fijn dat het allemaal van zelf weg gaat mystery! Jeetje, zwaar kereltje hoor! gek dat het ene cb dat aanraad en het andere het afraad... ik probeer het 1 x en dan zie ik wel of het bevalt.
elk cb zegt weer wat anders over mengen ow wel ff schrikken mystery maar wel fijn dat alles zich uit zich zelf zal herstellen
ik heb vanaf volgnde week iedere week wat opstaan voor finn: het cb, de week erop naar de kinderarts over het Mcadd, de week erna echo van z'n heupen en mama moet naar de gyn, de week erna naar de andere kinderarts omdat het een keizersnede kindje is, en de uitslag van z'n heupen en weer naar het cb voor z'n eerste prikjes! pfff hoezo lekker rustig verlof!
behalve het spugen goed hoor! Merken nu nog niks van z'n ziekte, gelukkig! Hij is erg alert, bijna de hele dag wakker. En hij slaapt 's nachts goed. Hij wordt ook zwaarder, alleen hoor ik donderdag op t cb pas hoeveel ie nu weegt.
ow fijn om te horen, en tsja hier hetzelfde met spugen ook met de comfort spuugt hij nog (wel minder)
ja gelukkig gaat t goed , int ziekenhuis zeiden ze ok da bryan teveel voeding kreeg dus ikke met t cb bellen , nee hoor zegt ze kan geen kwaad .... lekker dubbel allemaal
haha lekker tegenstrijdig al die instellingen! @kikkert: gek he, dat ze blijven spugen. hoop dat dat maagklepje snel goed gaat sluiten!
doeg kikkert! ik ga er ook vandoor: kom er achter dat ik alleen vanochtend een kop thee heb gehad en verder niks te drinken meer! DORST! en krijg een lamme arm met Finn zo..
ik ben der weer, nou heerlijk ff bij mijn ouders geweest en zalig ff naar de markt gewandeld lekker zon dagje eruit hoor, hoor net van mijn vriend dat mijn schoonmoeder aan de deur is geweest maar dat ik er nooit ben waarom vind ik dat nu helemaal niet zo erg Voor mijn zwangerschap kwam ze nooit en nu staat ze 1 of 2 keer per week aan de deur is het dan zo gek dat het nu ook niet hoeft voor mij ?
oh ik vind die foto van bryan die naatje helemaal geweldig vind het zo jammer dat ik m niet kan vergroten (lukt me niet ben neit technisch genoeg) anders kreeg hij een super mooi plekje in ons huisje
hellooo Ik kan jullie gesprekken nog niet echt bijhouden hoor SJonge wat gaat het snel hier...hahaha Tis weer het oude vertrouwde.. alleen andere onderwerpen.. Had al verteld dat ik over was gegaan op de fles, maar aangezien ik Marijn als toetje soms nog de borst gaf en dit heel goed gaat zij de kraamzorg dat ik best nog bijv de ochtend of avond voeding de borst mag geven... ik heb genoeg melk dus als Marijn het er goed op doet dan kan ik best beide geven.. .. Nou dat is weer iets om over na te denken.. Vind het best een mooi idee..Marijn poept er in ieder geval goed van...hahahaha Vanmiddag heeft ie gewoon 3uur geslapen na de borst.. ook doet t minder pijn. (het voeden dan) maar dat is ook wel logisch als je zo weinig aanlegt.. ik zou zelfs nog terug kunnen naar borstvoedingk, maar dan moet ik wel flink gaan aanleggen. denk niet dat ik daarvoor ga...Maar goed. 1 voeding bijv is wel een mooie manier om die intieme momenten te houden en daarnaast afscheid ervan te kunnen nemen.. dat is toch moeilijker dan ik had gedacht.. Hij is in ieder geval zeer tevreden en slaapt meer dan dat ie wakker is.. Tis een slaapkopje.. krampjes zijn er af en toe, maar zijn meteen na een boer of scheet weer over.. Hopen maar dat het zo blijft... Ik moet eten hoor ik..hahahah Misschien tot vanavond... Dikke knuffel voor iedereen...