Mijn zus zou me nog bellen. Ik had haar gisteren even aan de lijn en ze zat er helemaal doorheen. Alle moeilijkheden die wij in de eerste paar weken hadden, heeft zij ook. Oh, ik kan me zo goed voorstellen hoe ze zich voelt, want het is nog niet zo lang geleden dat ik ook huilend tegen de keukenmuur zat. Maar ze kon gister haar gesprek niet afmaken door de beeb op haar arm en Teun (5 1/2) die ook de nodige aandacht vroeg. Ze zou me rond 10.00 bellen, maar ben bang dat ze weer aan het zeulen is met de beeb. Even afwachten dan maar....
Ja hartstikke leuk Dees, ruilen? Nee grapje, moet eerlijk zeggen dat ik daar wel van houd. Beter dan zo'n nietszeggend, allesaccepterend, half aanwezig kind. Maar het wordt er wel eentje die je strak moet houden, leuke uitdaging.
Ik heb er hier ook zo 1 hoor Suus. De kraam zei al dat het een pittig manneke is en ook in het ziekenhuis zeiden de verpleegkundigen dat. Ik heb ook graag een pittig kindje maar het kan soms wel even botsen. Zo Luukje verschonen en dan voeden. Meteen die prikplek even masseren met kamilleolie. Dat hielp de vorige keer ook goed.
whaha Suus, volgens mij zou ze het goed met Fenne kunnen vinden... samen lekker ondeugend zijn! En vooral alles gedaan krijgen zoals de dames het zelf willen... en gelijk hebben ze!
En super fijn dat het zo goed is gegaan Dees... die Luuk van jullie is een dapper ventje! En je mag zeker trots zijn op hoe jij de bv weer hebt kunnen oppakken... ik weet zeker dat ze meeste vrouwen al lang opgegeven zouden hebben! Ben inderdaad super opgelucht na het bezoek aan de osteopaat vanochtend... hij kon zich niet voorstellen dat een helmpje nodig zou zijn over een aantal maanden, het is goed te behandelen... dus ik ben helemaal happy de peppie, want zou ik zo sneu voor haar vinden, heb wat info ingewonnen en veel kids krijgen smetplekken en blaren van die helmpjes...
Wat een stoere kindjes hebben we toch met z'n allen! Over parasolletjes... Ik heb vorige week een merkloze gekocht voor 15 euro die ik met veul kunst en vliegwerk aan mijn wagen heb bevestigd. Koos id van het weekend 1x met de wagen op pad geweest en dat was het einde van het solletje... Ik zeg 50% Koos zijn lompigheid en 50% stom solletje. Voor straf heeft hij gister een Stokkesol moeten kopen van 45 euro en die is toch wel een heul stuk degelijker. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Trouwens, we missen een aantal 'vaste' mensen in ons midden... Wie heeft er nog iets gehoord van Mamanorah, mom2bofnie, supermummie (maak ik me zorgen over, arme meid!) en zo zijn er vast wel meer...
wen, fijn dat je een beetje gerustgesteld bent, en laat je nog niet gek maken door alle verhalen over helmpjes, het is vast niet nodig.
zoals beloofd... voor dees hier de rode foto in het zw/w zal zo nog een paar foto's plaatsen... Eerst ff teruglezen...GOEDE MORGEN TROUWENS!
ik heb maandag trouwens een sollicitatiegesprek gehad in Purmerend. En ik ben aangenomen ik ga de woensdag en zaterdag werken! Super! Ik begin 31 Mei!
zo ik heb ff teruggelzen.. @bones..heeeeel veeel succes vandaag... @wen.. pff wat een nacht zeg...maar dan vandaag in alle rust heerlijk van het mooie weer genieten.. @suus.. en heeft je zus al gebeld...? tgaat goed he met tess.. heerlijk om het verschil steeds te lezen met de eerste tijd... @Mrijn.. lekker slaapbol die juul.. nu jij nog..haha..enover mom2be.. die heeft het druk met haar eigen nieuwe normale leven.. ze had al aangegeven niet echt actief meer te zijn hier..heb haar voor het laatst gesproken in het zh bij marijn..ze had gewoon veel te doen maar zou als het lukte af en toe fflaten weten hoe het gaat.. mamanorah.. daar dacht ik dus ook al aan.. en supermummy zou weer gaan posten, maar heb nog niets gezien....misschien kunnen de buddys ff smsen? @dees.. STOERE LUUK.. goed hoor... en hier gaat t redelijk hoor.. heb zelf de kids aangekleed (jurian deed t zelf) en marijn uit bed gehaald en de fles gegeven.. Hij kwam om 6.15 en heeft daarna nog tot 8.45 bij mij geslapen.. daarna naar beneden.. en lachen in de box.. wist niet wat me overkwam.. hij huilde niet eens.. tot kwart voor 10.. toen kwam een vriendin koffie leuten en heeft m om 10u de fles gegeven..daarna nog ff getut en in de T-sleep in bed gelegd. na 5 minuutjes sputteren is ie in slaap gevallen..dat viel me alles mee.. mijn rug gaat weer iets beter, maar kan nog niet veel..ach ja moet ook de tijd hebben he... @missN.. fijn dat Jaydee het zo lekker doet meid..en verhuizen... hoop dat het allemaal vlot gaat en dat jullie lekker kunnen genieten... fijne date met Suus he.. euh.. nog iemand vergeten?
oh MissN.. feli met je nieuwe baan zeg.. fijn dat dat is doorgegaan. das wel lekker zo.. een hele nieuwe start meteen.. COOL.. en hoe zit het met de brandweerman? gaat t goed met de opleiding..?
Nee..nog steeds niet helaas.. Maar het gaat nog steeds goed zo..duss..mannetje heeft gesolliciteerd bij Brandweer Purmerend dus nu is het nog even afwachten of hij daarvoor word aangenomen.