ja hier een keizersnee gehad, ik dacht ook een jaar, maar er staat volgens de gyn tegenwoordig maar 6 maanden voor! ach ik vind het toch te snel, dus zou toch zeker tot 9 maanden wachten..
@Dees...whhahaha.. stoer en sterk...nou das allang verleden tijd..hihi.. en ben idd de GROTE BEK, KlEIN HARTJE typ..
Ik ben er ook weer. Hallo! Op zich niks bijzonders te melden. Gelukkig. Dacht ik al wel hoor, maar ben blij dat de KA er toch even naar wilde kijken. Het spugen en omhoog komen van zuur komt gewoon omdat haar klepje nog niet zo goed werkt. Daar is verder weinig aan te doen. Ja, dat kan wel, maar omdat ze er zelf geen last van heeft liever niet. We kunnen overwegen om een onderzoek te laten doen. Ze gaan dan met een slang in de slokdarm kijken. Nou, liever niet en dat zei de KA ook. Het is vervelend, maar onschuldig. Verder over de spruw... Ze heeft helemaal geen spruw! Stomme HA. De laatste keer dat ik bij hem was heeft hij niet eens in haar mondje gekeken. Kreeg gewoon nystatine mee. Dr tong is gewoon wit van de vette melk en van het spugen. Maar geen spruw dus. We moesten wel over 2 weken terug komen. Maar meer om nog eens te kijken en dan hebben wij na kunnen denken of we dagopname willen met onderzoek. Nou dat weet ik nu al dat we dat niet gaan doen, tenzij ze er echt last van gaat krijgen en ik denk dat er wat anders aan de hand is. Verder had ze het ook over bijvoeden pas met 6 maanden. Maar dat was ik toch al van plan. Gisteren op het CB was ze 58.5 en in het ZH 61 cm... Haha knap zeg in 24u tijd 2.5 cm groeien. En gisteren woog ze 5735 en vandaag 5900. Ach ja, zal wel aan de weegschaal liggen. Ik ga nu maar even wat eten. Heb vreselijke honger. Tot later.
welcome back bottenvrouwtje! nou ja.. geen spruw... belachelijk.. ja ik bedoel, fijn dat ze het niet heeft hoor.. maar wel een grote fout van de ha hoor! Die kreeg van mij nog wel wat te horen! Gelukkig gaat het met Tessa goed! ennuh... goh.. ze groeit wel heeeeeel hard..hihi.. knap hoor!
Hier precies hetzelfde hoor, voorlopig iig nog niet..eerst even lekker genieten van dit prachtige prinsesje.en misschien volgend jaar wel weer eens verder kijken..!
Ja Tuurlijk! weet niet eens of ik dan met nieuwe "mama's" meeklets of dat ik gewoon m'n verhaal bij jullie doe !haha
Ik ga ff een stukkie wandelen met Nora.. Tis echt heeeeerlijk weer! ff meteen naar de winkel lopen. Mannetje wil vanavond worstebroodjes. we moeten strax nog naar een receptie toe namelijk! De zus van mijn beste vriendin trouwt om 13.00.. Nu dus! haha om 19.00 receptie!
Ik zou sowieso hier blijven kletsen.. als jullie er dan nog allemaal zijn.. ik klets dan gewoon op 2 forums mee.. (alleen denk ik niet dat er een groep kan tippen aan deze groep.. jullie zijn toch speciale dinnetjes hoor! Kan niet zonder jullie!)
@ ichtus, ja, maar jij hebt 3 kids, dus dat werkt heel anders maar zo zie ik het ook. Gelukkig heeft mijn lieve moeder aangeboden om een paar uur in de week te poetsen. Heerlijk! Maar dat verhaal van poetsen enzo zei ik ook tegen de ha, zegt ie: kun je Sarah dan niet nog een dagdeel weg brengen en dan een paar uur poetsen? Nou nee, ik ga haar niet 4 dagen weg brengen vind ik veel te veel. @boney, als Tessa geen of niet zo veel alst heeft van het maagzuur zou ik geen onderzoek laten doen. Qua groei is het een superbaby wat geef je haar te eten? Haha, raar is dat. @missn, rustig blijven, en ik volg nog niet hoor met een volgende, eerst maar eens rust in de tent hier. moet ook zeggen dat ik er even niet aan moet denken, weer zwanger en de hele mikmak. Ik ga even bammetje eten en ik las hier cup-a-soup, goed idee
Nou fijn boney dat ze zo hard groeit..hahahaha gelukkig geen spruw en dat onderzoek.. ieuw.. zou ik ook niet laten doen hoor...tenzij ze er natuurlijk zelf last van heeft... eet smakelijk trouwnes.. Ik heb net hier bij Marijn 1 schepje comfort vervangen door friso extra.. s kijken of ie dan meer verzadigd is en niet om de 3 uur komt.. durfde niet meteen 2 schepjes te doen ivm krampjes.. ben benieuwd of t helpt.. zo niet dan ga ik maar een eindej wandelen vanmiddag, want eerder dan 17u mag ie straks echt niet hebben..
Geen spruw?! Das belachelijk! arm kind allemaal medicijnen geven, en ze heeft ze niet nodig! stomme ha! Ik wil ook nog even wachten hoor, met zwanger worden! Ben zo moe van al die nachtvoedingen, dan kan ik maar beter niet zwanger zijn! En nu is het tijd voor een fles en een schone luier!
wilde ik net zeggen sizzel. Wij hebben helemaal nog niet nagedacht over een 2e. Willen we wel, maar wanneer...? En mocht ik zwanger zijn zal ik heus wel in het topic van die maand komen, maar aan onze hechte club kan niemand tippen. Zal hier dan toch het meest te vinden zijn. Ga hier echt nooooooooit meer weg En we moeten toch alle rec. gaan breken?
Idd Botje..we moeten alle records verbreken! En ik blijf ook hier kletsen...jullie zijn super lieve dinnetjes..geen ander topic kan daaraan tippen hoor!
ik vind het echt heel grappig dat ik een groep meiden die ik helemaal nog nooit gezien heb, als vriendinnen beschouw! Gek hoor!
De KA vond het trouwens onzin om met BV voeding in te gaan dikken. Ze zei dat BV veel sneller verteerd en eerder dik word in de maag dan fles voeding. En Dat zou voor mij alleen maar lastig zijn. Eerst kolven en dan met flesje geven. Nee hoor, dat ga ik niet doen...