oh zo maar ben benieuwd naar de foto ben blij dat je haar bevalt en ]leuke reacties krijg '"als je haar maar goed zit""
Maaaaaar ben wel blij dat ie thuis is! Ga ik nu iedere dag even denken! haha Vooral tijdens z'n huiluurtje! Verder is ie lief hoor! Veel lachen! Ik ga zo zelf maar eens slapen. Marc doet de fles van 12 uur en ik zie dan wel hoe laat ie komt. Vast om 4 uur! Knuffels voor iedereen!
@dees ik wil met Gwen ook over een paar maanden weer op de foto hebben door jou hoor vindt leuk om een beetje bij te houden , waren immer mooie foto,s en zelf lukt dat niet zo
@dees: ik zou ook wel zo'n mooie fotosessie willen, maar das niet zo handig met vervoer enzo! haha Word toch tijd voor een rijbewijs!
ik ga me bed opzoeken ! morgen vroeg op Gwen naar me ma brengen en dan werken! tot morgen avond /anders donderdag! knuffel voor iedereen!
Hoooooi! Ik ben er ook weer. Kom me nog ff afmelden. Mrijn: Peter heeft een Toyota corolla verso. Ik vind het een ideale auto. Lekker groot. Veel ruimte en rijd als een tierelier. Heb geen idee wat zoiets kost, is van de zaak. Verder heb ik mooie foto's voorbij zien komen. Mooi hoor dees. En mooie kids Ichtus. Daar mag je trots op zijn. Heb alles bijgelezen, maar ga niet reageren, is te veel en ik wil naar bed. Alles voor morgen staat klaar. Ga er om 5u uit. Wil half 7 richting auto. Kan om 7u bij het kdv zijn. Moet half 8 beginnen. Word nog een race tegen de klok. Vind het heel spannend en heb er he-le-maal geen zin in. Bah, ben er al de hele dag saggie van. Ik hoop snel dat het 16u is morgenmiddag, dan kan ik ze weer ophalen. Peter gaat morgen gelukkig mee om ze weg te brengen. Das dan wel weer fijn. Hoef ik niet alleen en kan hij ook zien waar ze terecht komt. Truste allemaal en ik kom morgenavond of eind van de middag wel ff melden hoe het is gegaan. En of ik 10x naar het kdv heb gebeld. Haha! Bye bye xxx
Hé thank U daisy... Pffft heb letterlijk pijn in m'n buik. Heb nauwelijks geslapen vannacht. Zit nu aan een ontbijtje. Ga Tessa zo maar lekker wassen en aankleden en voeden. Even nog een momentje met m'n dochter... Tot vanmiddag allemaal!
Och Boney, ik heb gisteren nog zo aan je gedacht en dan vergeet ik je gewoon heel veel succes te wensen met je eerste werkdag... dom dom! Dus in de herkansing: Heel veel succes vandaag! Tessa heeft het vast helemaal naar de zin op het kdv en ligt je straks met een enorme glimlach op te wachten... komt helemaal goed!
Ik ga even haar kammen en gezicht in de opsmuck zetten en dan met Fenne naar de osteopaat... tjonge, ligt ze net weer lekker te slapen nu en dan wordt ze daar weer dr uit gehaald... oh vannacht was trouwens echt een feest... Vincent had nachtdienst, dus ik was alleen... dacht om half 10 naar bed te gaan om eens flink bij te slapen, en toen gebeurde het volgende: 22:00 uur Fenne wakker, ik lag net te slapen... dan nog maar slokje drinken... 22:30 uur Fenne wakker, ontroostbaar... help! 01:00 uur Fenne wakker, MAMMMAAAA...HONGERRRR! 04:00 uur Fenne wakker, alweer honger? Ja dus! 06:00 uur Fenne wakker en helemaal overstuur, dan nog maar even een half uurtje samen in grote bed liggen... 07:30 uur Fenne gaat slapen terwijl we naar de osteopaat moeten! mijn voorspelling voor de dag is dat ze ontzettend veel gaat liggen maffen, kleine schurk is het... maar wel een ontzettend lieve!
Goeiemoggul, Tess meldde zich vanochtend keurig om 7.00. Maar vanaf die fles ligt ze te brabbelen tegen het plafond, dus ik haal er zo maar even uit. Want als het brabbelen niet gehonoreerd wordt door mama, dan slaat het uiteindelijk om in huilen. Vandaag weer lekker een dag vrij. Ichtus, erg mooie foto's van erg mooie kids. Fijn dat het meeviel bij jouw schoonmoeder. Dees, ook fijn dat het bij jou enigzins meeviel bij de schoonouders. En dat wakker willen maken.....ach, dat leren ze nooit. Boney, ben vast te laat....maar heeeeeel veeeeeeel succes vandaag en het went echt snel. Zo'n eerste dag moet je echt even doorkomen, ik duim voor je! Knuffel! Wen, succes bij de osteopaat. Lekker ruw nachtje gehad dus, zijn de wallen erg groot onder jouw ogen? Joma, bedankt voor het opzoeken. Maar die zetpillen mag je eigenlijk pas vanaf een jaar geven, dus durf dat niet zo goed aan. Ik wacht nog heel even af, het ging namelijk gister al iets beter.
Mogguh meiden! Boney, ook ik ben te laat denk ik, maar wil je toch veel succes wensen vandaag! Ik leef met je mee Wen, dusss, lekker geslapen.. Je bent vandaag vrij toch? Kan je misschien tussendoor even pitten als Fenne ook besluit de schade van vannacht weer in te halen Ichtus, prachtige foto's van prachtige kids! Leuk hoor! Hoe voel je je vandaag? Suus, schattig he dat gebrabbel, kan Lune ook erg goed. Helemaal sinds ik haar niet meer inbaker en ze op haar vuistjes kan sabbelen, vooral dan heeft ze grote verhalen Zo. Lune op bed, mama met verslag bezig. Tot later dames! xx
Mogguh meiden. Boney, ik hoop dat het is meegevallen vandaag. Succes wensen heeft geen nut meer want je bent weg zie ik. We horen het nog wel. Ichtusje, hoe gaatie vandaag? Suus, lekker vrij. Heerlijk met je meisje zijn.Wen, succes bij de osteopaat. Maja, succes met je verslag. Wen, succes bij de osteopaat. Zal je altijd net zien he, dat ze dan slapen. Dwaasje, hoestie met jou schat? Trek je het een beetje? Ik bel je snel, beloofd. Zo, hier is alles gewassen en aangekleed. Luuk moet straks zijn 2de prikjes. Over een half uurtje moeten we weg. Ik zie er best tegenop hoor
Goedemorgen, Ichtus; Knap van je dat je bent meegeweest naar je schoonouders. Fijn dat ze het begreep. Mooie kids hoor. Boney; succes Hier pakt ze eindelijk een fles, hopelijk blijft dat zo. ff eten
Hoera voor Ilse. Eetse Wij gaan zo langzaam aan vertrekken. Hij ligt nu nog lekker te kletsen in de cosi. Dat zal straks wel anders zijn