Ja mooi missn. Had het menu zo snel niet gezien, wilde net vragen waarom de voedingen er niet bij stond. Maar heb het gevonden. Fijn dat je het wilde doen. Ben nu ff eten.
Missn ik mis mystery op de lijst, bryan van mystery is ook geboren op 8 februari dat weet ik zo uit mijn hoofd
Sorry dat ik even niet reageer maar ik loop van hot naar her. We hebben een aantal speeltjes voor Luuk gekocht waaronder dingen om aan de wagen en cosi te hangen en hij vindt ze geweldig. Maar waar ik nu dus even voor kom, hij drinkt weer zo weinig (weinig in aantal keren). Hij heeft om 8 uur gehad, om 11.30 en hij slaapt nu nog (weer, in de auto ook). Wakker maken en voeden of afwachten? Zo komt hij weer aan de 4 vandaag namelijk.
Ik zou hem toch wakker maken Dees, anders zit je vannacht ws weer te voeden. Hier even rust. Jeroen strontchagrijnig omdat dingen in huis niet snel genoeg gaan volgens hem. Dus mag iedereen daar van mee genieten. Bah, hij bepaalt hoe de stemming is in huis, daar heb ik zo'n hekel aan! Dat doet zijn vader ook altijd, zo gauw je bij hun binnenstapt weet je of het gezellig gaat worden of niet want dat voel je al of zijn pa een beetje vrolijk is of juist niet Is elk weekend zo dat Jeroen chagrijnig is en zegt dat geen woord tegen mij en ligt alleen maar op de bank. Op zulke momenten heb ik zin om bij hem weg te gaan, ben ik bang dat ik over 20 jaar hetzelfde leven heb als mijn schoonouders. Bah bah bah
Afgelopen nacht is hij ook niet gekomen. Maar ik heb de ka even gebeld voor de zekerheid. Ik moet toch proberen aan de 5 voedingen te komen en maandag even de lk en de ka bellen. Vandaag was er een assistent namelijk.
Zo, heb hem even vreslijk op zijn onder gegeven en de waarheid verteld. Nou istie weer lief en is boodschappen halen Dees, tja je kan Luuk aanleggen en hopelijk slaapt hij daarna lekker verder. Ik twijfel met Lune ook vaak of ik haar wakker zal maken of niet. Ik doe het vaak wel of met de max van een half uurtje want ze drinkt al zo weinig.. Ik zag trouwens dat er al februari mama's zijn, lijkt me sterk Maar bij de bevallingslijst zou het natuurlijk kunnen toch? Bijzonder he, vorig jaar typten wij daar over de eerste onzekerheden en nu doen andere dames dat. Ik word er gewoon een beetje sentimiteel van *snik*
GOEDEMIDDAG MEIDEN! was al om 14.30 klaar met werken , gelijk ff wezen shoppen en wat nieuws gekocht voor vanavond! dan hebben we een verlovingsfeestje van Marcel zijn Nicht. Daarna gelijk naar me ma gegaan waar ik nu nog ben ! en lekker gekroeld met me meissie !en dan ga ik uurtje of 19uur naar huis dan is Mars klaar met werken en dan gaan we daarheen! Gwen blijft bij me ma en halen we vanavond weer op! volgende week hoef ik pas weer vrijdag te werken! wat een luxe @MissN mooie lijst TOPPIE @Dees 4 voedingen kan geen kwaad hoor! ben zelf nu overgestapt op 4 voedingen op advies van het CB , das ook volgens het lijstje je weet wel welke ik heb laten zien en dan geeft ik nu 180cc met 6 schepjes en soms drink ze ze nog niet eens leeg, maar dat kon geen kwaad want ze zei je heb zelf ook wel eens meer trek dan de andere keer!
dees bryan zit ook al op 4 flesjes kon helemaal geen kwaad volgens het cb zolang hij goed drinkt tenminste bryan krijgt 200 cc per flesje
zoooo wat een enorme rust hier zeg... marijn huilt.. en ik ben moe.. niet down, maar moe.. teveel gedaan..maar wel voldaan!.. Edwin moet morgen 2x piano en orgelspelen dus is repeteren, ik ben net bij marijn geweest. getroost, schone luier, cinababy en weer in bed.. hij was (met nadruk op was) stil.. heb nu de afzuigkap op standje 2 gezet en de tv aan.. nu hoor ik m niet... ga over en kwartiertje wel ff luisteren.. denk wel dat ie in slaap valt...
Ben ik weer....jemig, wat heb ik een lekkere dag gehad. Ik ben lekker door de kapper vertroeteld. Weer bijgekleurd en puntjes laten knippen. Lekkere hoofdmassage gehad en een goedje in mijn haar. Daarna lekker wezen shoppen, echt veel te veel geld uitgegeven. Maar alleen maar het beste doel: TESS. Allemaal jurkjes en shirtjes in 68, want 62 zit soms al krap. Daarna meerdere setjes bij Tess geprobeerd en ze zag er vaak TE SCHATTIG uit. Werd er helemaal vrolijk van en zij vond het allemaal prima. Ze heeft bijna de hele dag geslapen, waardoor ik ook op 4 voedingen kom. Dees, maak je niet teveel zorgen, want ik geef hier ook weleens een paar dagen voedingen en ze groeit er goed op..... MissN, schitterende lijst! Thanx! Joma, veel plezier vanavond en heerlijk....een weekje vrij! Goed zo Maja, soms moet je die mannen even een schop onder de kont geven. Jan heeft ook de hele dag op de bank gehangen. Nouja, kwam pas om 13.00 uit bed en heeft de hele middag met de laptop op schoot gezeten. Hij heeft even gekookt en zit nu weer op de bank voor de voetbal. En om die wasmand en stapel vaat loopt hij met een boog. Cassie, wie weet krijgt Ichtus gelijk en lijkt Zoe op Jurian. Ik hoop het echt voor jullie! Veel plezier met opa en oma. Leuk hoor, Zoe in de beste kleding...ha ha ha. Veel foto's maken he! Ik ga nog even wat doen (tja, voetbal is toch geen banktrekker voor mij), want morgen komen mijn ouders lunchen....gezellie. Ze zijn vandaag terug gekomen van een weekje New York. We hebben dus genoeg te kletsen.
Goed zo Ichtus, zoek maar even afleiding. En hopelijk valt Marijn snel in slaap, dan kun jij erachter aan. Doe je wel een beetje rustig aan meissie? Je was al weer aardig op dreef de laatste dagen.....
Heej heej.. tis hier idd rustig zeg. Vanavond voor de 2e avond op rij home alone.. bah. Niemand is thuis waar ik op visite kan of dat er hier iemand komt. Wat kan een avond dan lang duren zeg. Gister ook al bah bah bah. Vanmiddag wel ff lekker de stad in geweest en ff voor Angela een paar nieuwe kleertjes gekocht. Mt 62 had ik weinig van en 68 is haar gewoon veel te groot, dus moest wel ff inkopen doen. Heb mezelf ook ff 2 paar zomerschoenen gekocht.. nou dat heb ik geweten.. zit nu met de plijsters op m'n voeten.. heb gewoon ff 8 blaren grrrr. Heb ook een nieuwe 3/4 broek gekocht ,maar die is me nog iets te krap. Ja zou je dan denken, dan neem je toch een maatje groter.. nee die was er niet.. en ik vond hem zo leuk haha. Dus goeie reden om af te gaan vallen. Ik moet trouwens zeggen dat ze overal maar weinig zomer spullen nog hebben zeg bah. ik wilde een 3/4 spijkerbroek.. nou de laatste winkel heb ik er eindelijk 1 gevonden en voor Angela wilde ik korte broekjes kopen.. nou heb er wel 1 kunnen bemachtigen.. goed he..pff echt stom hoor. Ik word weer gek van de buikpijn.. bah als dat zo doorgaat laat ik volgende week de spiraal nog verwijderen. Ben ook om de dag ongi en de ene keer is het minder dan de andere keer, maar iedere dag buikpijn nee dat schiet niet op..
Goedenavond, even die paar pagina's van vandaag doorlezen... MissN: lekker hoor, nog 4 daagjes en jullie hebben je eigen huisje... dat gaat echt genieten worden... mooi de lijst, super gedaan! Sizzel: hoe is je eerste werkdag gegaan? Suus, blij met je nieuwe coupe? nog iets bijzonders gedaan? Thirza: whahaha het rompertje kapot geknipt ja? Wel lief van je, anders had ie ook poep in z'n haartjes gehad... hihi en bevalt Neutral verder wel? welke producten gebruik je allemaal? ik zit er ook aan te denken om over te stappen... Vivian, Fenne kan zich niet omdraaien in de zijslaper, in ieder geval niet naar haar buikje... nou leg ik voor de zekerheid wel nog een kruikje aan de buik kant, just to be sure! Wat ze de laatste dagen wel doet is zo lang frutten en wiebelen tot ze naar boven schuift in bedje, zo kruipt ze dus eigenlijk uit het zijslaapding en kan ze weer op haar rug liggen... tja, wat dat betreft zijn ze al baby-af... waarom wil jij 'm gaan gebruiken? ook vanwege afplatting? Cassie: wat leuk dat je vader vandaag voor het eerst zijn kleindochter heeft mogen bewonderen! en... hoe was het? Boney: heb jij moeite met aan 5 voedingen komen ja? poeh, Fenne wil wel 8 x per dag drinken als het moet, die heeft al weer trek als ze me alleen maar ruikt volgens mij Hoe bevallen de lillypadz? heb daar ook al eens me in mijn handen gestaan... maja: balen dat de sfeer zo rot is thuis... kun je er wel een beetje over praten met 'm? of vind het dat het allemaal wel mee valt? met andere woorden... heeft ie wel een beetje zelfkennis? Ichtus: hier nog iemand die erg moe is... zware ogen enzo... misschien moeten we maar eens vroeg naar bed! Hier wel lekker dagje gehad... Fenne heeft veel geslapen en is verder erg tevreden geweest. Ben met mijn broer op pad geweest om een mooie fotolijst voor mijn moeder te kopen... ze is volgende week jarig en we gaan allerlei foto's van zijn dochtertje (8 mnd) en van Fenne in de lijst doen. Hoop dat ze er blij mee is!