Ik ben vorige meeting ook wel geweest, en dat vond ik ok best eng.. Ik denk dat het ook komt, omdat ik de jongste van het stel ben en daarom toch wat onzekerder ben. Ook hoe jullie zouden gaan reageren enzo. Maar goed, ik ben goed opgenomen, dus dat is erg fijn!
Wat herkenbaar suus.. hier precies hetzelfde.. ik vind die regelmaat wel makkelijk, voorspelbaar.. als het dan afwijkt ben ik ook ff van het padje.. hoewel ik moet zeggen dat het nu stukken beter gaat dan in het begin! Nora heeft na die dagen dus ook een nieuw ritme.. weer om de 4 uur voeden, dus 5 voedingen op een dag.. (zat nog op 6 nadat ze afgevallen was..) komt nu om 07.00-11.00-15.00-19.00-22.00 Moet zeggen dat dat ook prettig is hoor! alleen is het wel echt wennen!
dat hebben wij gelukkig niet op het kdv.. daar kijken ze naar ons en hoe laat Nora 's ochtends is gekomen en dan volgens "ons" schema de voedingen.. ideaal!
@ Boney : je mag melk 24 uur bewaren en dan moet het ingevroren zijn. Ik zou het nu gewoon bewaren voor zaterdag. Dan krijgt ze toch weer de fles! Dan neem je ook geen risico!
Komt helemaal goed Naatje! het is allemaal zo vertrouwd! heerlijk gewoon! Niet bang voor zijn hoor! Komt helemaal goed en wordt super gezellig!
Goedemorgen meiden! ff ego berichtje werd weer wakker met buikpijn en over mijn tenen maar niet te spreken..... hier heeft Gwen tot half 9 geslapen gelukkig , laatste dagen is het maar afwachten want ze komt met de armpjes veel los uit de swaddle me heb nu ook een Puckababy besteld ben benieuwd MEETING! erg veel zin in! en dat verlegen nee dat heb ik zelf totaal niet , tuurlijk spannend is het altijd WILDE ER NOG IEMAND MEERIJDEN MET DE MEETING LAAT HET FF WETEN! IK KOM UIT RICHTING ROTTERDAM!
Hallo allemaal! Heb weer even tijd en zin kunnen vinden/maken. Diaantje; Gelukkig dat je kunt stoppen met werken zonder dat je je opleiding hoeft terug te betalen. Wen26; krijgt Fenne nu fyschiotherapie (heeft hier wel geholpen bij mijn 2e). Debora; ik las dat Finn in het ziekenhuis heeft gelegen en nu gelukkig weer thuis is, alles goed nu? Dees: complimenten voor de foto's, heel mooi! Ichtus; hele leuke kids heb je. Rest heb ik je gebd. En sorry ik heb 30 pagina's teruggelezen (het heeft me 1,5 uur van de straat gehouden hihi) maar heb niets onthouden... SORRY! Hier gaat alles zijn gangetje, heb goede dagen (beetje vrolijk en kan de wereld weer aan) en heb downdagen (sluit ik me op in huis). Met Zoë gaat het heel goed! ze krijgt 4 voedingen per dag. Groeid goed, lacht veel en begint nu met draaien op haar zij verder lukt haar niet en dus wordt ze behoorlijk boos. Ik werk op therapeutische basis dus wat ik vol kan houden , dat was naar 16 uur gebracht en vorige week werkte ik nog maar 8 uur en was al doodop (ik werk op een klantenservice van een verzekeringsmaatschappij en wordt in combinatie met postnatale depressie doodmoe van al die verhalen). Over ca 8 weken gaan we naar Spanje met de auto en ben nu al druk in de weer om dingen voor Zoë te halen, flessenverwarmer met autostekker want je zult maar in de file komen te staan, een aerosleep matje voor in de maxi cosi voor het zweten, zwemluiers, 4 pakken voeding, extra spenen, extra flessen enz enz. Sorry dus dat ik niet op iedereen gereageerd heb, heb echt teruggelezen en merk dat er veel gebeurd hier... niet altijd leuke dingen maar dat jullie er altijd ontzettend voor elkaar zijn en vooral Dees.. vind je een topwijf! Groetjes en veel liefs, Miranda
Ik hoop het! Nu zeg ik stoer dat ik mee ga, maar naarmate de datum dichterbij komt, begin ik meer te twijfelen
heb net eindelijk alles bijgelezen, wordt marijn wakker..dusss straks maar weer reageren... hier trouwens een prima nacht gehad en marijn heeft dus tot nu ook goed geslapen.. tot straks...
Heey Miran, leuk dat je er weer bent en fijn dat je meiske het zo goed doet. Ik een topwijf? Wrom dat? Even kijken wat ik heb onthouden. Sizzel, Ichtus en ik gaan halverwege afspreken en dan wat leuks doen. Wijchen is halverwege Suus, Debie en nog meer volgens mij rotnachten gehad? Sjees, balen zeg! Denk je dat ze doorslapen maar niet dus. Ichtus, misschien toch eens Marijntje na laten kijken want wat ik heb gezien bij hem lijkt het verdacht veel op reflux. Hij spuugt ook lang na de maaltijd en het ruikt erg zuur. Debora, lijkt me lastig hoor, zo bij je schoonouders. Natuurlijk hardstikke fijn dat het kan maar dit moet voor jullie niet te lang duren. Joma, arme buikje en arme teen. Ik ken het, ingegroeide nagels en dat doet erg zeer. Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen. Sterkte ermee. Boney, het klinkt niet leuk meid. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Over de melk heb je al gezien. Binnen 24 uur invriezen en je mag het 5 dagen bewaren. Ik doe dat ook niet hoor, 3 dagen maximaal. Euhm, MissN had een mooi schema, netjes hoor. Onzeker zijn heb ik ook maar nergens voor nodig meid, je hoort er helemaal bij. Ik heb ontzettend veel zin in de meeting zeg! Misschien straks weer even een lijstje maken met wie er komen? Tegen die tijd ook even een lijst maken met wie wat meeneemt. Ik dacht dat het makkelijk was om je eigen eten en drinken mee te nemen en de extra's daar maken we een lijstje van. Het zou ook handig zijn als er wat stoelen mee komen en een tafel en partytent eventueel. Mocht het slecht weer zijn kunnen we daar namelijk onder zitten. Hier een geweldige nacht gehad. Hij lijkt geen last te hebben van de prikjes deze keer. Hij ging er om 22.30 in en werd om 8.30 wakker. Ik hoop dat het zo blijft. Vandaag een beetje rommelen en opruimen. Ik denk dat we zaterdag eens een nieuwe internet provider gaan regelen en telefonie. Dus dat wordt winkelen in Turnhout. Oeh wat een straf . Jeeeey, vandaag of morgen komt het vakantiegeld. Kunnen we hard gebruiken.
Naatje, ik snap je onzekerheid maar het is een leuke ploeg. Ik ben nu naar 2 meetings geweest en die waren beiden heel erg leuk. Er waren er meer hardstikke onzeker toen (MissN, Mystery, ikzelf en vast wel meer) maar het liep gewoon soepel. Eerst even de kat uit de boom kijken en daarna was het net een kippenhok. Het komt goed.
@miran; Wat balen zeg! Deze tijd zou juist zo leuk voor je moeten zijn! En krijg je nu medicijnen ofzo? Ik hoop voor je dat het binnenkort beter gaat met je, en dat je ook een beetje kunt genieten van je vakantie. Lijkt me echt zwaar.....
Meiden, ik ga me klaarmaken en dan zo op naar Suus... Ben zo benieuwd naar Tess! Tot later dinnetjes!
Hey hallo, Ik heb klein beetje tijd gehad om bij te lezen, ben namelijk even pauze aan het houden op het werk... Suus & MissN: veel plezier vandaag! Miran: ja, Fenne heeft fysio, ze staat ook onder controle van de KA en we gaan sinds gisteren naar de osteopaat... met zo'n team van mensen moet het toch goed komen! Voor jou een dikke knuffel meid! Boney: balen dat het niet zo leuk was op het werk... ben benieuwd naar je verhaal & succes zo bij het CB! Debie: vervelend dat Ilse even minder goed slaapt... geen idee wat er aan de hand kan zijn... ik vermoed dat vanzelf over gaat... de rest in de gauwigheid even kwijt... Fenne heeft gisteren zo ontzettend goed geslapen, vraag me af of het door de osteopaat komt... had haar om 18:00 uur even in de kinderwagen gelegd, met het idee dat ze om 20:00 uur de laatste voeding wel zou willen en dan naar bed... maar ze was om 22:15 nog niet wakker! Dus toen heb ik maar besloten om haar naar boven te verplaatsen, ik wilde zelf ook naar bed hihi... ze werd even wakker, heb haar voeding gegeven en om 22:30 uur lag ze weer heerlijk te slapen boven in bed... en dat tot 06:30 vanochtend! Dus ik kon haar voeding geven voor ik naar m'n werk ging... belde net mijn vriend en ze heeft uiteindelijk nog tot 09:00 uur geslapen... dank je wel osteopaat, kon ik wel gebruiken na die gebroken nachtjes de afgelopen dagen... nu hopen dat ze haar oude ritme weer op pakt...!