Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo zijn ze mooi. In sepia ook wel denk ik

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dees, denk dat het met het prikje te maken heeft. Mike had dat ook bij zijn eerste prik, 's morgens niets aan de hand, en 's middags opeens huilen/krijsen, niet hielp idd, later was het opeens over. Heeft daarna nergens meer last van gehad. Gek hè?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @suus thnx voor t compliment.. en tess ook al aan de slaap....hier huilde marijn net toch even.. kan de t-sleep waarschijnlijk niet zo waarderen..maar t moet! hij heeft t opgegeven want het is stil boven..

In de vakantie sliep hij bij ons op de kamer en toen hoorde we m snachts steeds slikken. er kwam dan steeds melk terug en dat slikte hij dan weer door.. hoeste even en sliep weer in.. dat gebeurde toch vaker per nacht.. vond het best eng.. normaal horen we dat niet omdat hij op zijn eigen kamer ligt. nu thuis hebben we er ook geen zicht meer op... tklonk in de vakantie soms best eng...

4. 40plusmama

Ja maar hij huilde zo ineens en ik raakte niks van de prikplek aan, zo raar. Hij lag heel rustig, wilde gaan drinken en ineens krijsen. Hij had ook echt traantjes en was aan het snikken.

Ooh, hij is weer wakker dus voedertijd.

Haha Suus, harde voetstappen :)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    denk t vast ook wel ja... wij zijn er in ieder geval SUPER blij mee... :D
    ben je erg dankbaar! we laten er 3 afdrukken en hangen die dan in de kamer aan de muur.. Nu hangt alleen Lisa daar van toen ze 4 weken was. Jurian staat op t dressoir en marijn is hier nog nergens te bekennen.. daar gaan we dus nu verandering in brengen...Eindelijk!

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik sluit me hier helemaal bij aan!
    Wat een scheetjes zeg! :D
    En Dees, mooi gefotografeerd hoor!

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik sluit me hier helemaal bij aan!
    Wat een scheetjes zeg! :D
    En Dees, mooi gefotografeerd hoor!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    vreemd ja..ff afwachten of ie t vaker gaat doen...zou t zo ook niet weten.. kan zoveel zijn en ook helemaal niks..nou ja niks.. zal vast wat zijn anders krijst ie natuurlijk niet, maar bedoel meer niets ernstigs ofzo...

9. 40plusmama

Fijn hoor, tevreden klantjes 8) :D

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die foto van marijn met zijn tong half in beeld..

oortje een beetje flap door de pet..

echt DOPEY!

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dacht ik!

hahaha Lisa is haar nageltjes aan het lakken met een paarse viltstift..
    Tuttebel!

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gefeliciteerd! En jij met je nieuwe baan! Das nog eens lekker positief nieuws! :D

13. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hier ff een snel ego-berichtje, heb alles bij gelezen maar ff niet de tijd om overal op te reageren. Wel allemaal prachtige foto's trouwens !

Gisteren met Zoë naar de kinderarts, komen we daar aan (anderhalf uur rijden vanuit ons huis), is hij weg voor een spoedgeval :confused: , fijn dat ze dat ff door hebben gebeld .... Dus maar weer terug gereden. Het vroegste dat we nu weer terecht konden is volgende week maandag en dan is mijn vriend voor een week weg. Dus nu maar ff op zoek naar een andere kinderarts, eentje die tenminste iedere avond open is.

Zoë heeft wederom een zware nacht en dag achter de rug, ze slaapt nu net een half uurtje (eindelijk). Heel de nacht en dag gekrijst, echt naar. Het klonk ook niet als haar normale huiltje, dus toch maar regelmatig uit bed gehaald en even tot rust laten komen aan de borst. Misschien dat die lange rit en daarna het lopen door de stad naar de dokter toch iets te veel is geweest.

Pffff, ik hou van mijn meid, maar het is wel pittig hoor ......

14. 40plusmama

Wat een zak van een arts Cassie :(

Ik hoop dat jullie snel te weten komen waarom jullie meisje zo huilt. Het lijkt me hardstikke zwaar. Dikke knuffel hoor.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ach wat lief! :D
    Mijn nichtje had laatst d'r eigen haartjes geknipt, ze vond een pony toch leuker staan, hihi, en zo slecht had ze het nog niet eens gedaan, want we hadden het niet gelijk door :)

16. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Thanks Dees, ze ligt alweer te simmen, dus ga maar eens ff kijken wat er aan de hand is ...., arm meisje, ze moet bekaf zijn.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Cassie, wat kl.te van die arts zeg, je moet er snel achteraan gaan om te kijken wat je meisje heeft. Dit hou je zelf ook niet vol (spreek uit ervaring). Probeer aan jezelf te denken. Dikke knuf

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Lekker slim van die dokter Cassie! :(
    Wat sneu voor je kleine meisje dat ze zo moet huilen! :(

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @cassie.. meid toch.. moeilijk om te doorbreken dat gehuil.. knuffff

iki ga ff eten maken.. lisa verschonen en ik hoor marijn protesteren.. tot later weer..

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Pffff..heb helemaal geen zin meer...zit ook stom invoerwerk te doen...onwijs saai en dat terwijl er thuis een gezellig lief ventje op me zit te wachten.

Deel Deze Pagina