stonden wij vanmiddag even verbaast te kijken... we hadden een afspraak bij de kinderarts omdat Aaron een keizersnede kindje is. Even voor na-controle. We komen daar, bleek dat er op het afspraken kaartje stond: Donderdag 29 februari... Ik heb alleen maar die 29 feb. gezien. Bleek dus dat de afspraak gisteren was. Ze had er even een ander arts bijgehaald en we konden toch nog terecht. We gingen al met het idee van wat moeten we daar? hij is kerngezond... Even wegen en meten (hij is nu 4180gram en 54 cm, hoofdomtrek is 37cm) en de arts luisterde nog even naar zijn hartje en toen konden we weer gaan... We hadden echt een suffe dokter, volgens mij wist ie zelf ook niet goed wat hij met ons moest! Echt dom, moesten we daarom al onze spullen in de auto laden en helemaal naar het ziekenhuis hobbelen? Echt dom. Die nacontrole sloeg helemaal nergens op!
Erik is vanavond weer de hort op, dus moet mezelf vermaken vanavond, en er is echt geen flikker op tv! Ja, om 9 uur de Lama's, maar dat is niet echt avond-vullend... Dan maar een dvd'tje uitzoeken...
he thirza vervelend dat je eigenlijk voor weinig naar t ziekenhuis bent gegaan , maar aan de andere kant ook wel fijn te weten dat echt alles in orde is
Ja vind het wel leuk dat ik nu weer weet hoe zwaar hij is maar was wel een onzin bezoekje! Pfff... ik verveel me!
Marijn was trouwens bij geboorte 3460 gram na dag 1 was ie 3120 gram dag 2 alweer 3270 gram en vandaag alweer 3380 gram. Hij komt dus gelukkig weer snel terug van zijn afvalrace... Ik ben trouwens nu weer 6 kg kwijt dus nog 6 te gaan.. ik is BLIJ! Zijn er trouwens al veel dames overgestapt op de fles? OEI t waait hier echt hard! beetje raar berichtje nu ik het teruglees...hhahaha
Vind ik ook zoooo heerlijk.. net na de voeding ook zo lekker hoe hij tegen me aan ligt.. oogjes dicht en zo intiem.. kan dan echt de tranen niet bedwingen van geluk... Vind t dan ook zo jammer om m in bed te leggen... Wat een zegen he....
Ik ga zo nog ff voeding doen en dan ook lekker slapen.. Ed doet de voeding van half 3 ong dus ik mag tot 6u slapen..hihihi Heerlijk... Nou dames tot morgen en ik zal dan s kijken of ik wat meer foto's kan plaatsen... KNUFFF
zo Gwen zal zo ook wel komen voor der laatste voeding voor vandaag! en dan lekker naar bed ! weltrusten meiden ! tot morgen! slaap lekker!
Goeiemorgen hier een rustige nacht gehad, behalve het weer dan. Wat een onweer zeg, niet normaal meer. Maar Tess sliep er keurig doorheen. Ben nu alleen erg duf en de voeding van half negen komt er weer aan. Hebben jullie goed geslapen?
Zo, net Tess de fles gegeven. Helemaal vrolijk onder en na de fles, maar zodra ik haar neerleg begint het gejengel. Ze heeft in ieder geval al wel een ritme, want na de fles van half negen en die van 4 uur is het jengelen. Gelukkig doet ze het 's nachts perfect. Hopelijk blijft dat zo....
Door het schrikkeljaar klopt me banner niet meer..Jaydee is nu 1 maand en 2 dagen oud..toch geen 6..? Of zie ik dit nu verkeerd..?
Lieve meiden.. Willen jullie op me meissie stemmen bij de baby v/d maand op dit forum..? Alvast bedankt.. Dikke knuffel, Nicky en Jaydee
Ja zo zat ik dus ook.. Ik snap er niks van...ze is de 31e geboren..dus is ze 4 weken en 2 dagen oud..