Ik kom me nog ff afmelden... Morgen verslag van vandaag, maar het was niet leuk... (en dan vooral voor mama niet ) Morgen om 11u bij het CB zijn voor haar 2e prikjes en ik ben ook heel benieuwd of ze is aangekomen ondanks het spugen, maar ik denk het wel. Ze heeft heerlijke mollige benen... Truste xx
goedenavond meiden! sorry ff ego berichtje hier hard gewerkt vandaag! dus dag was gelukkig zo om!was vandaag weer bingo heb nog iedere keer buikpijn en bloedverlies door de pil heen dan is het weer 3 dagen weg en dan komt het weer! en dat gaat al 3 maanden zo,wordt er gek van ,en voel me er niet lekker bij vanmiddag op het werk had ik echt buikrampen en heb de huisarts gebeld en kan morgen middag terrecht! want ik wordt hier niet vrolijk van en is ook niet echt bevoordelijk voor mijn hb, ben benieuwd wat de huisarts zeg...hoop gewoon dat het het wel allemaal goed zit van binnen , want het voelt niet echt normaal zegmaar!baal er van moet morgen middag ook met Gwen naar het CB ben benieuwd wat ze weegt enz... oja ik heb ook weer pijn mijn grote tenen ,klinkt misschien komisch maar is het niet mijn nagels groeien iedere keer in omdat ik hele diepliggende nagels heb zegmaar, heb jaren terug deze laten verwijderen omdat er toen nieuwe konden groeien en toen is het een tijd goed gegaan tot een paar maanden terug, dus gelijk weer ff aankaarten bij de huisarts en waarschijnlijk weer een keer laten verwijderen ! wel onder plaatselijke verdoving, maar daar had ik geen goede ervaringen mee omdat er toen 3 keer verdoofd is en naderhand toch bleek dat het niet goed verdoofd was , heb lopen schreeuwen pfff dat deed behoorlijk AUW! nou sorry voor het geklaag, maar het zit me allemaal niet lekker moest ff kwijt.. weltrusten en tot morgen!
@boney dikke knuffel en ben benieuwd naar je verhaal! en morgen lekker heel de dag je meissie kroelen!
ok.. ik was dus even bij aan het lezen, maar Nora is wakker aan het worden.. dus ga haar eerst even voeden! Tot strakkies!
Goeiemoggul, ha ha ha Ichtus, dat was mijn vriendin met Tess. Zij had de eer om lekker met Tess te kroelen....En ze is idd erg mager, ze is erg ziek geweest, vandaar. Ik reageer straks even op de rest, maar moet nu zo Tess uit bed plukken, want ze is weer flink aan het brabbelen. Helaas slaat dat brabbelen na een half uurtje om in huilen en ik wil het niet zover laten komen. Hier een pittige nacht gehad. Ik was om 1.00 wakker en kon nauwelijks in slaap komen. En om 5.30 kwam Tess alweer, ze was even vergeten dat ze door kon slapen tot 7.30....ha ha ha. Daarna ben ik ook niet meer in slaap gevallen en nu ben ik dus....ERG MOE! Straks meer....doei doei
Mogguh allemaal! Suus, zie dat je een zware nacht hebt gehad.. We kunnen onze afspraak eventueel ook verplaatsen hoor. Als dat je beter uitkomt, geen probleem! Joma, een dikke knuffel voor jou. Ik heb ook eens een ingegroeide teennagel gehad en wat deed dat een pijn zeg.
Mogguh meiden! Boney, wat rot! Ben benieuwd naar je verhaal. Suus, dus vandaag ben jij degene met wallen.. Tukkie tussendoor doen? Joma, dat klinkt allemaal niet fijn! Buikpijn, zere teen.. Kan je voor die teen niet onder narcose of zo? Lijkt me geen pretje wat je vertelt.. Sizzel, tot zo dan Hihi Lune doet weer verwoede pogingen om om te draaien maar lukt nog niet. Ziet er zo grappig en schattig uit. En dan die boze geluidjes erbij Ze is gisteravond alleen maar wakker en aan het huilen geweest. Denk dat ze weer meer last heeft van haar reflux. Ze is ook weer zwaarder inmiddels dus ik denk dat haar medicijnen daar op aangepast moeten worden. Ik wou dat ze al 6 maanden was, dan kan ik beginnen met bijvoeding en dat schijnt goed te helpen bij reflux. Uiteindelijk viel ze na de fles van 23u wel in slaap en heeft tot 6u geslapen, dus keurig. Morgen naar de osteopaat en 's avonds op kraamvisite, vraag me alleen af of dat voor Lune niet een beetje teveel wordt.. Nou ja, nog maar even over nadenken. Ga Lune eerst uit de box plukken want ik hoor protest
haha.. suus.. ik herken het wel van het ineens vroeg wakker zijn.. had nora afgelopen week ook 3 nachten. volgens het cb klopt dat ook wel met de leeftijd, dat hebben ze dus vaker rond deze week.. gelukkig was het maar 3 nachten! Nora kwam om 04.00 uur.. pffff.. dat is weer even wennen zeg! @ maja.. leuk he als ze proberen te draaien.. heerlijk! Nora probeert het ook, maar wil nog niet lukken.. afzetten met haar beentjes en dan de billen omhoog.. maar verder komt ze nog niet! Heb wel het idee dat het niet lang meer gaat duren! Lekker dat Lune zo lang doorgeslapen heeft! Ik ga nu zelf even wat eten. Nora heeft eten gehad, omgekleed en zit nu bij mij op schoot.. heeft de hik! Die gaat nu lekker even de box in. Had haar weer terug in bed gelegd na de voeding... maar madame was net.. (30min later) nog echt klaarwakker en lag te brabbelen. dan meer mee naar beneden!
goedemorgen (hier niet grr) joma; ff over teennagels die ingroeien. ik had er mega veel last van en idd verschillende keren bij de huisarts geweest. toen vertelde mijn opa dat je dan in het midden van je nagel een V moet knippen, dan groeit het richting elkaar. het duurt wel ff maar sinds ik in de winter een grote V knip en zomers kleine v heb ik er geen last meer van. helaas is nagels lakken dan niet zo mooi meer, maar werkt hier geweldig. suus hier ook rot nacht, balen he. boney ben benieuwd wel vervelend dus. sinds vorige week vrijdag hebben wij opeens problemen met op bed leggen. ze begint te krijsen waardoor ze pas tegen 10 uur naar bed gaat. dan rond 11 uur weer huilen, speen errin en dan rond 5 uur wakker, dan komt ze naar ons bed op haar aankleedkussen en slaapt ze tot 7 uur. iemand tips, word er gek van. ze is wel beetje verkouden. zo eerst naar babymassage, leuk.
Goedemorgen dames........ Ik ben ook weer gearriveerd op mijn werk, en wat heb ik toch weer en zin....NOT!
@Debie; Ik zou het niet weten wat betreft het slapen. Mike heeft hier totaal geen schema van slapen, dus het is altijd een big surprise wanneer ie wakker wordt, ook het naar bed gaan is steeds verschillend.
denk dat ik teveel heb lopen opscheppen, ze sliep 's nachts zo goed nu denkt ze lekker puh. maaarrrrr ik neem wraak, ga haar zo wakker maken. hihi (ik moet weg) trouwens van de week leuk, werd ik in de stad aangesproken door een fotograaf, die zocht een baby voor maatje 68 voor kleding foto's. het ging alleen om aardig wat keer en dan in almere, dat is dus helaas niet te doen, maar wel leuk dat ze ilse vroeg.
Ik begin 31 mei weer met werken.. Ik moet zeggen dat ik er best wel zin in heb! Al ga ik me meisje wel ontzettend missen
maja, even de dosis voor de reflux laten berekenen. Was hier ook het geval en gisteravond was ze al een heel stuk rustiger. Nu ligt ze zelfs te slapen. wij doen ´s avonds wat rijstebloem in het flesje (of geef jij bv?) dan wordt het iets dikker en komt het neit zo snel omhoog (tenminste dat is de bedoeling). Moet Sarah wakker maken, daar baal ik altijd zo van, we gaan zwemmen.
Dank je Debie! Vindt het idd niet leuk, 2 of 3 dagen gaat nog wel, maar 5 dagen vind ik echt te veel, moet Mike teveel missen