nou mensjes! ik heb bezoek, dus ik ga even gezellig doen! morgen ben ik hier niet denk ik, we gaan op bezoek bij schoonmama en schoonpapa, dus tot zondag dan maar! Fijn weekend! xxx
@dees.. kan volgens mij geen kwaad hoor.. als ie wil komt ie wel.. vraag en aanbod toch bij bv.. niet druk om maken. zo te lezen krijgt ie genoeg...en je mag zo ongeveer ook wel over qua leeftijd op 4 voedingen volgens mij.. in ieder geval bij 4 maanden mag dat met fv...weet niet precies hoe dat met bv zit! @Diaantje.. die klittebandknipjes kun je hier gewoon bij de DA en het Kruidvat halen.. ze zijn van NIJNTJE en ik vind het ondingen.. ze zakken erg snel uit als beebje een beetje slap haar heeft, maar goed ze zijn er niet voor niets dus zullen er ook genoeg mensen wel plezier aan beleven.. ik vond t niks..maar dus gewoon bij DA en Kruidvat!
Balen trouwens zeg Diaantje dat je dat studiegebeuren tochmoet betalen.. das niet handig, maar hadden ze niet toegezegd dat je dat niet hoefde te doen dan? mondelinge overeenkomst is net zo goed bindend en wettig! je moet dan wel getuige hebben.. @maja.. ach meis toch...Lune een huilerige dag.. wat breekt dat op he...misschien kun je bij de kraamvisite wat afleiding vinden.. @Cassie.. niet verontschuldigen meis.. als wij het ff niet niet zien zitten klagen we hier ook steen en been of zijn we ook even op onszelf en onze kindjes gericht.. hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.. wel fijn dat Zoe zo lekker slaapt vandaag..hoop voor je dat dit vannacht ook doorzet.. misschien is het nu wel voorbij en gaat ze jullie verbazen met eeuwige lachjes... KNUFF mooie filmpjes trouwens.. @missN. euh.. volgens mij had ik t al doorgegeven maar nog een keer dan.. Ichtus bevallen op 26 februari met precies 42 wk van zoon Marijn Jonathan, 3460 gram en 49 cm, ben begonnen met bv maar geef nu fv. Kikkert hang ze en misschien tot straks.. euh.. verder nog iemand vergeten?
Oh ja.. Thirza die alweer wilde (een kindje dan he).. respect.......en erik krijg je vast wel mee...hihihi @Exceem.. hier ook droge wangetjes en ik heb zachte creme van zwitsal.. werkt perfect.. Sinds vandaag heeft Marijn een smetplek achter zijn rechteroor.. IEUW wat is dat smerig zeg..heb m na t bad goed afgedroogd en op advies van de buuf hier (werkt met bejaarden) een stukje katoenen doek tussen zijn oor en hoofd geklemd..(blijft vanzelf zitten) dat neemt het vocht dan makkelijk op.. zo gaat het kennelijk snel over.. ik hoop het maar.. ik veegde vanmiddag achter zijn oortje langs en de korsten vlogen me om de oren..YAK! sorry voor de details he.. Dit ken ik nog niet.. zo blijf je leren.hihihihi
@wen.. welkom thuis zouik bijna zeggen he.. lekker gewerkt? en we starten de klok.. gestart om 20.50u...goodluck.. 12 pagina's...duurt nog ff..
hey lieverdjes van me pfff eindelijk weekend zit er helemaal doorheen hoor bah bryan is een geweldige schat maar ik kan niet meer zo goed wennen op mijn werk verschrikkelijk, en dan die hoofdpijn niet te geloven heb ook maar afspraak gemaakt bij de huisarts voor maandag. Morgen ga ik lekker naar de kapper daar ben ik echt aan toe ff lekker paar uurtjes relaxen (en nee dit keer ga ik erna niet bevallen ) hahah geweldig als ik er nog steeds aan moet denken ga ik met weeen naar de kapper je zult maar zo gek zijn he. Heb ook niet alles bijgelezen beetje snel zeg maar, @dees 4 voedingen van 200 kan geen kwaad bryan heeft dat ook vaker en heb het op cb gevraagd en ze zeggen dat het geen kwaad kan. @diaantje jeetje meid wat een rot nieuws zeg hadden ze je wel ff duidelijker mogen zeggen zeg.
Ja er waren getuigen bij, maar die zullen toch wel achter de bazin staan. Maar proberen kan ik het altijd. Dinsdag ga ik weer naar het werk toe en dan zal ik eens kijken wat ze te zeggen hebben. Trouwens ik had je lange verhaal gelezen.. jeetje zeg.. jij hebt het ook niet makkelijk he. Ik denk dat jij maar eens even lekker moet ontstressen.. alles ff de boel laten en ff aan jezelf denken. Edwin ff voor de kinderen laten zorgen en anders je moeder of schoonmoeder. Je moet nu echt ff aan jezelf denken, want de kids krijgen het ook mee he. Ga eens lekker eventueel met edwin naar een sauna of de Zwaluwhoeve ofzo.. is niet eens zo ver bij je vandaan toch
oja gegevens voor de lijst 8 februari 2008 19.50 bryan 3880gram en 52cm lang krijg flesvoeding en in het weekend al fruithapje
Meiden, ik ga even lekker bankhangen..de rest lees ik morgen wel en vul ik weer aan! Truste voor straks.. Byeee...dikke knuff!
ik ben erover aan het denken om een verkorte opleiding kraamverzorgende te gaan doen maar waar kan ik zien hoeveel ik dan ga verdienen? Wil er namelijk niet al te veel op achteruit gaan
@missN. hang ze...tot morgen @diaantje.. sja..mijn verhaal.. moet zeggen dat het sindsdien eigenlijk wel weer lekker gaat, dat marijn ineens weer rustiger lijkt te worden en na veel nadenken ik wat meer rust in mijn hoofd heb, maar ik heb dan ook wel wat spanning ontladen he..toch gaan wel wel naar de ha.. volgende week heb ik een afspraak gemaakt voor donderdag morgen..we wilden eerst wo morgen, maar daarna heeft jurian zijn verjaarspartijtje dus lijkt me niet zo slim.. maar goed.. t gaat weer...
Nou gelukkig maar, maar vaak vallen mensen toch weer terug. Dat heb ik nl gezien bij m'n schoonzusje. Die heeft nu een erge posnatale depressie.. ze heeft wel therapie, maar valt toch weer terug in het oude ritme, waar ze echt wat aan moet doen. Nou ben blij dat het weer een stukkie beter gaat.. veel sterkte bij de HA
/MissN: fijn dat het zo goed is gegaan met de prikjes en dat Jaydee zo lekker gegroeid is... mag je ook hartstikke trots op zijn! Eczeem: het valt bij Fenne ook wel mee hoor, tis niet dat ze helemaal onder zit, maar het zijn wat kleine plekjes waar ik toch even mee naar de HA wilde... volgens mij kunnen ze ook helemaal niet met zekerheid zeggen dat het eczeem is, kan ook beetje droge huid zijn door het warme weer en door badje... ach, we zien wel... Dees, ik lees net op een website dat Weleda bodycreme juist weer goed is bij een droog huidje of lichte eczeem... dus ik blijf het ook gewoon gebruiken hoor, kan straks niets meer gebruiken, iedereen zegt wat anders... balen dat Olaf zo weinig doet zeg... en zou Luuk misschien een sprongetje hebben dat hij elke 3 uur wil drinken? Bij Fenne is dit overdag trouwens normaal, zo komt ze aan de 6 voedingen per dag... Debora: hoe was eerste fruithapje? vond ie het lekker? >>oh lees het antwoord inmiddels al hihi Zwanger worden: ik was vorig jaar op 11 mei voor het laatst ongesteld geworden, dus ben ergens rond deze tijd bevrucht! Joma: wist niet dat Gwen ook eczeem heeft... thanks voor de tip! anoek: bah meid, een burnout... das niet niks... hoop dat je snel weer berg opwaarts kunt gaan, knuff! Sizzel: alvast heel veel succes met werken morgen! volgende zwangerschap: jeetje, we hebben het hier gewoon al weer enorm veel over zwanger worden! om eerlijk te zijn ben ik daar nog echt niet mee bezig zeg... haha Boney: pfff geen spruw, lekker kundige HA zeg! forumdinnetjes: ik vind dat we dit ook wel echt vriendschap kunnen noemen hoor... zo zie ik jullie wel in ieder geval! whahaha Boney, hier komt mijn vertaling: Créé spécialement pour les mamans qui allaitent. Lansinoh (is het merk)est la Lanoline la plus pure au monde. Creme speciaal voor moeders die voeden. Lansinoh is de puurste vorm van Lanoline ter wereld. Instruction d'utilisation: Lavez-vous les mains et faites fondre une petite quantité de Lansinoh entre vos doigts. Appliquez autour du mamelon et sur l'aréole. Lansinoh est hypoallergénique et ne doit pas etre (met dakje op 1e e) enlevé avant la tétée. Lansinoh peut aussi etre utilisé sur toutes les parties séches du corps. Vendu en pharmacie. Gebruiksaanwijzing: Was je handen en doe een beetje Lansinoh op je vingers. Breng de creme aan op tepe en het tepelhof. Lansinoh is hypoallergeen en hoef je niet te verwijderen, is ongevaarlijk voor de baby. Lansinoh is ook te gebruiken op andere gedeelte van uw huid/lichaam. Te koop bij de apotheek. tis dus een soort anti tepelkloven creme! pfff ff posten, wordt lang verhaal anders...
Diaantje: balen dat je toch je studiegeld terug moet betalen... echt niet normaal dat ze het eerst toezeggen en dan weer terug draaien! Ichtus: thanks, voelt hier ook echt als thuis... MissN: 23 februari, Wen26 mama geworden vandochter Fenne, 3512 gram, 50 cm, Fenne krijgt volledig BV en voorlopig nog geen bijvoeding... poeh hey... wat nog meer gelezen? oh ja: Cassie, wat een leuke filmpjes! en nu heb ik lekker 3 dagen vrij! heerlijk! alles goed hier trouwens...