Suus, ga je een heel andere coupe nemen? Wat heerlijk dat Tess zo lekker heeft geslapen. Jij ook een hele fijne zonnige dag!
Hallo iedereen! Ik zou hier vandaag niet zijn, maar kan het toch neit laten hoor! Te verslavend dit forum Ja dat berichtje heb ik ook gehad! Maar hoe zit het dan met pincodes zoals 1111 en 5445 enzo? En dan zouden alle pinautomaten op de politie moeten zijn aangesloten, dus ik geloof er niet zo in... Maar ja het is het proberen waard als het je overkomt! Werkse vandaag sissel! En lekker wat eerder beginnen en thuiskomen hoor! Kan je vanavond nog even met je meidje knuffelen Ichtus, knapt je rug alweer wat op? en heb je je diamantje al gevonden? Debora, vervelend dat Finn niet die 6 uurtjes wil slapen! Hoop voor je dat hij dat binnenkort wel gaat doen, voor jullie ook wel wat lekkerder, kan je lekker wat meer uurtjes slaap inpikken! Hier, Ik gaf vanochtend Aaron de fles, zoals gewoonlijk. En hij ging onder het drinken poepen. Niet zo raar, doet ie wel wat vaker, meestal geen probleem. Soms kruipt het omhoog en dan is zijn romper een beetje vies. Ook meestal geen probleem, in de was dat ding. Maar vanochtend was het helemaal omhoog gekropen. Echt zijn hele, hele, rug zat eronder, tot aan zijn nek en het was bijna naar zijn buik toe gekropen! VIES! Dus ik dacht, hoe in vredesnaam krijg ik dat smerige ding over zijn hoofd heen! Nou ik heb de romper maar stukgeknipt! Zo vies was hij! En hup Aaron in bad! 'Stinken dat hij deed joh! Op zo'n moment vind ik het wel heel jammer dat ik alleen maar neutral voor hem kan gebruiken! Het zou ook wel fijn zijn als hij eens lekker ging ruiken na een badje. Maar ja, liever een eczeemvrij huidje dan een lekker luchtje! Maar goed, ik ga ervandoor weer! Naar schoonma en pa toe! Misschien bne ik er vanavond wel weer eventjes en anders morgen! Doei doei iedereen. Fijne dag! xx knuffels, Thirza
Zo suus, naar de kapper? Laat je na afloop wel even een foto van je nieuwe coop zien ? nou doei iedereen, nu ben ik echt weg
@jullie hebben goed geluisterd.. Goede morgen nog een keer..hahaha @thirza.. ja idd. ik ben dus echt in staat om het uit te proberren he..geloof er niet echt in , maar stel je voor dat de politie ineens op je nek staat...hahaha maar t zal wel onzin zijn.. @maja. drukke dag.. rustig aan en gelukkig voel je je al beter... @dees..welk merk is dat muziekding waar jullie zo gek van worden maar waar luuk zo dol op is?
We staan op het punt om weg te gaan (winkelen in Turnhout) maarre, die boven de cosi en de wagen kan Ichtus? Die is van Tiny Love.
oja.. voor de lijst.. 9 februari 2008, Nora, 1e kindje, 3742 gram, 48 cm, volledige borstvoeding en nog geen bijvoeding gegeven!
@dees.. die bedoel ik ja..thnx.. is bij prenatal in de aanbieding voor 22 euri.. ga daar maar s snuffelen.. winkelse....knuff
goeiemorgen meiden ik ben al naar de kapper geweest en ff geshopt in het dorp en nu is het tijd om hier in huis aan de slag te gaan @ichtus heb geen idee of het waar is dus dacht laat het mar gewoon doorsturen @ichtus en wen jullie gebruiken beiden de zijslaper he is dat wat? ben er over aan het denken om deze ook voor bryan te gebruiken maar wil wel weten of het wat is kan hij zich dan niet omdraaien?
goedemorgen, moet nog terug lezen maar of dat dat vandaag gaat lukken? Gisteren feestje gehad en ik moet bekennen dat ik niet meer tegen alcohol kan, niet zo heel veel gedronken en ik ben me toch beroerd, bleh. Volgende keer dus lekker ander drinken pakken. Vind het zo zielig voor Sarah, een mama die niet lekker is door eigen schuld. Lekker wandelen straks en dan gaat het wel, frisse lucht doet wonderen (hoop ik) FIjne dag
in die van mij kunnen ze alsnog wel terugdraaien hoor, maar niet op de buik! ik vind het handig en bij Jur heeft het goed geholpen! ze moeten er wel echt aan wennen..
Zo meiden, was ik ook weer even... Weer een hoop geld uit gegeven net..maar goed.. De lijst word trouwens erg mooi.. Zijn er nog meer dingen die jullie erbij willen hebben? Ik zat zelf nog te denken aan een lijst over de meeting...jullie nog ideeën?
@Thirza: Drink inderdaad zelf sinds een weekje geen melk meer, kijken of het helpt. Ik heb zelf ook voedselallergiën gehad, dus ze kan er aanleg voor hebben. En wow, zitten! Gefeliciteerd ! En ik hoop dat het gezellig is bij je schoonvader, maar wat is dan ook beter dan zon schattig ventje om hem op te vrolijken @Diaantje: Wat balen dat je je studie nu misschien toch terug moet betalen, hopen dat je baas toch nog terug komt op haar belofte. @Ichtus: Fijn te horen dat je je weer wat beter voelt, al is het inderdaad wel goed als je even naar de HA gaat, maar zo te horen zit je in ieder geval weer op de goede weg. @Mrijn: Zoë doet veel meer met haar rechter handje, proberen te pakken, vuistje in haar mondje steken (af en toe per ongeluk duimpje) etc. en dit doet ze met de linker veel minder. Maar zo te horen kan dit nog veranderen @Debora: Ik hoop dat Finn snel went aan het nieuwe ritme, maar dat zal wel goed komen. Heeft ff tijd nodig. Hier een fantastische avond/nacht/dag gehad (toch die 14 weken Ichtus ). Ze is 's avonds vrolijk geweest en sliep snel, 's nachts twee keer wakker maar ook na de voedingen weer lekker snel in slaap gevallen. Vanochten lekker in badje gedaan en nu ligt ze alweer een half uurtje te slapen. Wow, wat is dit genieten zeg, volgens mij was ze ook gewoon oververmoeid. Zelfs haar schorre stemmetje begint alweer bij te trekken Vandaag krijgen we bezoek van mijn vader en zijn vrouw uit Nederland. Die hebben hier voor 2 weekjes een huisje gehuurd en komen nu voor het eerst hun kleindochter bewonderen. Ik ben benieuwd! Heb Zoë gebadderd, mooi pakje aangedaan, haartjes gedaan, ze is er helemaal klaar voor Dikke knuffels voor iedereen! Ben hier nog niet lang op dit forum maar heb nu al onwijs veel aan jullie gehad.
Mogguh, nog net Ik ben nog steeds kapot! Pffft ben ik echt niet meer gewend zeg dat heen en weer lopen. Maar Tessa heeft weer 10 uur geslapen. Heerlijk. Nu ligt ze er net weer in. Ga nu zelf ff douchen en aankleden. Vanavond weer werken. Om 16u beginnen Wen: Ik denk dat Fenne idd overgaat op 5 voedingen. Je moet er gewoon ff doorheen. Misschien kun je proberen om de laatste voeding wat later te geven? Ik zit al een tijdje op 5 voedingen. Ik heb het gevraagd aan het CB, maar tot 4 maanden moeten ze zeker min. 5 voedingen hebben. Daarna mogen ze 4. Ik geef sinds een paar dagen nu maar 1 borst per keer. En dat gaat goed moet ik zeggen. Het is namelijk wel eens proppen om de 5 voedingen er in te krijgen. En met 1 kant per keer krijgt ze toch wat minder en heeft ze dus eerder honger. We zitten nu ongeveer op het volgende schema: 7.30u 11.00u 14.00u 17.30u 21.30u Vind het wel lekker zo. Even over het kolven. Ik weet niet of dat met alle kolven zo is, maar met de medela zit er zo'n geel met wit membraam onderaan het borstschild. Nu was ik gisteravond zo enthousiast bezig dat ik niet doorhad dat de fles al vol zat. Dat membraam zat dus al helemaal in de melk. Moet dat vrij blijven? Ik let meestal wel op en vervang de fles als er 150 in zit en ga dan verder met kolven. En ja! de kolf bevalt heel goed. Ik heb veel meer dan met de handkolf. En hij is super stil. Je hoort hem echt bijna niet. Er zit alleen zo'n zacht borstschild bij. Ik ben die harde gewend. Daar moet ik ff aan wennen. Je kan er namelijk niet doorheen kijken (is mat) dus kan ik ook niet goed zien of m'n tepel in het midden zit. Nou ja, die harde passen ook op deze kolf. En BV dames, ik heb lillypadz gekocht. Ik ga ze straks proberen, maar volgens mij is dat wel wat. Laat het jullie weten. Ze kosten 22.95 bij de Prenatal. Een doos natusan kost 3 euro. Dat heb je er dus zo uit. Die dingen gaan hard hier. Heb denk ik wel zo'n doosje of 3 in de week. Haha komt ook door de spruw (die ik dus dacht dat ze had... ) Dan moet je elke voeding nieuwe compressen gebruiken. Dat hoeft dus nu niet meer. Als ze nog droog zijn gaan ze er gewoon weer op. Maar nu dus de lillypadz. Ga zo douchen en ze er op doen. Tot later.
Mrijn: Ik denk wel dat je nu al voorkeur kan zien bij beebs. Tessa doet veel met haar rechterhandje. En dat is genitisch bepaald dus daar heb je zelf geen invloed op. Nu echt weg!
@BONEY... lekker hoor zo lang geslapen.. rustig aan doen vandaag.. ben je vast snel weer de oude... @cassie.. meis wat fijn. hoop echt dat het de 14 weken is..leuk dat je vader met zijn vrouw komt zeg.. voor het eerst zijn kleindochter zien.. zal heel speciaal zijn..geniet er lekker van meis.. tot later weer.. ik ff eten en dan aan de poets.. ik ga de laptop maar ff uitzetten..anders komt er helemaal niks van...tot vanavond weer..DIKKE KNUF
Ow en Sizzel: thanks voor het opzoeken. Dat is idd die creme. Die had ik eerde moeten hebben... Heb weken zere tepels gehad. Nu nergens geen last meer van en wen jij ook thanks voor het vertalen.
Ow en de lillypadz zitten erop! Die zie je niet zitten die dingen. Is een heel dun doorzichtig laagje van siliconen. Nu maar hopen dat ik niet ga lekken. Neem voor de zekerheid maar gewone compressen mee naar m'n werk vanavond.