goede morguh dames.. zo geweldig als het overdag en avond op de friso extra ging gister zo vroeg kwam ie vanmorgen.. 4.50, maar ed heeft m bij ons in bed gelegd en toen heeft ie toch nog tot 6.30 geslapen en toen de fles gekregen.. daarna heeft ie heerlijk liggen trekken aan mijn haar en mijn shirt om vervolgens zijn broek mega vol te poepen..yak.. hij zat er helemaal onder..ff vershcoond en nog even heerlijk samen in het grote bed.. nu ligt ie in zijn eigen bedje te slapen en is de rest van het huis wakker en beneden.. @Mrijn..Hier zuigt marijn ook op ring en middelvinger.. soo cute..hij troost zichzelf er echt mee..zo lief en erg handig vooral.. alleen het afleren lijkt me echt een kriem.. Lisa duimt, maar dat doet ze alleen als ze haar foute paarse DAATJE bij zich heeft.. zonder dat ding wordt er gewoon niet geduimd.. dus als ik er klaar mee ben gooi ik m gewoon weg. Nu blijft ie altijd boven dus blijft het duimen ook voor in bed..hoop dat marijn ook zoiets met een tut ontwikkeld..Jurian heeft overigens nooit geduimd of iet dergelijks. (ja 3 weken ook op vingers maar daarna niet meer) Speen wilde ze dus geen van 3en.. links of rechtshandig..hij sabbelt euh... linkshandig.. verder doet ie nog niet zoveel en ook geen idee of je dit nu al zou kunnen zien... @bones.. bah zeg een overlijden.. zal altijd wel extra lading geven op t werk...hoop dat je lekker hebt kunnen slapen... @debie...nog ff trusten dan maar...hihi @thirza.. sjonge das ook wat van je schoonpa.. gelukkig kan ie van aaron wel genieten...ziet ie in dat ie als Opa nog veel te doen heeft hier... vandaag wederom niet veel op de planning...
@wen.. ik heb de t-sleep er maar weer ff uitgehaald.. hij slaapt er niet zo heel goed in en nu met mijn rug vind ik dat errug lastig.. volgende week gaan we er weer mee aan de slag.. wat die voedingen betreft.. klinkt wel logisch dat ze nu overstapt op 5...even wennen aan de zijhouding en je kunt weer lekker slapen snachts...
Goedemorgen meiden, Hier een heerlijke nacht gehad.. Vanochtend werd ik wakker en lag mevrouw in badje..me moeder ging even bij haar kijken en toen was ze wakker en zat helemaal onder de stront. Dus heeft mijn moeder haar in badje gedaan. Vandaag een drukke dag, want we moeten nog veel inpakken..over 4 dagen is het dan eindelijk zover en gaan we verhuizen Ik heb er echt ontzettend veel zin in, heerlijk een nieuw leven. Ik heb de meiden die hun gegevens hebben doorgegeven erbij opgezet. Fijne dag allemaal..kom af en toe nog wel even kijken hier hoor! Dikke knuff..
Meiden, ik ben bezig een nieuwe lijst voor ons aan het maken...(eindelijk) Als jullie de volgende gegevens mij even door willen geven: Geboortedatum kindje(s), Voornaam(en) kindje(s), gewicht en lengte ij de geboorte en of je fles-/borstvoeding geeft en of je al bent begonnen met bijvoeding. Als er nog meer dingen zijn die jullie op de lijst willen..zeg het me dan even.. Als de lijst klaar is zet ik hem wer op internet. Ik zal hem elke pagina even naar voren halen
Morguh. MissN. Wat lief zeg van je mams...lekker hoor zo relaxed wakker worden! en succes met inpakken vandaag!
Eigenlijk toch nog wel erg snel gegaan he al die pagina's.. Wat een ontzettend klets tante's zijn we toch ook he? SUPERGEZELLIE hoor!
Goedemorgen.. strax gaan werken.... belden ze gisteren ook nog op of ik eerder kon beginnen.. van 13.00-21.00... (anders van 14.30 tot 22.30...) Dan kan ik Nora wel lekker de laatste voeding zelf geven, vind ik ook wel erg fijn.. Nog ff ons momentje voordat ze gaat slapen.. Denk dat ik dat maar doe.. als zie ik wel heel erg op tegen het weggaan... pffff... nou hier staat de was al aan, handwas gedaan, beneden opgeruimd.. een hoop gedaan dus!
Echt super lief van me moeder ja. ik schrok meer want ik dacht heeft ze gehuild? Dan heb ik der niet gehoord. En toen zei me moeder dat ze niet had gehuild, GELUKKIG maar...
@missn.. ja dat kan natuurlijk ook nog dat je haar niet gehoord zou hebben, maar dat viel dus mee.. @sizzel.. zoooo he.. vooral niet te sloom he vanmorgen...sjonge zeg... Ik heb mijn ogen nog op half 7 staan hoor...ben bang dat daar ook niet veel verandering in komt..hihihi
@vivian.. kreeg net van jouw geloof ik op hyves dat berichtje van anoniem politie inlichten? is dit waar zover jij weet of gewoon een grap voor domme blondjes zoals ik?!
missn; ilse geboren 6 feb 2008 om 22;45. 47 cm en 2985 gram. bv nog geen hapjes lekker hoor eerdaads verhuizen.
Mogguh meiden, ff voor de lijst: Lune, geboren 3 januari, 2330 gram, 44 cm, flesvoeding en geen bijvoeding. Hier druk, ga puinzooi opruimen in huis en achter dingen aan voor de tuin. Stenen, schutting enz. Ben niet meer verdrietig en kraamvisite was leuk! Ik ga weer. Fijne dag! xxx
Je staat erbij Debieen ja het is heerlijk.. Nu kan ik eindelijk dingen afsluiten die hier zijn gebeurd..en gewoon lekker opnieuw beginnen. Een nog gelukkiger leven lijden.
Goeiemorgen lieve dames, Tess heeft heerlijk geslapen tot 6.00 en na de fles viel ze direct weer in slaap tot 9.00. Nu ligt ze even te spelen in de box en zometeen weer een fles. Daarna gaat mama heerlijk naar de kapper. Even lekker zelf tutten. Allemaal een hele fijne, zonnige dag vandaag!
Meiden, ik ben bezig een nieuwe lijst voor ons aan het maken...(eindelijk) Als jullie de volgende gegevens mij even door willen geven: Geboortedatum kindje(s), Voornaam(en) kindje(s), gewicht en lengte bij de geboorte en of je fles-/borstvoeding geeft en of je al bent begonnen met bijvoeding. Als er nog meer dingen zijn die jullie op de lijst willen..zeg het me dan even.. Als de lijst klaar is zet ik hem wer op internet. Ik zal hem elke pagina even naar voren halen.