Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dank jullie meiden.

Het punt is dat ik me wel hardstikke schuldig voel naar Luuk toe. In tranen zeg ik dan tegen hem dat het me spijt en ik van hem hou. Ik wou dat ik ermee om kon gaan zonder hem even ' zat' te zijn. Het manneke kan er niks aan doen.

Ik heb af en toe echt het gevoel dat ik aan het doordraaien ben. Het grote spook ' werk' zit er ook weer aan te komen en ik zie er zo enorm tegenop. Ik kom terug in een team waar ik niet word geaccepteerd en bij een werkgever waar ik weg wil en werk dat ik helemaal niet meer wil doen. :(

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dees, geeft toch niet, je hebt emoties en dat komt omdat je een mens bent. Is ook niet altijd gemakkelijk. Luuk weet echt wel dat jullie heel veel van hem houden en ik denk ook wel dat hij aanvoelt dat jij niet lekker in je vel zit, misschien wil hij daarom ook wel bij je zijn? Wie weet wil hij jou troosten, geen idee.
    Gooi het er allemaal uit meid, dikke knuf

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik denk toch echt dat ik weer een februarie mama word... ik heb net weer gestest en weer een lichte steep, mijn mannetje ziet wel iets maar gelooft het niet pfff...ik eigenlijk ook niet maar denk toch echt dat ik zwanger ben.

ps begrijp me niet verkeerd het zal van harte welkom zijn maar het zal wel pittig worden.

nog 2 daagjes en dan weten we het zeker

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Anoek, hahaha frikandellen en chips wanneer je ziek bent... jij weet wel lekkere medicijnen uit te zoeken!
    Fenne is trouwens nu 2 keer flink verkouden geweest, dit duurde beide keren zeker een week... je kan er zo weinig aan doen he? Ik heb neusspray gebruikt en we hebben zelfs een halve ui in haar kamertje gelegd, maar ze bleef een dicht neusje hebben... klinkt zo zielig, vooral als ze slapen! Sterkte!

Maja, fijn dat het weer goed is tussen jou en Jeroen... heerlijk dat ie het zelf toegegeven heeft dat hij fout zat...
    En jullie lijken ons wel... wij hebben ook ergens eind mei wat gekregen, maar wij weten ook niet of het 6 of 7 jaar geleden was... stom is dat he? Wij proberen ook nog steeds een gebeurtenis te bedenken waaruit we het kunnen herleiden, maar we komen er niet ui... :) :oops:

de afgelopen dagen slaapt Fenne ook ineens heel veel, en dat in combinatie met weer nachtvoeding doet me denken dat ze misschien een sprongetje maakt... maar ik denk dat wel vaker! :(

en Tarzan is trouwens een super musical... lekker zo'n weekendje weg samen!

Dees, wat goed dat je bij Olaf hebt aangegeven dat je het even niet meer trekt... dit soort dingen moet je ook samen kunnen delen, anders houd je het niet vol. En meid, Luukje komt echt geen liefde te kort bij jullie... maak je daar alsjeblieft geen zorgen om, hij mag zich geprezen voelen met zo'n lieve mama en ongetwijfeld ook lieve papa...

Suus, oeh leuk... euro disney! Ik heb de laatste dagen ineens ook een aantal keer nagedacht over wat er met Fenne zou gebeuren als wij allebei ineens weg zouden vallen... krijg er gewoon buikpijn van... de kans is natuurlijk erg klein dat zoiets gebeurd gelukkig!
    En jij in real life geen kletstante nee? Dat had ik niet verwacht... ;)

Kikkert... och meid, jeetje... ik weet even niet wat ik zeggen moet... ik snap jullie gevoel helemaal, als het echt zo zou zijn dan weet ik zeker dat jullie er dolgelukkig mee gaan zijn, maar het is niet makkelijk zo snel achter elkaar, en daar maak je je misschien toch zorgen om...

mag ik dan de eerste zijn om heeeeel stiekem alvast gefeliciteerd te zeggen?! knuff meid!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @wen ja zorgen maak ik me zeker vooral omdat we nu op een flatje zitten en dus dan moeten verhuizen, ook ga ik een opleiding volgen vanaf augustus. maar toch alvast bedankt voor de felicitatie (al weet ik het nog 100% zeker)

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Is het condoom geknapt dan Kikkert? Wel heftig hoor....

Jullie zijn zo lief en ik probeer te geloven wat jullie zeggen maar als ik dan die babyfluisteraar zie (en ik geloof in die dingen) dan denk ik dat Luuk er wel last van heeft dat ik momenteel zo labiel ben. Zolang hij zoet is gaat het prima maar als hij huilt dan word ik zo nerveus en kan niks meer hebben.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee dat is het juist de condoom is zover we weten niet gescheurd, maar het was ook donker ;) dus en we hebben er niet op gelet

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dees je bent een topper meid, echt waar ik heb veel respect voor jou! dikke knuffel

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zoals jullie trouwens misschien al gezien hebben heb ik ff de naam uit de banner gehaalt en ook de foto's uit mijn album ivm mensen die het niks aangaat of ik misschien wel of niet zwanger ben.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben weer weg eten enz.

knuffel

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @Kikkert, inderdaad nog even spannend zeg... maar toch krijg ik een deja-vu... een streepje = een streepje, toch? Maar aan de andere kant is een eventuele zwangerschap voor NOD ook nog zeer kwetsbaar... over 2 dgn NOD?

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey lieve dinnetjes

worden jullie ook zo emo als julie bij d e febr 2009 mamas kijken? lijkt allemaal zo kort geleden en ik zou het zo weer doen :)

@dees meid hele dikke knuffel, goed dat je ff met olaf gesproken hebt meid
    @maja schaam jij je niet ;) hahaha
    @sizzel gefeliciteerd met je 1jarige bruiloft
    jeetje wat zou ik graag trouwen maar ja dat moet wederzijds zijn he, volgend jaar juni zijn we 10 jaar bij elkaar lijkt me zo leuk om dan te trouwen :)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    kikert spannend meid hou je ons op de hoogte meid

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    uhm even kijken wat ik nog weet:

Fenne: prachtige foto van jou!
    Ilse: jij bent ook al zo'n schatje!

Missn: mooie lijst, en zo'n nieuwe start ben ik hier ook begonnen! Erg fijn!
    Cassie: he wat fijn om te horen dat Zoe het zo goed doet ineens! Houden zo! Voel jij je ook meteen een stuk beter! En leuk hoor dat je vader haar voor het eerst zag, mooi moment!
    Sizzel: gefeliciteerd met je katoenen huwelijk!
    Maja: fijn dat het is uitgesproken met Jeroen, en dat ie het er mee eens was! :) ;)
    @dees: och meis! goed dat je Olaf er op aan gesproken hebt! Je kunt dat toch niet helemaal alleen, helemaal niet door je heupen. En alleen al voor je manneke zorgen is zwaar, dus laat staan als je alles alleen moet doen! Dikke knuffel, en ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen, zodat Luuk ook wat rustiger is... knuffel!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @Anouk: hier de zelfde medicijnen bij ziekte: frikandellen en chips! haha Werkt het beste!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Vivian, hier nog eentje die best zou willen trouwen maar een mannetje heeft die dat niet ziet zitten... en echt nodig vind ik het ook niet hoor, ik ben het wel met hem eens... maar ik zou toch wel willen trouwen in dit leven hihi, wil gewoon een mooie bruid in zo'n schitterende jurk zijn... dat blijft natuurlijk de meisjesdroom!

Debora: nu reageer je op iedereen... maar hoe gaat het met jou en Finn dan? ;)

Ons meiske ligt er nu net in... hoor ik ineens de buurman zijn luchttoeter testen in de tuin (denk alvast voor EK)... Fenne direct keihard huilen, haar kamertje grenst aan de tuin en raam staat een stukje open... maar gelukkig viel ze na 3 keer krijsen weer in slaap! :D

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha wen: hier alles prima hoor! Was even met Marc op internet aan het zoeken naar huizen die hier te koop staan! Hebben we alvast een idee voor hoeveel geld je een beetje een leuk huis kunt krijgen. Ben alleen niet zo kieskeurig. 2 (of 3) slaapkamers, normale keuken en een tuintje en ik ben blij....

Finn ligt al vanaf 7 uur in bed en wordt af en toe even wakker, speentje erin en hij slaapt weer. Om 9 uur en 12 uur een fles, en dan kijken of ie 6 uur slaapt. Afgelopen 2 nachten is het gelukt! :) Alleen waren wij gisteravond naar een concert en dus laat thuis waardoor we er niks aan hadden haha, was doodmoe vanochtend! Maar geeft niks, hij doet het super!

Lekker zo'n luchttoeter, mafkees!

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh en de conclusie is dat je voor 239.000 euro hier hele leuke huizen kunt kopen!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh echt Debora? Gelukt van 12 tot 6 slapen? Geweldig zeg!

welk concert ben je geweest? (ben helemaal niet nieuwsgierig :D )

en 239.000 is nog wel een redelijke prijs... maar daar mag je toch echt wel 3 slaapkamers voor hebben lijkt mij... of niet?

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    We zijn naar een concert van Times Bold geweest, totaal onbekend hoor! Wel leuk! Is rock...

En voor dat geld heb je idd wel 3 slaapkamers hoor! En een leuke tuin! Wel een paar opknappertjes erbij, maar dan was het een heel groot huis!

Deel Deze Pagina