Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dees: jee meid, das idd niks als alles op jou neerkomt. Wat meer begrip is wel fijn dan, he!
    @ kikkert: afwachten dan maar!
    @ichtus: das idd een geplan zeg!

Nou Finn vond de peer wel aardig, en de lepel vond ie nog veel leuker! haha Lekker mee laten spelen, dan leert ie het vanzelf wel. Hij hoeft van mij echt niet meteen de pot leeg te eten! Met de worteltjes die hij laatst had, speelde hij niet met de lepel, en was hij totaal uitdrukkingsloos!

Nu ligt meneer onder de speelboog, wat een lol! vooral de aap en de papegaai zijn erg leuk. De aap rammelt en de papegaai knispert

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hop dat het eind deze zomer nog een keer mag lukken dees!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik had vorig jaar op 1 mei het begin van mijn laatste ongi, was dus nu ook al zwanger! Heb geloof ik op 6 juni positief getest!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wat gaat de tijd snel! Lijkt gister dat ik met Marc helemaal nerveus bij de verloskundige in de wachtkamer zat voor de 1ste echo! Oh wat was ik bang dat het hartje niet zou kloppen.... En toen zagen we een mini mensje! een garnaaltje dat al bewoog en bolletjes ipv armpjes! Wat heb ik me die dag goed gevoeld zeg!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees... heh bah meis...snap je volkomen.. al heb ik het wat dat betreft erg getroffen met edwin hoor (op af en toe na dan) maar begrijp de frustratie.. als je ook maar 1 dag goed bent denken ze meteen dat je de hele wereld aan kunt.. beetje jammer.. en zelf.. ze zijn zulke bikkels.. tot ze ineens een snotterbel constateren.. dan zijn ze zoooooooooo ziek en zielig.. BIKKELS MY ASS

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @kikkert.. oke dusn og niet echt duidelijk..afwachten dan maar...en keur ze he...jij dan niet maar de keurder..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Weten jullie al wanneer je weer naar de gyn gaat voor de volgende terugplaatsing? (eerst het voortraject natuurlijk dan he..)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen bijna middag hier op het werk maar is niet echt druk vandaag.dus af en toe ff gluren hier!heb wel terug gelezen maar met mobiel te lastig om te reageren op iedereen @Wen exceem hier heeft Gwen het ook en conserverings middellen zijn niet goed in produkten ik gebruik nu Hermal Balneum olie voor in het badje en je heb er meerdere produkten van!maar de bad olie bevalt dus wil meerdere dinhen ervan halen! @Dees dikke knuffel voor jou!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @debora.. ik was ook zoooo bang dat het hartje niet zou kloppen..had er zo'n naar gevoel bij.. en toen het wel klopte en bewoog was ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooblij... kon mijn geluk niet op! Ook al was het de 3e keer..het blijft net zo spannend.. misschien wel spannender omdat je je steeds meer beseft hoe kwetsbaar het allemaal is...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @joma.. werkse meis.!1

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    over dat nog een keer zwanger zijn: Het zwanger zijn en de echo's enzo zou ik nog wel een keer willen en zo weer doen.. wil alleen geen 4e kindje..maar ja dat is nu eenmaal aan elkaar verbonden he...We sluiten overigens niks uit hoor, misschien nog een nakomertje, maar wat ons betreft is 3 genoeg!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ichtus hoe is met jou meid?hier nog fcf een uurtje niks hihi

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu is iedereen weg?

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    dees, dikke knuf voor jou en werken, niet doen als het niet gaat, werkt alleen maar tegen al moet ik zeggen da tik het een mmoment voor mijzelf zie, even weer mezelf zijn en niet de mama-variant. Maar bij alles wat jij mee hebt gemaakt is dat wel even anders.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heb vanochtend bij de ha een potje zitten janken, moe, geen zin ergens in, hoofdpijn, niet kunnen concentreren blabla.
    Hij wilde niet zeggen da tik een burnout heb maar wel veel overeenkomsten. Moet van hem rustmomenten inbouwen en meer aan mezelf gaan denken. Hij zei wel dat het eerst bergafwaarts zou gaan voordat ik me echt beter ga voelen, zou ook een paar maanden kunnen duren.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @joma..wel weer wat beter...ik houd me nu steeds voor om de kids en alles wat er bij komt kijken niet steeds als een last te zien, maar juist een verrijking.. ben er achter gekomen dat ik het vaak als een last zie en alleen maar een zorg... terwijl er juist zoveel mooie momenten zijn waar ik van zou moeten genieten.. moet alleen leren om die de overhand te laten hebben! nu gaat dat best goed en ik probeer wat minder eisen aan mezelf te stellen..ik kan nu ook niet zoveel met mijn rug dus ik moet wel het huishouden laten vieren enzo dus wrodt er nu ook wel toe gedwongen... moet zeggen dat het best helpt! maar mijn handen jeuken!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    was er ook nog

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net ff met de ka gebelt dylan spuugt sinds dinsdag weer best veel, maar zolang hij goed blijft drinken poepen en plassen hoe ik me geen zorgen te maken zei hij. alweer een geruststelling.

nu ben ik echt weg

doei meiden

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    o ja joma wat ging jij ook alweer op vakantie? wij willen ook graag iets boeken maar weten niet waar heb je een tip? wij willen half augustus gaan

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ichtus precies het is ook een verijking hoor geniet er maar van! @@Anouk een dikke knuffel en ja probeer ook aan jezelf te denken valt niet mee .maar anders ga je er zelf aan onderdoor!

Deel Deze Pagina