wel vaak. Wij doen het randje naar buiten. @wen: ik heb me rot gelachen om Fenne die gewoon bleeeh zegt tegen een 2de borst haha @beertje: Finn is overdag ook heeeel veel wakker. Ook geen tips helaas... @suus: super foto's van Tess! YO TESS @ichtus: nou fijn dat je schoonmoeder begripvol was, en je kinders weer lekker thuis in bed liggen! Wat een mooie kindjes heb je zeg! en wat lijken ze op elkaar! @Mrijn: geen verstand van auto's sorry!
Ja het scheelde erg veel met Nederland. Uiteindelijk, met de extra kortingen, iets van 6000. Ik hoor het wel als Juultje weer vastgelegd moet worden Luukje slaapt nog lekker. Zodra hij wakker is gaan we naar boven, pyama aan en dan eten en slapen,
Hier vandaag de 1ste dag op m'n nieuwe werk gehad. Als er 10 mensen binnen zijn geweest dan is het veel... Word dus erg rustig, werken daar. Wel leuke collega (al ga ik die niet vaak zien want we staan alleen) die me een goeie tip voor een financieel adviseur heeft gegeven, voor als we een hypotheek willen gaan zoeken. Dit gaan we pas in juli doen dan is Marc met z'n nieuwe baan begonnen en weet ik of ik die bbl opleiding bij een kdv kan gaan doen. Wel jammer, want er staat hier een super schattig huisje te koop. Klein maar wel erg leuk midden in de stad... Ach ja komen vast wel andere huizen te koop! Met Finneman gaat het goed, heeft alleen weer rond 18 uur huiluurtje en dat vind ik erg vervelend ivm eten. Van de voeding voor hongerige baby's krijgt hij krampjes. (heeft ie al zeker een maand niet meer gehad, dus is erg zielig) En helpt geen bal... Hij heeft gewoon voordat de 4 uur om zijn honger, en langer slapen 's nachts doet ie ook niet, want hij wordt precies om 4 uur wakker, eerst met kramp en dan is ie eenmaal echt wakker en dan wil ie eten. Morgen naar de ka. Ben benieuwd wat die dan daaraan wil doen... Ook even z'n berg bespreken, wordt nu wel heel erg hoor! En z'n heupjes ook nog... Gelukkig dubbele afspraak!