Succes Dees. Is nooit leuk die prikjes Heeft Luuk er vorige keer veel last van gehad? Geef hem maar een extra knuffel van mij en Lune. En ook eentje voor jezelf
Joepie! Ilse pakt de fles.... goed zo meid, je hebt het eindelijk door! Luukje, heel veel succes met de prikjes, je bent een stoer mannetje, dus komt vast helemaal goed! En anders geeft mama Dees je vast heeeeeel veel knuffels & kusjes vandaag... Jurian, Lisa & Marijn, wat staan jullie mooi op de foto... echte fotomodelletjes! Tess, wat had jij het plafond allemaal te vertellen vanmorgen? Ben wel erg benieuwd! Gwen, hoe is het bij oma? Vast heel gezellig! Tessa, ben je beetje lief voor de leidster op het kdv? trouwens een klein feestje vandaag... je bent al weer 3 maanden oud! Finn, hoe gaat het nu met jou? Je bent vast heel blij dat je weer lekker thuis bent! oh en Fenne zegt: de osteopaat was een lieve man, hij gaat me vast erg goed helpen met zijn behandelingen & hij zei dat mama zich geen zorgen hoefde te maken, want de blokkade in mijn nekwervels was niet erg groot, dus goed te behandelen... kusje voor allemaal!
Luuk, heel veel succes met de prikjes. Ik hoop dat je er weinig last van hebt! Dees succes met het begeleiden van Luuk. Goed zo Ilse, en nou volhouden meissie! Madame was doodop van al het gekwebbel. Viel onder de fles al in slaap, maar ze heeft wel 160cc opgedronken. Nu lekker weer pitten. Straks komt een vriendin en vanmiddag misschien nog even shoppen.
Morning Angels, Wij hebben een fantastische nacht gehad! Juul lag er om 18u in,heeft om 22.30u nog een fles gehad en werd pas om 9u wakker... Jammer alleen dat ik elke paar uur wel wakker word om op de camera te kijken omdat we een leenbabyfoon hebben die het niet zo best doet. Onze eigen babyfoon gaf vaak geen geluid en die is dus terug naar de fabrikant, maar wat we van de winkel meekregen tot de onze terug is, komt echt uit de tijd van Ben Hur! Oei Wen, ik hoop dat je dit niet hebt gelezen want jij hebt niet zo;n beste nacht gehad zo te lezen... Zou het ook niet te maken hebben met de 12-weken sprong? Boontje: succes! Het wordt vast een drukke dag die om is voor je het weet! Ik vind de Toyota Corolla Verso echt heel gaaf,maar die is nog erg duur! Misschien dat ik maar een half jaartje door moet sparen zodat ik een paar duizend euro extra heb. Hoewel, sparen gaat nu niet meer zo hard nu ik en minder ga werken en een baby heb die wekelijks nieuwe kleertjes nodig heeft...
@Dees: sterkte met de prikjes van Luuk. Ik vind het heerlijk dat Juul nog niet hoeft, maar ik denk dat het alleen maar lastiger wordt als we met 5 maanden beginnen met de serie inentingen. Dan weet een kindje natuurlijk nog veel beter wat er gaat gebeuren... Kwijlen jullie kindjes trouwens ook zo? Julia is de hele dag aan het bellen blazen en het kwijl loopt er af en toe echt uit. Ik kan geen begin van tandjes ontdekken dus waar het aan ligt?
Een reageren op het kwijlen. Lune kwijlt ook als een gek. Ik las dat dat te maken heeft met de ontwikkeling van de speekselklieren ofzo. Schijnt vanzelf weer over te gaan en is rond de 3 maand het ergst dacht ik. Nu weer verder. Heb geen motivatie en inspiratie. Gelukkig Lune wordt wakker, excuus!
haha Mrijn... vind het heerlijk voor je dat je zo'n lekkere nacht hebt gehad... en misschien is het idd wel een sprongetje bij Fenne, zou ook nog kunnen... over het algemeen heb ik niets te klagen met het slaap en eet gedrag van Fenne, dus ik vind het helemaal prima dat ze soms even wat minder ideaal is... en hier ook flink kwijlen & bellen blazen sinds een tijdje... ook geen tandjes ofzo te bekennen, dus zal er wel bij horen! Suus, veel plezier met kletsen (en shoppen) vanmiddag!
Zo Mrijn, dat klinkt idd als een heerlijke nacht. Stomme babyfoons ook, tja, wat heb je aan een babyfoon die geen geluid doorgeeft..... Tess kwijlt ook ontzettend, vooral als ze zit, de sliertjes druipen haar bekkie uit..... Maar heeft hier echt niets te maken met tandjes, daar kan ik nog werkelijk niets van bespeuren..... Oh, ze snapt ineens dat ze niet meer aan de fles zit, maar stiekem terug gelegd is in bed al slapend. Altijd lastig, het beste is toch om wakker weg te leggen. Maar ja, als zij in slaap valt, wat moet ik dan....
Maja foei, je zal het toch een keer moeten afmaken, maar ik begrijp je wel hoor..... Vanmiddag wellicht een poging wagen? Wanneer zou je ook alweer "klaar" zijn?
Goh, speentje erin en ze slaapt verder.. Das makkelijk! Suus, ik wil deze zomer mijn theorie klaar hebben zodat ik dan een stage kan gaan doen. Ik zie het namelijk niet zitten om dat tegelijk te doen, dat zou ik niet redden met Lune er nu bij. Maar dat betekent dat ik niet echt een einddoel heb en dat is niet goed Ik stel mezelf dus doelen en die stel ik af en toe een beetje bij Wen, merk je ook dat Fenne 'anders' is na de osteopaat? Lune is de eerste 3x als een blok in slaap gevallen na die tijd en ik moest haar steeds wakker maken voor de voedingen. Ik moet vrijdag weer met haar heen trouwens. Suus, leuk shoppen! Het is er ook ideaal weer voor, niet te warm en wel een lekker zonnetje Hier tenminste.. Ik ga straks ook even met Luun op pad, lekker stukkie wandelen, moet toch nog naar de apotheek. Ik heb alleen een parasolletje gekocht voor op de kinderwagen (quinny buzz) en ik krijg dat ding er met geen mogelijkheid op.
AAARRRRGGGGHHHH parasolletjes zijn een ramp. Die dingen flikkeren er telkens af en dan komt de zon van links en dan weer van rechts. Nee, ik doe het alleen met het kapje van de maxicosi en een zonnehoedje. Dat geeft haar in ieder geval schaduw in het gezicht en dat vindt ze juist zo irritant. Zon in haar ogen, poeh he, dan laat ze zich wel horen hoor. En dan te bedenken dat ze over een paar jaar die zon gaat aanbidden en lekker ligt te zonnebaden. Maja, lijkt me verstandig om idd af en toe doelen bij te stellen, want Lune is toch echt nummer 1! Het gaat allemaal al zo snel, daar wil je toch niets van missen.... Tis hier ook prachtig weer, hetzelfde als bij jou.
Maja, we zijn vanmorgen voor de 1ste keer geweest... een uurtje geleden waren we weer thuis en sindsdien slaapt ze, dus ik weet nog niet helemaal wat de reactie gaat zijn... misschien is dit slapen ook wel de reactie, wie zal het zeggen haha... en hoort er bij jullie kinderwagens dan geen parasol? bij de bugaboo hoort een bugaboo-parasol... die past natuurlijk perfect op de stang en is ook erg makkelijk in de juiste positie te buigen...
op de quinny passen alleen de quinny parasols of een van prenetal maar die kan je dan weer niet aan de stangen bevestigen. moet op de wagenbak zelf, dat randje
heej meiden Ik laat ook weer eens wat van me horen. We zijn nog steeds heel erg druk met alles inpakken..het gaat gestaag gelukkig. Jaydee is ontzettend lief, is de hele tijd aan het schater lachen. Zo ontzettend lief he.. Woensdag gaan we verhuizen! We hebben er ontzettend veel zin in. Morgen gaan we naar Suus! Gezellig! Vrijdag krijgt Jaydee weer prikjes en word ze weer gewogen en gemeten, ik ben erg benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze weegt. Hele dikke knuffel van ons!
Zo, zijn we weer. Luuk heeft geen kik gegeven , mijn stoere vent. Hij keek even van: euhj, wasda en luisterde ondertussen naar mama. Hij ligt met alles keurig op schema. Hij woog nu 6760 gram en was 60,5 cm. Op 16 april was hij 5690 en 56,9 cm dus keurig gegroeid. Ik ben zo trots op mijn manneke. Ook hier kreeg ik complimenten over het oppakken van de bv. Daar groei ik toch elke keer weer van hoor. We doen het samen, Luuk en ik en beiden hebben we een lange adem wat nu dus loont. Ik kreeg als cadeautje een boek mee over het proces naar vaste voeding en heel veel tips. Rond de 6-7 maanden langzaam gaan proberen zei ze. Ik loop vandaag dus met een smile van oor tot oor. Fijn dat het goed is gegaan en het meevalt Wen. Een zorg minder toch? Mijn snolletje past goed op de wagen en hij is niet origineel. Suus, misschien een zonnebrilletje kopen? Luuk ligt dan best ontspannen te kijken. Hij trekt alleen de bril soms af Maja, gaat lekker zo met je verslag he?
Yeah, morgen lekker bijbeppen met MissN en uiteraard Jaydee bewonderen. Die parasolletjes vind ik echt ondingen, maar wij gebruiken de bak niet meer. Dus het kapje op de maxi is voldoende. Ik wil a.s. weekend even het kinderwagengedeelte van zolder plukken, want schijnbaar mogen de beebjes daar al in. Je zou die namelijk redelijk plat kunnen leggen, ben benieuwd....
Heeeey MissN. Sterkte alvast met de prikjes en veel plezier bij Suus, leuk! Verhuizen, blegh maar daarna weer helemaal leuk, alles nieuw en anders. Sterkte ermee. Leuk dat ze zo vrolijk is. Komt de 8ste mooi uit met de foto's
Goed zo Luuk, je bent echt een stoere vent! En toch fijn dat ze even een compliment geven over de bv. Dat is ook super dat je dat vol overgave weer hebt opgepakt, dat moet men niet onderschatten. Dus die smile mag gewoon lekker blijven zitten op jouw smoeltje! Zonnebril....hmmmm.....Tess jenst hem zo 10 m. verder op de straat. Valt me nog mee dat ze het hoedje wel accepteert. Nee, ik heb een portretje, onderschat dat niet!