Zo, toch even productief geweest. Heb de hele keuken uitgesopt. Nu mijn meissie weer uit bed plukken en dan eten koken. Cassie, heel veel succes a.s. maandag en een dikke knuffel voor jullie. Ik zie ook in jullie allemaal lieve dinnetjes hoor! Dit clubje gaat nooit meer kapot, zeker weten!
zo ik ben weer terug van de (auto) keuring en hij is goed gekeurd de monteur vond dat de auto er super goed uitzag we kunnen weer een jaartje vooruit. ook heb ik meteen de voorband laten maken (die was kapot) er zat een spijker in gelukkig hebben ze hem doormiddel van een prop erin te schieten kunnen maken want anders moesten we 2 nieuwe voorbanden en we hebben geen standaard band erop dus dat koste rond de 400euro voor 2 banden. ik ben weer weg ff wat opruimen en koken. misschien tot vanaaf. doei doei
hey hier pauze en dan nog tot 21uur werken vanavond is het druk!zit nu aan de SAS op mijn werk een raspatat joppie saus en een smulrol!
Zo hèhè, weer ff bijgelezen tussen het werk door, hihi, wel een leuke afwisseling zo . Heb helaas niet de tijd om op iedereen te reageren, maar leef in ieder geval met iedereen mee! Jullie zijn allemaal toppie! Dennis (m'n vriend) en ik hadden het toevallig gisteren over een tweede. Ik heb angst voor wederom die bevalling en voor het gehuil nu van Zoë, maar heb altijd gezegd minimaal 2 kindjes te willen en daar wil ik ook nog steeds voor gaan. Gewoon het idee dat mocht er ooit iets met ons gebeuren, ze elkaar toch nog hebben. En ook voor het opgroeien vind ik het erg belangrijk dat ze met z'n tweeën zijn. Nu hadden we het er gisteren dus over, zegt Dennis dat hij dit absoluut niet meer mee wil maken . Ik denk dat als alles straks beter gaat met Zo hij er ook wel weer andere over zal gaan denken, maar het deed me wel ff zeer dit zo te horen. P.s. Zoë slaapt nog steeds! Nu al ruim een uur, dat is dagen geleden dat ze dat volhield overdag! Ze is wel een paar keertjes wakker geworden, ik ernaast gaan zitten (ze ligt nu in haar hangmatje in de woonkamer), tut er terug in en een beetje gaan wiegen met de hangmat tot ze weer in slaap viel, en tot nu toe werkt het! Zou het dan echt beter gaan .........? I keep my fingers crossed!
@MissN THANKS @Cassie fijn ik duim voor je dat het steeds beterder gaat!en je vriend gaat er over een tijdje vast wel weer anders over denken ,mannen! zo ik ga weer aan het werk fijne avond allemaal!
31 Januari MissN bevallen van een dochter Jaydee Noëlle Esmee, 2975 gram en 49 cm. Zal ik het op deze manier doen?
Februari Mama's 2008 Hieronder kun je terug lezen wie wanneer bevallen is. En of dit van een zoon of dochter is en de naam, gewicht en de lenge van hem/haar. 31 Januari MissN bevallen van een dochter Jaydee Noëlle Esmee, 2975 gram en 49 cm. Borst-/fles-/bijvoeding. Hier kun je lezen wie er borst- of flesvoeding geven en wie er begonnen zijn met bijvoeding. MissN: geeft flesvoeding, af en toe een paar hapjes fruithapje. Ik heb dit al..
@cassie..heele dikke knuf en misschien een lichtpuntje.. Jurian huilde ook vreselijk veel. met 14 weken hield het ineens op.. wij hadden toen allebei ook absoluut geen behoefte aan een tweede laat staan een derde, maar wanneer het een tijd goed gaat veranderd die gedachte echt wel weer hoor.. je vergeet t snel en denkt straks..: ach zo erg was het niet..(kun je je nu nog niet voorstellen, maar is echt zo) geld ook voor manlief.. @joma.. smakelijk en werkse nog. @sizzel.. helemaal mee eens.. hechte clubje blijft gewoon. kan me niet voorstellen dat dit zou veranderen.. @Missn. Leuk de lijst weer 26 Februari, Ichtus bevallen van zoon Marijn Jonathan 3460 gram 49 cm zet jij t erbij? thnx.. nu protesteerd marijn ff.. ga m naar bed brengen.. tot later weer.. knuff
@Ichtus: Hartstikke bedankt voor je berichtje! Ik weet dat het allemaal niet zo erg is, maar af en toe wordt je er toch erg moedeloos van. Erg fijn om dan te horen dat er mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben. Voel me gelijk weer beter Dikke knuffel voor jou! Dus 14 weken ..., das morgen ! Voor de lijst: 12 Februari Cassie bevallen van een dochter Zoë, 2440 gram, lengte onbekend (ze meten de baby's hier niet op na de bevalling). Eigen meting na een paar dagen +/- 47 cm. Geef borstvoeding, nog niets anders.
Meiden, ik ben bezig een nieuwe lijst voor ons aan het maken...(eindelijk) Als jullie de volgende gegevens mij even door willen geven: Geboortedatum kindje(s), Voornaam(en) kindje(s), gewicht en lengte ij de geboorte en of je fles-/borstvoeding geeft en of je al bent begonnen met bijvoeding. Als er nog meer dingen zijn die jullie op de lijst willen..zeg het me dan even.. Als de lijst klaar is zet ik hem wer op internet.
Hi, ben ik weer even. Het is echt niet handig om geen laptop meer te hebben waarmee ik kan posten. Lezen gaat nog steeds prima, maar ik krijg nog steeds een foutmelding bij posten. Nou ja, Koos is er niet en ik kan zijn powerbookje even gebruiken. Dees: ik heb de foto;s hoor en ze zijn prachtig! Ik vind er 2 te bloot en het is jammer dat Juul niet meer tot een lachje te verleiden was, maar er zitten heel lieve en mooie op plaatjes bij. Koos vond ze ook prachtig! Juul ligt nu net te slapen, ze was erg moe na een dagje peerdenkieken. Ik heb haar meegeleept naar het nieuwe paard van een vriendin van mij, die staat alleen 100km hier vandaan. Ze heeft op de heen en terugweg geslapen maar verder vandaag niet. Hmm, ik hoor nu dat ze het moeilijk vindt om in slaap te vallen, een beetje te veel indrukken denk ik. Juul komt de laatste 2 dagen ineens weer om 5u... Ik rek dat dan tot half 6 omdat ik anders niet uitkom met 5 voedingen, maar ik ben er niet blij mee! woensdag kwam ze nog om 9u (is weer een beetje te veel van het goede) en nu gewoon 4 uur eerder! Nou ja, zal wel een fase zijn en je doet er toch niet veel aan. @Ichtus: ik heb het wel gemerkt toen ik Juul Friso Extra ging geven. Ik heb na een paar dagen de hele fles Extra gegeven (schepje voor schepje opgebouwd) en toen sliep ze meteen van 22u tot 7u.
Heb vandaag 2 filmpjes van Zoë op Youtube gezet voor de familie in Nl, maar misschien dat jullie het ook wel leuk vinden ze te zien. http://www.youtube.com/watch?v=Id9MIIATWng http://www.youtube.com/watch?v=lJAFKrea6cU Pfff, ze slaapt nog steeds, af en toe wakker, schommelen, en ze dommelt weer in! Ze kan de uurtjes goed gebruiken, volgens mij heeft ze ondertussen chronisch slaaptekort! Sorry dat ik niet veel gereageerd heb de afgelopen dagen, voel me wel erg egoïstisch, we hebben natuurlijk allemaal onze probleempjes met onze beeb's.