We zijn toch ook echt vriendinnen? Vind ik wel tenmiste. Ik deel dingen met jullie die ik echt met niemand anders zou delen. En we steunen elkaar door dik en dun. Als ik wat meemaak dan denk ik gelijk: Ow, aan de meiden vertellen. Of: ow, ff aan de meiden vragen... Haha jullie zijn echt een deel van mijn leven geworden.
Botje..hier is dat ook..als ik ergens mee zit zet ik de pc aan en kom ik even klagen..als ik iets niet weet, kom ik het even vragen! Ik heb wel het idee dat we inderdaad echte vriendinnen zijn...we kunne met alles bij elkaar terecht...en jullie weten veel meer dan vriendinnen die ik erg vaak zie... Heel bijzonder!
Wandelse en werkse vanavond. Ik moet ook vanavond. Maar van half 8 tot half 12. Even invallen voor een collega die nog maar halve dagen werkt.
heb t bij jurian ook geprobeerd, maar toen hielp t ook niet.. misschien bij marijn wel.. we zien wel.. wel raar.. hij had de fles in record tempo leeg.. dat terwijl hij nog steeds de s speen heeft en nu ook een schep dikkere voeding.. zou dan denken dat ie er wat langer over doet, maar goed..tis op en meneer ligt tevreeden in bed.. ben benieuwd voor hoe lang...
Wat mij opvalt is echt dat ik altijd het gevoel heb niet alleen te zijn.. Als iemand belt om te vragen of t uitkomt heb ik echt de neiging om nee te zeggen omdat ik visite heb..hahhaha.. heerlijk gewoon.. wat ook bijzonder is is dat we elkaar in onze waarde laten.. dat is zelfs bij 'normale' vriendschap niet altijd het geval.. ik kan hier echt altijd zeggen wat ik voel en vind en wordt er nooit op aangekeken.. in het 'echt' houd je toch rekening met wat je zegt.. snappen jullie het nog.. klopt niet helemaal mijn beschrijving, maar kan er niet de juiste woorden voor vinden..
Heb even jullie hulp nodig. Bij de kolf zaten 2 proef zakjes van iets. Alleen staat het er in het frans op. En laat nou net m'n frans helemaal niet goed zijn. Zal ff typen wat er op staat. Kunnen jullie ff vertalen voor me? Créé spécialement pour les mamans qui allaitent. Lansinoh (is het merk)est la Lanoline la plus pure au monde. Instruction d'utilisation: Lavez-vous les mains et faites fondre une petite quantité de Lansinoh entre vos doigts. Appliquez autour du mamelon et sur l'aréole. Lansinoh est hypoallergénique et ne doit pas etre (met dakje op 1e e) enlevé avant la tétée. Lansinoh peut aussi etre utilisé sur toutes les parties séches du corps. Vendu en pharmacie. Ik begrijp volgens mij dat het creme is voor op je tepels of zo, maar waarom en wanneer begrijp ik niet.
en nu ga ik ff wat doen... moet toch een keer proberen hoe ver mijn rug wil buigen..haha straks nog ff wandelen en misschien ff naar de winkel..dan koken..(geen idee nog wat) en dan het avond ritueel.. denk dus tot vanavond of nog ergens tussendoor... Kan jullie toch niet zo lang alleen laten..hihi.. TOT LATER..kuzzzzzzzzzzzz
oh ja.. wilde ik al 4x typen @dees.. wat je mij adviseerd geld natuurlijk dubbel zo hard voor jou he...Je doet t prachtig... Love Ya
hey ben ik weer ff met me mobiel online het is niet zo druk.vindt wel ff lekker eigenlijk!volgende week heb ik woensdag vrij genomen dus hoef dan alleen vrijdag en zaterdag wat een luxe eigenlijk !@boney wat een fout zeg van de huisarts!maar gelukkig geen spruw dus! en je kleine meid is lekker op gewicht dan als ze hetzelfde weegt als Gwen @ichtus succes met je ritueel en rustig aan! @@Dit kluppie meiden is toch het gezelligste cluppie van dit forum en ja vertel hier ook zowat alles !ben blij met jullie!
Zo, ben ik weer. Kreeg vanmorgen ineens spontaan bezoek. Daar kan ik niet zo goed tegen....grrrr. Maar het was wel gezellig. Wel hoorde ik dat mijn schoonmoeder foto's van Tess op een hyves voor opa's en oma's wil plaatsen. Moest werkelijk huilen toen ik dat hoorde, want ik ben daar zooooo enorm tegen.