Mrijn, fijn dat Juul het zo goed doet! Dat bellenblazen doet Luuk al heel lang en kwijlen ook. Bij hem heeft het ook met de reflux te maken maar ook met aankomende tandjes denk ik. Hij heeft al wat harde stukjes in zijn mondje. Post al geweest trouwens? MissN, van harte met je nieuwe baan en met het mannetje. Straks echt alles helemaal anders. Ichtus, jij je kaartje al gehad? Wat heb je gegeten? Ik heb mezelf net getrakteert op een zelf gemaakt broodje hamburger, lekker. Nah, wat er net was weet ik niet en ik heb het ook nog niet meegemaakt. Luuk schone broek gegeven, plekje ingewreven en mee naar de bank om te voeden. Voedingskussen neer gelegd en ik leg hem erop, haal tiet eruit en hij hapt en begint ineens te krijsen en niet meer stil te krijgen. Mee gaan lopen, gezongen, hem tegen me aan genomen maar niks hielp. Op een gegeven moment ben ik aan de eettafel gaan zitten en heb hem toch wat streng gevraagd of hij nog wou eten . Hij keek me geschrokken aan, krijste nog 1x en hapte. Daarna niks meer aan de hand. Dit heb ik echt nog nooit gehad met hem. Iemand een idee wat het geweest is?
Ichtus: wat een onwijs lekkere bekkies hebben je kinderen zeg! Ze lijken echt wel heel erg op elkaar, vooral als ze lachen met die toegeknepen oogjes. Trouwens, complimenteer Ed maar met zijn lamsvlees... Ik heb gister dus lamsvlees van de Aldi gegrild en heb zelden zulk lekker vlees gegeten zeg! Voortaan komen hier dus wekelijks lammetjes van Ed op tafel! De post is hier nog niet geweest Dees, ben benieuwd! Ik had allemaal wilde plannen voor vandaag,maae mijn marmotje ligt nu alweer vanaf 11u te slapen.Ik weet echt niet wat ik mee maak, er zal toch niets aan de hand zijn? Ach, ze zal het wel nodig hebben, maar ik kom wel in de knoei met mijn flessen. Ze zou vandaag al om de 3 uur krijgen omdat ze vanochtend zo laat kwam, maar dat ga ik nu niet eens meer halen... Ze heeft nu om 9u gedronken en moet eigenlijk voor de fles van 18u nog 2 flessen... Nou ja, ik laat haar het ritme maar bepalen, ze zal er wel verstand van hebben...
Inderdaad, lamsvlees van de Aldi is heerlijk. Wij halen hier bij de Aldi regelmatig struisvogelbiefstuk, ook zo lekker. In Nederland hadden ze die niet bij de Aldi.
heb broodje met sladressing en boerenmetworst op.. geen combinatie maar ik vind t heerlijk....hahaha Mrijn ik zal t doorgeven...ed zal content zijn! Heb nog geen post gehad vandaag en nog geen kaartje, maar zal straks wel komen..ben erg benieuwd...kan t alleen niet van de grond oprapen dus zal jurian s lief aankijken..hihi marijn is duidelijk beter in zijn hum.. oost west thuis best denk k...heeft nog niet gehuild vandaag...jeuh.....heeft goed geslapen in de t-sleep dus ik ben trots op mijn manneke... ga vanavond met ed zijn bedje anders opmaken zodat ie de andere kant op kan kijken naar het licht van buiten..en ook de box anders ingericht..veel meer kan ik zelf niet doen... ik dacht dus dat ik vandaag naar het cb moest maar dat is pas maandag..komt gelukkig wel goed uit... Heb daarnet mezelf maar weer s achter de piano gezet..das lang geleden zeg.. marijn scheen het wel te kunnen waarderen...hihihi..maar zo goed als ed zal ik wel nooit kunnen spelen.. kan er gewoon erg jaloers op zijn als ik hem hoor spelen...heb er ook geen tijd voor om genoeg te studeren op die toetsen maar wat pingelen is ook leuk.. marijn ligt nu lekker in de box en gaat zo weer naar bed als ie t zat is.. heb nog een was te vouwen en dan is het vakantiewasgoed weer weggewerkt.. dan nog ff proberen om wat op te ruimen en vast bedenken en vooral zoeken in de kast wat we vanavond gaan eten.. Wel lekker hoor zo'n relaxed dagje...geeft een boel rust..
Wij eten worteltjes, gebakken aardappeltjes en giros. Goezzo Marijntje, lekker slapen. Je klinkt weer wat positiever Ichtus, fijn!
Jippie..me laptop is weer gemaakt! Ben alleen wel echt alle foto's kwijt! Er moest een nieuwe harde schijf in en heb een nieuwe adapter..waar het door is gekomen weten ze niet.. Nouja, ik ben blij dat ik hem weer terug heb en gelukkig had mijn schoonmoeder ee heleboel foto's op dvd. Dus vanaf de geboorte tot week 10 heb ik gelukkig weer!
voel me ook beter...maar dat gaat met ups en downs, maar dat hoef ik niemand uit te leggen! marijn lig weer lekker in bed..
Fijn dat hij het weer doet MissN maar balen van de foto's. Ik ben blij dat ik een back up heb en alles op cd gebrand.
Hey lieve meiden! Ga even beetje bijlezen en reageren! Nog 2 uurtjes en dan zit mijn dag er weer op, gelukkig!
Wil jou nog even een dikke knuffel geven, heb gister wel je verhaal gelezen, maar kon niet reageren. Goed van je dat je alles eruit gegooid hebt, lucht zo lekker op, en hulp zoeken is in stap in de goede richting. Ups en downs? Was dat, hier totaal geen last van, ahum ahum
Wat een geweldige foto's, echt Ichtus, wat een plaatjes van kinderen! Goed gemaakt hoor! En laat Jurian maar wat voor de kost doen....whaahaa. Dees, vreemd hoor. Maar je hebt in ieder geval al overwicht. Hij luistert goed.... Mrijn, Julia ook slaap aan het inhalen ofzo? Tess ook al, bijna niet wakker te krijgen. Hier komt het duidelijk door het kdv, dat vreet haar energie op. Ach, dan morgen maar shoppen met haar. Plannen kun je duidelijk niet meer met zo'n kleintje in huis. MissN, gefeli meid, dubbelop goed nieuws! En dan ook nog jouw laptop gefikst, tis echt jouw dag. Heb je verdiend! Naatje, nog even volhouden meid....einde is in zicht. Hier even lekker bijgekletst met mijn vriendin en zij heeft even lekker gekroeld met Tess....PUUHUU was ik nog niet aan de beurt. Nouja, dan bij de volgende fles maar. Of misschien wordt ze wel eerder wakker van luide voetstappen op de trap....hihihi.
@dees.. sja wat er nu met luuk was? tandjespijn.. kramp, een flinke..euh...velltetje tussen de luier..gewoon mama testen met een p euh... geen idee, maar hij luisterd iig wel..hahah