Nee he.. ja ben erg druk.. of was erg druk. Gelukkig is het nu wat minder. Ben vanaaf en morgenaaf home alone.. hoe is het met jullie
hier ook druk, dus snap je helemaal... home alone? is hij werken? hier alles helemaal goed, me even zorgen gemaakt toen er over redressiehelmpje werd gesproken, maar ben inmiddels weer gerustgesteld...
Ja omdat ik weet dat deze opleving waarschijnlijk komt omdat ik ff flink gal heb gespuwd en de druk er ff af is besef ik me maar al te goed dat het over een paar weken of misschien wel eerder weer vol met spanning zit..dus vandaar dat we zeker naar de ha gaan..
jeuh.. nieuwe avatar.. Zo wen.. klaar met lezen..hihihihi lekker gewerkt? en euh.. jij hebt op zitten letten zeg tijdens franse les!hahaha.. Altijd handig...
voor de lijst: Debora21 op 31-01-2008 bevallen (met kz) Van Zoon Finn, 3210 gr 51 cm Geef flesvoeding en ben begonnen met fruit en groente hap
lief die avater Ichtus! pfff... bijlezen was een flinke klus, zal dan ook vast een aantal mensen vergeten zijn! en ja hihi, Frans ligt me op zich wel... kan het niet verstaan ofzo, maar lezen gaat nog aardig... werken was ok, nu lekker weer 3 dgn vrij, dan 3 daagjes werken en dan weer 4 dgn vrij... goed te doen toch? diamantje al terecht?
neeeeej *snik*.. baal er goed van hoor... lekker ff vrij... Ik ga straks 2 dgn van 6u werken.. heeeerlijk en dan om de week het weekend..dus de ene week za en zondag en de andere week 2 dgn door de weeks..nu kan het dan maar zo zijn dat ik za zo ma dinsdag moet werken en dan ben ik dus 1,5 wk vrij..ben zo blij dat het is goed gekeurd..heerlijk...zo kan ik het wel hebben en het kost me 50 euro per maand.. aangezien ik geen reiskosten vergoed krijg kan ik die er dus nog afhalen en dan scheelt het maar 20 euri.. nou daar doe ik het voor! ik is blij... maar nu is het alweer voedertijd zie ik.. ga dus snel naar boven..lekker tutten met mijn mannetje.. Oh ja.. dat schepje friso extra doet wonderen.. hij heeft de hele avond geslapen en vanmiddag ook al veel.. Tot morgen alll en truzzzzzzzzzzzz
balen! je werk klinkt heerlijk op die manier, maar met 3 kids mag dat ook wel... echt fijn voor je! tutze met Marijn, fijne avond nog!
@cassie: leuk filmpjes! Echt een mooi meiske! @maja: knuffel voor je rotdag een beetje goed te maken! @diaantje: jeej wat raar dat je je zo ziek voelde, en rot dat je nu misschien wel je studie moet terug betalen! grrrr @thirza: oh wat knap van aaron dat ie al effe kan zitten! en toen wist ik het niet meer!
Ja ik las het idd.. jeetje zeg.. en wil het nu wel lukken met op de zij slapen? Danny is met de driveinn weg 2 dagen.. hij komt vanavond wel thuis ,maar morgenavond heeft hij er weer 1.. wel lekkere bijverdiensten
Heb net mijn liefje de fles gegeven en ik lig nu lekker in mijn bedje. Wat ik me afvroeg... Zou je nu al kunnen zien of een baby links of rechtshandig is?julia sabbelt met links en mishandelt haar wipperspeelding ookvoor 80% met links... en duimt jullie beeb al? Juul heeft geen tutje en heeft sinds een week de allerschattigste manier van sabbelen uitgevonden, met haar ring- en middelvinger in haar mondje. Ik ben benieuwd of dat blijft of dat ze haar duimpje nog gaat ontdekken. Dat waren mijn late night overpeinzingen weer. Ik ga slapen. Trus allemaal
Nou mensjes! Mijn visite is weg... Die van Erik nog niet... Hij is aan te Magicen (een of ander kaartspel) met een vriend van hem... saaaaaiiiiii... Ff lekker gewandelt net! Heerlijk, en goed voor de calorieen verbranding! Morgen naar schoonma en pa... Wordt ook wel weer pittig... Ik kan het gelukkig prima vinden met mijn schoonouders hoor, maar mijn schoonpa heeft een hartinfarct gehad en is geopereerd aan zijn hart, en nu is ie in een depressie geraakt en wil ie alleen nog maar dood, echt gezellig is het dus niet. Hele familie blij dat ie nog leeft, wil hij zelf niet meer. Dus nu is ie opgenomen in het GGZ... Hij is nu al heel lang niet meer thuis geweest. Hij is opgenomen in het ziekenhuis toen aaron 2 weken oud was... dus hij ligt er nu ook al ehh... 13 weken ofzo? pfff... veel te lang. Gelukkig is hij wel wat aan het bijkomen uit zijn depressie, dus het wordt weer steeds "leuker" om naar hem toe te gaan. En hij vind het wel super leuk om Aaron te zien, dus dat maakt hem weer lekker vrolijk Nou ja, iig... morgen weer een lange dag dus! Ik ga slapen! Erik zal wel weer laat in bed liggen, dus daar hoef ik niet op te wachten Slaaplekker mensjes! xxx en knuffels voor iedereen!
Trusten Mrijn! Finn doet alles met 2 handen. Dus kan het nog niet zien... Duimen doet ie soms, meestal is probeert ie z'n hele vuist naar binnen te werken! haha
nou ik ga maar slapen denk ik. Finn krijgt om 00.00 uur de fles van papa en dan mag ie tot 6 uur slapen. Maar ik ben bang dat we dat ritme er niet in gaan krijgen hoor. Hij krijgt gewoon om 8 uur honger. (flestijd: 21.00 uur, met friso extra...) En gaat daarna slapen. Zoals heel veel baby's. Lijkt een natuurlijk ritme, alleen andere baby's hoef je niet om 12 uur uit hun slaap te rukken! En dan snapt ie er niks meer van... Met als gevolg dat ie 4 uur later wakker wordt en mama tot een uur of 5 het speentje erin zit te duwen, hopend dat ie weer in slaap valt! Niet dus! Arm manneke
Ik kom me ook nog ff melden. Heb 4 uur gewerkt vanavond en ben kapot. Was een erg drukke avond met veel zieke mensen en een overlijden. Maar ik heb het weer klaargespeeld. Heb een borrel genomen na het kolven toen ik thuis was. En ik sta nog overeind. Morgen gewoon een hele avond werken tot 23u. En er liggen nog meer mensen slecht dus morgen weer een drukke avond. Nu lekker naar bed. Tessa slaapt al vanaf half 10. De laatste nachten slaapt ze gewoon zo'n uurtje of 10! Dus met een beetje geluk morgenvroeg om half 8 pas weer. Truste
goedemorgen, babayzwemmen; lijkt me leuk, wil na mijn vakantie gaan, maar wil mijn kind echt niet los onderwater laten gaan en hoor dat dt er wel bij hoort en dat staat me tegen. mystery; gezellig meid. ben bij 890 Nou heb bijgelezen, maar echt veel om te reageren. zwanger; gebruik nu condooms, ben wel klaar met andere voorbehoedsmiddelen, willen toch geen jaren tussen een volgende hebben en daarna mag paul zich laten helpen. Gister heerlijke dag gehad, huidje is weer mooi, was echt genieten. Ben alleen zo'n domme muts, paul was heel de dag bij haar, maar toen ik weg ging begon ik toch te janken, en dat terwijl hij prima voor haar kan zorgen. Dat word wat in sep kdv. hihi Ga mijn bed weer ff in, nog uurtje slapen. Tot later. boney; bavalt je kolf? en ze hebben in spijk babyzwemmen
Goedemorgen! Helaas nog steeds nachtvoedingen voor Fenne sinds de zijslaper, maar ik heb ook het idee dat ze een overgang aan het maken is naar 5 voedingen per dag ipv 6... Want eerst wilde ze er 6 overdag en geen 's nachts, en nu redt ze het ineens met 5 voedingen overdag en 1 's nachts... als de nacht er dan weer af gaat dan zijn het ineens 5 voedingen geworden lijkt me... zou dat de reden kunnen zijn? Mrijn: zoals ik begrepen heb zijn kids op deze leeftijd nog niet rechts of links handig... de KA zei dat ze alles met beide handen even goed moeten kunnen... ik heb ook een tijd gedacht dat ze rechts zou zijn omdat ze veel met rechts deed, maar nu lijkt ze juist weer meer met haar linkerhandje te doen... Oh en duimen is zo schattig! Maar Fenne propt net als Finn liever dr hele vuistje in haar mond, en dan het liefst de andere hand er nog bij... Boney: lijkt me zulk lastig werk wat jij doet... mensen die overlijden, jemoet er maar mee om kunnen gaan zeg... echt respect meid! Hoe gaat het met kolven, wil het goed lukken? Debora: ik kan me goed voorstellen dat het zo tegen je gevoel in is om Finn wakker te moeten maken voor een voeding, je zou hem natuurlijk zo graag laten slapen volgens zijn eigen ritme! Maar meid, je doet het super goed hoor! Thirzaoeh, lastig hoor van je schoonvader... gelukkig lijkt het nu beter met hem te gaan... sterkte vanmiddag! Diaan: heb je je nog vermaakt zonder Danny?