Wen, dat klinkt lekker zeg, hopen dat het zo doorgaat. Missn, wat een superschema zeg, hoeveel geef jij per flesje (of geef jij bv) Suus, aangeven bij het kdv hoe jullie de voedingen willen, is jullie kindje.
Zo dat heeft Fenne goed gedaan! Zo heb net weer even gekolfd, kwam gelukkig genoeg uit, ben onwijs bang dat de productie terug gaat lopen nu ik fulltime werk...
pfff volgens mij ben ik alles alweer vergeten @dees...ja zal t s vragen over reflux bij cb.. tis nu wel iets minder trouwens, maar t gaat niet weg.. zijn ene oogje is nu trouwens schoon al 2 dagen.. nu de andere nog.. @miran..jeetje, jij ook sterkte meis...en bedankt voor je pbtje.. lief... @ debie.. ritme zoek? hier ook dus kan je helaas geen tips geven.. maar deel je mening dat t niet leuk is zo.... @wen.. zo dat heeft fenne goed gedaan zeg.. lekker hoor... @suus en missn.. veeeeel plezier vandaag.. @bones...succes bij cb en ben benieuwd (net als de rest) naar je verhaal van gister.. @naatje.. onzeker voor de meeting? was ik ook hoor de eerste keer.. en ik kwam ook nog s veeel te laat door een trage tom tom..hahaha..maar voelde als een warm bad.. komt echt goed.. kom je ook naar dees toe? gezellig @anouk.. hoe gaat t nu met sarah en jou? @dees.. lekker hoor zo goed geslapen en vakantiegeld ja.. had ik helemaal niet aan gedacht.. en dan volgende maand de kinderbijslag erbij en nu ook van marijn.. lekker hoor.. 2 maanden dubbelinkomen.. @sizzel..dees had je al gemeld wat er met wychen was...hahaha euh.. verder nog iets vergeten?
oh ja.. door mijn achterlijke gesmijt met mijn trouwring is mijn diamantje eruit gevlogen en dus kwijt.. *snik* Edwin vond ht juist toen zo mooi bij mij een diamantje.. symbolisch zodat mijn ring zou stralen net als ik.. wel typisch dat nu ik niet zo stralend ben ook mijn diamantje een ander onderkomen heeft gezocht.. Een nieuwe laten zetten is me te duus.. laat er nu een goedkoop straalsteentje inzetten..maar baal er goed van zeg...zal nog s goed zoeken boven of ik m nog ergens kan vinden...
Balen zeg Kijk anders ook even je stofzuigerzak na, wie weet zit ie daarin. Hoop echt dat je em vindt!
Ooh wat balen Ichtus. Pffffff, Luuk slaapt nog en mijn ene borst staat op knappen. Zo maar weer de druk eraf kolven als hij niet wakker wordt.
Doen jullie trouwens de verwarming nog aan als de kleine in bad gaat? Ik niet altijd, hangt er vanaf hoe fris het is. Maar hij moet zo badderen en kweenie of ik hem aan moet doen of niet.
Wat een slaapkous die Luke Ik heb de verwarming niet meer aanstaan, vindt het niet echt nodig meer....
Haai! Dees, ik heb al een tijdje de verwarming niet meer aan, ook niet als Lune gaat badderen. Ik wikkel haar direct in handdoeken als ik het idee heb dat het een beetje frisjes is. Ichtus, wat onwijs balen zeg! Hoop ook zo dat je hem nog vindt! Wen, ik denk wel dat Fenne zo slaapt door de osteopaat. Deed Lune ook, vooral in het begin. Ze heeft daarna ook wel flinke huilmomenten gehad, maar de ene keer wel en de andere keer niet dus maak je nog maar geen zorgen daarover Ik verheugde me in het begin gewoon op de osteopaat omdat ik wist dat Lune daarna een hele dag zou slapen 8-[ Oja, Suus en MissN, veel plezier! Enne, volgens mij hoef je niet verlegen te zijn MissN, heb de indruk dat dat bij Suus niet nodig is 8) Maar snap je wel hoor, is toch spannend. Ik zie nogal op tegen de reis vanuit groningen naar de meeting. Zit me ook ernstig af te vragen of ik daardoor wel zal gaan :-k Naja, nog maar even over nadenken.
Ja dat zou kunnen idd. Maar zie al op tegen de heenreis, ik verdwaal namelijk overal. En dan ook echt overal.. Ben zelfs een keer verdwaald in een hofje waar ik vlakbij woon (en maar rondjes rijden....) Maar ik ben daarom nogal een mietje. Erg irritant.
zit er dik in ja dat wij blijven maffen.. gezellig maja. gewoon doen.. nders is voor mij de afstand ook te groot hoor... heb nog niet gezogen dus zal s goed de vloer afspeuren naar dat glinsterding..maar met mijn rug nu lukt dat niet..edwin dan maar ff vragen..
Nee joh, volgens mij 3. Kan je nakijken op anwb.nl . Gewoon Ravels en je woonplaats invoeren (bij kaarten van Europa) en dan krijg je de reistijd