Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaah, die is gewoon te schattig! Wat een popje zeg, heerlijk!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik wil ook graag een foto van Lune laten zien maar ik heb me er nog steeds niet in verdiept. Schaam me dood :oops: Ik zal direct even prutsen..

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, op de laptop staan geen leuke recente foto's.. Eerst ff wat zoeken..

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb ff tijd om te forummen...

Net terug van het CB. Ging goed. Prikjes was wel huilen, maar het doet gewoon zeer en das logisch dat ze dan huilen. Het was wel snel over. Thuis aan de borst en nu ligt ze bijna in slaap in de kinderwagen.

Even verslag over gisteren. (zoals beloofd)
    Is op zich niets bijzonders hoor.
    Gistermorgen om 5u op. Heb alles lekker op m'n gemakkie kunnen doen. Tessa om 6u wakker moeten maken. Aankleden en voeden.
    Toen met z'n 3jes naar het kdv. Ik vond het echt vreselijk. De leidster pakte het goed op. heb haar heel stevig geknuffeld en de leidster is met haar voor het raam gaan staan. Konden we nog zwaaien...

Het werken was eigenlijk hartstikke leuk! Ik zat er meteen weer helemaal in. Iedereen was hartstikke gezellig en vroeg hoe het ging.
    Kolven was wat minder. De 1e x om 10u. Ik had 170 cc. (kan beter maar is wel genoeg). Toen de 2e keer om 14u. Toen had ik maar net 70 cc. Ik kreeg er gewoon echt niet meer uit. Dus daar had ik al de balen van.
    Verder heb ik de hele dag alleen maar aan haar kunnen denken. Vond het echt vreselijk dat zij daar was en papa en mama aan het werk waren. Dat is eigenlijk wat me zo tegen is gevallen. Ik kreeg echt pijn in m'n hart als ik aan haar dacht. Dat ze met allemaal vreemde kindjes en mensen was en niet bij 1 van ons. Ik ben dan ook om 16u naar het kdv geraced. Ze waren buiten en ze lag in een kinderwagen. Heb haar er zowat uitgerukt na een flinke ruzie met de kap van de kinderwagen. (die was van het kdv). Ik heb niet gehuilt, maar ik was zooooooooo blij dat ik haar weer vast had. Even een praatje hoe het was gegaan. (had tussendoor wel 2 x gebeld). Ze had wel veel gespuugd, maar verder had ze zich voorbeeldig gedragen. (ik had ook niet anders verwacht)
    Toen ik thuis was brak ik wel. Er liep een spoor van spullen van de voordeur naar de tafel. Had alles laten vallen onderweg om ze maar zo snel mogelijk uit die cosi te halen. Ben met haar op de bank gaan zitten en heb lekker zitten janken. En ze verteld hoe gelukkig ik met haar ben. Heerlijk zeg! Dat luchtte op.
    M'n gevoel over het kdv is wel goed. Ze heeft het daar goed en ze doen het precies zoals wij willen (suus, hier ook de fles wanneer ik het wil. Ik schrijf dat van te voren op. Ze doen niet wat hun uitkomt). Maar m'n gevoel om ze weg te brengen is gewoon niet goed. Het gaat zo tegen m'n gevoel in.
    En ik weet ook wel dat we dat over een week of 2 veel makkelijker doen. Het is tenslotte maar 1 dag in de week en over een paar maanden is het ook beter voor haar. Ze leert andere kindjes kennen, speelgoed delen enz enz. Maar we moeten hier gewoon ff doorheen.

Pffft dat was het. Zit ondertussen ook nog te eten. Tessa slaapt inmiddels. Zal zo es ff opzoeken hoeveel ze woog en hoe lang ze was. Maar eerst ff hangen op de bank met GTST. Tot straks.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit iedere keer in tranen bij de kdv verhalen :cry: . Het klinkt allemaal heel voorbeeldig Boney maar ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Net of je je kleintje in de steek laat al is dat helemaal niet zo. Over 2 weken zal ik er ook aan moeten geloven ben ik bang :( . Het idee alleen al, je kleintje niet zien, niet horen, niet voelen en niet ruiken en achterlaten in vreemde handen, brrrrrrr.

6. 40plusmama

Ahwwwww, wat een lieve foto Anouk

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej meiden..

Ik ben weer terug van Suus..
    Het was erg leuk..:D

Suus is echt een super lieve vrouw!
    De kids waren beide erg lief...
    En Tess is echt zo'n ontzettende brabbelkont..erg gezellig..
    Jaydee wou de hele tijd het speeltje aan haar geven, maar Tess zag dat niet zo zitten.

Zal zo even kijken hoe ik de foto's hier moet plaatsen...heb namelijk geen ideee!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook weer een traantje Boney.. Ik weet zo goed wat je bedoelt, dat je je eigen kind waar je zo vreselijk veel van houdt 'achter laat' bij vreemden.. Je moederinstinct protesteert aan alle kanten.. Maar het schijnt idd minder erg te worden, door de zure appel heen bijten (toch Suus? ;) ) En als je straks ziet dat ze plezier heeft met andere kindjes wordt het ook alweer wat makkelijker denk ik. Klasse hoor meid, goed gedaan!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk dat het leuk was MissN! Succes met de foto's, ben ook bezig :)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @bones...hier ook *snik*.. heb net mijn rooster opgevraagd.. moet volgende week vrijdag zaterdag en zondag werken.. meteen 3 dagen achterelkaar..pfffff alleen avonden dus dat valt mee.. dan komt schoonmama hier eten bij de kids dus marijn blijft in zijn eigen omgeving en rond 19u is ed weer thuis.. 1 avond is om 21u thuis.. maar goed.. baal er evengoed van en aan de andere kant heb ik er gek genoeg ook wel weer zin in, maar dat zal meteen wel weer over zijn als ik daar binnenstap..

Had vonmorgen een collega aan de foon en die meldde dat het vreselijk druk was.. nou dat wordt dus meteen flink aan de bak.. nou ja.. ik zal het wel beleven.. heb het vaker meegemaakt...

@dees.. HEB POST ONTVANGEN... LIEVERD LIEVERD LIEVERD! KUS TERUG! kaartje staat te pronken op t dressoir...
    en idd weer tranen hier.. had m nog niet eens open of ik begon al...hahaha.. kan er al weer om lachen..

Marijn slaapt zowaar nog steeds.. hij is om 11u in bed gegaan nadat hij om 10.15 de fles heeft gehad..om 14 mag ie van mij wel weer, maar t verbaasd me dat ie nog slaapt...ben er wel errug blij mee...misschien toch een nieuw ritme? of hoop ik nu wel erg snel....?

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Klinkt erg gezellig MissN..en suus natuurlijk...

@anouk.. TO CUTE die foto....

zal ook weer s wat actie foto's gaan maken hier..

12. 40plusmama

Hihi, graag gedaan Ichtus :D

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben ff weg..

tot later dames...

KNUFF

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meiden, hellup.. Hoe plaats ik een foto? Moet ik iets doen met die Img als je een nieuw bericht wil maken?

15. 40plusmama

Leuk dat het gezellig was MissN en Suus. Ik ben benieuwd naar de foto's!

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    boney, jouw kdv verhaal, we moeten eigenlijk alle verhalen gaan bundelen.
    Het is voor allebei wennen, jij bent ook altijd thuis geweest en je moet tessa nu een beetje loslaten en dat valt niet mee. Komt helemaal goed, knuffel haar maar lekker 8maar dat zal vast en zeker lukken ;) ) Ook knuf voor jou

Ik voel me wel eens schuldig omdat ik dat niet heb maar vind het ook wel gemakkelijk. Morgen nachtje bij schoonouders, tja das een ander verhaal........

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Kijk maar even op me hyves meiden...ik krijg het iet voor elkaar..

nickyvdpoel.hyves.nl

Sorry, ben echt a-technisch

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeeej, volgens mij heb ik 2 foto's in mijn album staan!
    Wat alleen een beetje jammer is is dat dit de enige beetje normale foto's zijn die ik op de computer heb staan. Binnenkort even mee pielen en dan komen er nog meer.

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat een schatje Maja!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemiddag meiden! hier net terug van het cb! Gwen weegt nu 5900 gram en is 62 cm!netjes dus! niet overdreven zwaar zegmaar!ga nu naar de 4 flessen toe en dan kijken of mevrouw meer trek heb!en langzaam laten wennen aan de fruit en groentehapjes! het is namenlijk zo dat Gwen nooit zelf komt voor de fles ze huilt nooit omdat ze honger heeft zelfs niet na 10 uur slaap!makkelijke dame dus.Gwen is alweer over 2 dagen 4 maanden !oja en weer prikjes gehad, maar mevr heeft daar nooit last van!

ik ga ff snel de was doen Gwen ligt in coma en dan als ze wakker wordt de fles en dan naar de huisarts voor mezelf :(

sorry heb ff geen tijd om uitgebreidt te reageren :oops: maar maak ik wel weer goed!

mischien tot zo anders wat later!

Deel Deze Pagina