Wat sneu Thirza, dat hij last heeft van de prikjes Vanaf Leeuwarden is het ook zo'n 3 uur denk ik. Ik heb er vlakbij gewoond, in Hallum
Luuk is wakker. Stomme k*t buren zijn met de hond aan het spelen en dat beest loopt de hele tijd te blaffen
@maja.. WOW wat een mooi meisje zeg.. @jaydee en Tess.. little dinnetjes..hihihi...lief hoor.. fijn dat het gezellig was.. en suus.. tuurlijk begrip...al leuk dat jezelf wel komt.. dan maar veeeeel foto's meenemen...en als wij dan moeten plassen..hihi.. mag jij onze beebs ff overnemen.. is ook een voorrecht toch? @dees. fijn zulke buren..daar hebben wij gelukkig nooit last van.. hier houdt iedereen erg veel rekening met elkaar.. dat scheelt een boel.. maar nu heeft iedereen hier ook kleine kids dus begerijpen we elkaar dan ook wel... @hier: marijn heeft tot 14u geslapen.. lekker gedronken en ligt nu te kraaien in de box.. weet niet wat me ovekomt, maar geniet er met volle teugen van.! ik ga gauw weer van mijn mannetje genieten... tot later weer.. KNUFF
Luuk is nog steeds wakker en ligt wat te kletsen. Mijn eigen hond deed en doet nu weer ) er een schepje bovenop. Ik haal ze binnen en de deur gaat dicht, klote beesten
goedemiddag! zit nu met mijn lunch beetje laat maar druk druk! @Suus en MissN fijn dat het gezellig was en klikte en wat een leuke foto,s @Ichtus bale meid van je ring, heb je al goed gezocht? @Dees over de kachel, hoeft niet meer hoor gelijk lekker in wikkelen maar nu kunnen ze veel meer hebben! @Maja leuke foto meid! en ja een voorstelling van iemand maken is vaak anders hhhihi @Naatje jammer dat het zo ver rijden is voor jou naar de meeting , kan je niet met iemand carpoolen? @boney meid werd helemaal emo van je verslagje snap je helemaal! vertroetel je meissie maar lekker! en een knuf vanuit hier! Ik kom ook alleen met Gwen naar de meeting! mannetje moet werken! lijkt me gezelliger om nog met iemand samen te rijden.. dus wie wil
Gwen weegt nu 5900 gram en is 62 cm!netjes dus! niet overdreven zwaar en groot zegmaar!ga nu naar de 4 flessen toe en dan kijken of mevrouw meer trek heb!en langzaam laten wennen aan de fruit en groentehapjes! het is namenlijk zo dat Gwen nooit zelf komt voor de fles ze huilt nooit omdat ze honger heeft zelfs niet na 10 uur slaap!makkelijke dame dus.Gwen is alweer over 2 dagen 4 maanden !oja en weer prikjes gehad, maar mevr heeft daar nooit last van!
Oh Joma, ik wil wel met je meerijden! Dan neem ik vanuit Den Haag wel de trein naar jou toe! (of ik moet tegen die tijd mijn rijbewijs hebben, dan kom ik met de auto)
Heeft ze nu voor de 3e keer prikken gehad? Grote meid hoor die Gwen! Wanneer ga je d'r eerste fruithapje geven?
Hier ligt marijn weer in bed.. hij is snel moe maar betwijfel of ie ook echt gaat slapen nu.. t lijkt wel alsof ie een sprongetje heeft gehad.. zou zijn gehuil van vorige week wel verklaren.. is wel wat vroeg voor de 13 wk sprong.. hij is nu net 12 wk, maar hij zat zo te spelen met mijn hand..heeft ie nog nooit gedaan.. ook sprong ie zowat in de wipper en had vreselijk veel lol daarbij.. hoop t maar.. @ring.. heb nog niet gezocht.. lukt niet nu met mijn rug om over de grond te kruipen.. en die steken in mijn rug zijn echt venijnig zeg..als ik me maar net ff verkeerd beweeg dan zak ik zowat door de grond..maar t gaat wel elke dag een stuk beter moet ik zeggen.. tis mooi weer hier en zit al de hele dag binnen..ga s kijken of ik het hier wat opgeruimd krijg. jurian komt zo thuis uit school.. Hij is trouwens dinsdag jarig en wordt alweer 5 jr.. dinsdag dus visite.. woensdag kinderfeestje voor het eerst....ben benieuwd.. Ed is trouwens volgende week vrijdagmiddag vrij dus heb ik geen oppas nodig. zaterdag maar 3 uurtjes en zondag ook niet..dat is weer een meevaller..
uhm ja de 3e keer geloof ik en dan in totaal 6 stuks! en ik was al een beetje begonnen met een fruithapje! en ze zeiden dat het gewoon een beetje oefenen is en dan wel 3 dagen hetzelfde geven om te wennen aan de smaak van wat je geeft!vondt ik wel een goede!!
JEUHHHHHHHH Kreeg net een mailtje van mijn teamleidster.. Mijn contract is per 1 juni aangepast naar 12 uur in 2 dagen per week.. PFFFF wat een opluchting zeg.. allemaal meevallers vandaag... superrrrr ben zooooooooooooooooooooooo blij
Joma, je moest toch naar de HA? Ik pas graag even op de beebjes als jullie gaan plassen! Ik zal jullie glazen elke keer snel bijvullen en kan mooi helpen sjouwen met Dees. Ik heb mijn handen toch vrij..... Kan best een sprongetje zijn geweest hoor Ichtus. Ik had er vanmorgen nog met MissN over, die sprongetjes kloppen wel, alleen het tijdstip varieert hier ook nogal eens. Kl*tehonden Dees, oh....ik kan me hier ook zo ergeren aan de schreeuwende kids van de buren. Echt niet grappig soms.
@joma.. balen zeg van die buikpijn.. helpen asperines nog wat? ben benieuwd wat de ha zegt..misschien andere pil ofzo...weet t nie...maar snap wel dat je er goed van baalt zeg... KNUFFFFFFF