Nou gelukkig maar.. Ik ben blij dat er zo nog mensen zijn die je kunt bijstaan.. en je verhaal kunt vertellen als je ergens mee zit. Veel van jullie herkennen het ook en dat is wel erg fijn. Weet je iig dat je niet alleen bent.. Bah het is pas 23 uur en ik weet niet meer wat ik moet doen ben al de hele tijd spelletjes aan het spelen, maar die balletjes draaien me voor de ogen..en ben nog niet moe.. op tv is niks op Sorry hoor haha
Die dingen bevallen tot nu toe super! Ben ermee naar m'n werk gegaan. Wel een beetje eng, en steeds kijken en voelen of ik geen lekkage had. Maar nee! Je ziet ze helemaal niet zitten. Heb ze nu een paar uur aan of in (net hoe je het hebben wil) dus meer kan ik er nog niet over zeggen. Maar ik hou je op de hoogte. Ik ga straks proberen om zonder BH te gaan slapen. Dat wil ik zoooo graag en die dingen blijven toch wel op z'n plaats. Word vervolgd...
Hier sinds anderhalve week. Word er gek van. Hele bossen komen eruit. Heb ook m'n haar niet meer los. Gewoon op een staart. Als ik het los heb zit ik er helemaal onder. Ik denk dat het komt omdat je op het laatst van je zwangerschap meer haar krijgt. Dat gaat dus nu weer uitvallen...
Daisy: Over de Lillypadz. Je kan ze gelijk na het voeden er weer op doen. Wel moet je borst en tepel en de pad heel droog zijn. Anders blijft hij niet zitten.
Zoals jullie wel gezien hebben inmiddels ben ik ook weer in het land. Een febr. 2009 topic? Jeetje mina zeg, wat gaat de tijd hard. Ga zo eens ff neuzen daar. Daarna naar bed. Morgen weer 'even' op en neer naar Emmen... M'n neefje word 11 en mijn ouders zijn daar vlakbij op vakantie. Slaan we 2 vliegen in 1 klap. Ben hier morgen avond wel weer. Truste allemaal! Kus
hi Diaantje, Fenne heeft ook klittenband knipjes in haar haar... ik heb ze besteld op willemijnswinkeltje.nl... zijn maar 1,35 per 2 stuks en gewoon brievenbuspost a 0,44 cent... misschien kun je daar eens kijken?
Mogguh meiden! Weer een heerlijk nachtje gehad... Ikheb net evn bij de februari 2009 mama's gekekn.. Het is zo ontzettend raar..en toch stiekem kiebelt het wel weer een beetje hoor..hihi Mannetje gaat zo weer weg dus ben tot dinsdagavond weer alleen..bah, maar gelukkig hoeven we vanaf dan niet meer zonder elkaar..
goedemorgen allemaal! vind het zo fijn voor jullie MissN! en oeh, de feb 2009 mama's... ik ga ook even kijken... ik heb een rustig dagje, mijn vriend gaat zo werken, buiten regent het, dus Fenne en ik ga de deur lekker niet uit vandaag... beetje tutten samen, beetje slapen, gezellig spelen op het speelkleed... heerlijk!
We gaan alleen weer gewoon bij mijn ouders in helaas.. Maar goed, we zijn bezig voor een eigen huisje, maar het gaat helaas allemaa niet zo snel Voor een flatje staat 5 jaar en voor een eengezinswoning staat 17 jaar. Urgentie hebben we al geprobeerd, maar geven ze allen als er iets medisch is. Ik kan daar zo kwaad om worden he... als mijn ouders dus niet daarheen gingen hadden wij op straat gestaan met een baby. Als er een turk hierheen komt, dan heeft ie binnen een jaar een huisje..grrrrr.... (ik heb niks tegen buitenlanders hoor) Maar goed, het gaat nog goed bij mijn ouders..maar een eigen huisje zou wel erg fijn zijn.
Meiden, ik ben bezig een nieuwe lijst voor ons aan het maken...(eindelijk) Als jullie de volgende gegevens mij even door willen geven: Geboortedatum kindje(s), Voornaam(en) kindje(s), gewicht en lengte bij de geboorte en of je fles-/borstvoeding geeft en of je al bent begonnen met bijvoeding. Als er nog meer dingen zijn die jullie op de lijst willen..zeg het me dan even.. Als de lijst klaar is zet ik hem wer op internet. Ik zal hem elke pagina even naar voren halen. De site is inmiddels bekend.. www.februari2008mamas.come2me.nl
huh Missn? heb ik het dan zo verkeerd begrepen? ik dacht dat jullie aan het klussen waren in jullie nieuwe huisje?
Wat een poepie Wen.. Het is wel een nieuw huis, maar het nieuwe huis van mijn ouders. Voor ons is het wel gunstig, want we wouden zowieso naar het westen toe..
Meiden, ik ben bezig een nieuwe lijst voor ons aan het maken...(eindelijk) Als jullie de volgende gegevens mij even door willen geven: Geboortedatum kindje(s), Voornaam(en) kindje(s), gewicht en lengte bij de geboorte en of je fles-/borstvoeding geeft en of je al bent begonnen met bijvoeding. Als er nog meer dingen zijn die jullie op de lijst willen..zeg het me dan even.. Als de lijst klaar is zet ik hem wer op internet. Ik zal hem elke pagina even naar voren halen. De site is inmiddels bekend.. www.februari2008mamas.come2me.nl
oh zoooo... dan heb ik het steeds verkeerd begrepen en dacht ik dat het om jullie nieuwe huis ging... wel fijn inderdaad dat je bij je ouders in kan, want die wachttijden voor huurhuizen zijn gewoon super belachelijk! Is kopen geen optie voor jullie?
wen, wat een snoepie. Hier drama nacht Sarah kon niet in slaap komen, bleef snotteren en huilen, om 1 uur toch maar zetpil gegeven, om 2.30 is mijn vriend op zolder gaan liggen en heb ik Sarah bij me in bed gelegd, rechtop want dan leek ze minder last te hebben. Toen ze sliep terug naar bed, dat ging dus weer een kwartier goed, hoorde je haar weer moeilijk ademen, dus ik mijn hoofdsteun omhoog gezet, haar ertegen en ze heeft toen nog geslapen. Hebben haar ook nog een voeding gegeven, ze had zo´n zuigreflex. Zelf ben ik ook ziek, keelpijn, flink verkouden en dat is in combinatie met mijn astma geen succes. Dus ik heb geslapen van 7.00 tot 9.00. Jippie! Ik hoor haar nu nog alleen maar huilen, pfff. Liefs
Oh, ik wist niet dat je daar 21 voor moest zijn... nooit geweten! en Anoek, wat een vervelende nacht zeg... vooral als je zelf ook niet lekker bent, dan valt het allemaal nog net wat zwaarder... is je vriend vandaag ook vrij? Want dan zou ik er vanmiddag nog lekker even induiken als ik jou was... dan kan hij Sarah entertainen!