Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nu nog zien hoeveel wij kunnen lenen.... Dat gaan we uitzoeken als Marc bij z'n nieuwe baas is begonnen. Dan verdient ie meer, namelijk!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn heeft alweer honger...

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, Lune slaapt eindelijk. Ze had weer een ouderwets huilavondje.. Dat betekent rondjes lopen door de kamer want gaan zitten.. ho maar. Dan gaat het luchtalarm weer af..

Debora, wat fijn dat het gelukt is met Finn! En 239.000 euro een leuk huis.. Daar kan je hier heel wat moois voor kopen! Wij hebben een huis die helemaal nieuw is, een tussenwoning met 3 ruime slaapkamers, grote zolder waar ook nog 2 kamers gemaakt kunnen worden en (openslaande deuren naar de) tuin voor 134.000 euro vrij op naam, dus ook nog geen kosten koper. Maar dan woon je wel in het noorden van het land hihi.. Bevalt mij trouwens prima want ik vind drukte en files vreselijk en de stad Groningen is erg leuk winkelen en stappen maar ik hoor vaker dat mensen het vreselijk lijkt om in het noorden te wonen :)
    Wen, haha hoe is het mogelijk dat jullie ook niet weten of je nou 6 of 7 jaar bij elkaar bent.. Stom he? Ik weet het ook echt niet meer..
    En trouwen, ooit vast wel een keer. Als we meer geld hebben :D
    Kikkert, jeetje wat spannend meid! Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik zou ook niet direct een gat in de lucht springen als ik zwanger zou blijken te zijn maar is natuurlijk wel welkom. Lune was ook niet gepland en studie is nog niet af maar ik had haar echt niet willen missen! Maar het blijft dubbel. Spannende dagen voor jou..
    Vivian, ik vind het ook heel maf om bij de februari 2009 mama's te lezen. Ik weet nog zoooooo goed dat ik de zwangerschapstest deed om half 6 's ochtends even voor de zekerheid en er een streepje tevoorschijn kwam :confused: :)

oe ff telefoon

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen het is inderdaad meer een meisjesdroom die bruiloft als mijn mannetje echt niet wil nou dan niet het mooiste van mijn leven heb ik al :) alhoewel er kan er nog wel eentje bij hoor ;), nog even over die zijslaper ik wil de inderdaad ook gaan gebruiken ivm afgeplat hoofdje baat het dan ook?
    @deborah nou voor dat bedrag kun je hier echt een mooi huis kopen kom je dan terug naar het zuiden :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, mn mama belde.
    Net Lune de fles gegeven en ik ga nu lekker naar bedje. Morgen de hele dag naar school.
    Trusten meiden!
    xx

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De hekkensluiter van de febr. mama's meld zich nog even.

HOI!

En zegt weer dag.

DAG!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen dames

joehoe ik ben weer eens de eerste :) :)
    Vandaag lekker vrij zometeen ff naar de huisarts dan wat poetsen en om 12 uur komt de therapeut voor bryan en wat we vanmiddag gaan doen? wou gaan wandelen maarja zit er niet in met dit weer :)

Iedereen dikke knuffel en voor degene die moeten werken werkse en veel sucses

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen.

anoek; ik doe babymassage, erg leuk en ilse vind het lekker. echt even een ontspannen moment voor beide.

maja; fijn dat het weer goed is en dat je gelijk hebt gekregen.

dees; hier denkt manlief ook dat ik lekker thuis zit en hij werkt, gevolg hij laat alles slingeren en ik maar ruimen. nu hij vrijdag heel de dag alleen is geweest begrijpt hij (waarschijnlijk voor even ) dat het best druk is alles. En meis laaaaat de boel de boel en geniet van je ventje,nu wil hij nog bij je zitten.

ff posten, straks verder

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier ook twijfel hoe lang exact bij elkaar, dus weten datum niet. maar we zijn sep 5 jaar getrouwd en nu bijna 12 jaar samen

zwanger; gister kwam mijn vriendin zeggen dat ze zwanger is, nog pril, maar zoooo leuk. door al dit soort dingen gaat het weer kriebelen, zo gek hihi.

zo ff wegen, geloof dat ilse het gaat snappen, rond half 9 naar bed, kwart over 5 kwam ze, daarna tot half 8 geslapen. joehoe.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Getsiederrieieiei, ik moet naar school :| Ik blijf liever bij Lune, beetje tutten enzo :D Hoewel een dagje even niet 'zorgen' ook best fijn is. En ze is bij papa dus in goede handen.
    Meiden fijne dag vandaag! Werkze voor de werkenden en voor de anderen, eh.. fijne dag dus :)
    xxx

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Debora: sorry dat ik gisteren ineens verdwenen was... :(
    Times Bold, zegt me inderdaad niks hihi... en voor 239 kun je inderdaad vaak kiezen tussen een mooi huis dat al af is en een groot huis waar veel aan gedaan moet worden. Wij hebben rond dat bedrag voor een af huis gekozen 1,5 jaar geleden... zijn niet van die klussers!

Maja: geen idee hoe het komt dat we het jaar vergeten zijn, niemand gelooft het ook wanneer we zeggen dat we het echt niet weten! :)
    Blegh school! succes hoor!

Vivian: precies het mooiste van ons leven hebben we al... ik vind een kindje krijgen samen ook een grotere verbintenis dan een trouwerij, maar ik zou wel graag dezelfde achternaam dragen als mijn dochter en vriend... meer om het af te maken zeg maar... maar ik wil er zeker geen duizenden euro's aan uit geven, dat dan weer niet... :(

Debie: leuk dat je vriendin zwanger is... dat wordt weer maanden genieten van haar zwangerschap, leuk joh! Een vriendin van mij is over 2 weken uitgerekend van haar 2de kindje... en een andere vriendin over 6 weken van haar eerste... zo spannend!
    En fijn dat Ilse het weer snapt... lekker slapen is zo belangrijk!

hmmm even daar op verder gaan... Fenne snapt het nog niet helemaal :)
    vannacht weer 1 uur en 5 uur voor de voeding... :rolleyes:
    maar ik heb engelengeduld!

waarom regent het? ik wilde wandelen!

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wen; balen he die nachtvoeding opeens. Nu werd mij wel gezegt dat als ik er teveel aan toe zou geven ze dan blijft komen. Maar ja, wat moet je dan? Hier wel getrouwd maar ik heb mijn eigen achternaam gehouden had zoiets van ben een ... en geen ... . Ilse heeft achternaam van papa.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Precies Debie... ik probeer ook steeds of het niet lukt met alleen de speen... dus dan sluip ik heeeeel zachtjes haar kamertje op en zorg ervoor dat ik geen oogcontact maak, dan plop ik het speentje er in en sluip weer terug... vannacht dacht ik even dat dit ging werken, maar na 15 minuten toch ineens die hongerkrijs... tja, dan geef ik er maar aan toe... ze zal het zelf wel het beste weten :D

En eigen achternaam gehouden ja? Vind je nu niet gek dat Ilse dan anders heet dan jij? Dat vind ik nu zo raar voelen met Fenne... al ben ik het er mee eens dat ze de naam van papa draagt hoor, maar zou ik zelf dan ook wel willen...

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nee, eigenlijk niet. wist dat dit ooit zou gebeuren, maar voel me gewoon geen bergh, heb ook zoiets geboren als ... en ga dood als ... .en je moet tegenwoordig toch bijna overal je meisjesnaam gebruiken. in paspoort staat wel echtgenote van en vind het niet erg als de verkeerde naam gebruikt word. haha, ben gewoon eigenwijs

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Deb, achternaam misschien even weghalen? ;)

Ik snap je wel hoor... vind het ook wel bij jou passen... stoere vrouw die gewoon haar eigen achternaam houdt! :thumup:

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen !

wat een rust hier nog! :rolleyes:

Hier lekker pas weer vrijdag werken ;) Vanmorgen heb ik al 2 kids geknipt zijn zulke leuke meisjes 2,5 en 3,5 jaar echt schatjes ! en had Gwen mee genomen dus was iedere keer Gwen zus Gwen zo hihi zo lief :p Daarna thuis beneden alles aan de kant en gesopt en net nog ff 3 wassen weggestreken! dus nu ff pauze ;)

Vanmiddag mijn grote teennagel eraf laten halen ! bah zie er zo tegenop pffff :(

hoe is het verders hier? kan iemand updatje geven? :oops: ;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo heb Gwen net haar fruithapje gegeven ze vindt het heerlijk en dan wil ze het lepeltje pakken dus hebben we het samen het lepeltje beet en hup naar haar mond en mond wijdt open en hup daar gaat het ! zo leuk en schattig :)

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ieeeeh gets, teennagel eraf laten halen! Maar beter dan pijn...

@wen: mij lijkt het wel wat, een beetje klussen! Nou ja electra ofzo dat kan ik niet... Daar heb ik een papa voor! haha
    Weet dat het hier iig niet goedkoop wonen is, maar ach dan heb je wel wat!
    @maja: mij lijkt het ook prima wonen boven in het land! Ben ook niet zo'n stadsmens. Heb nu een mooie tussenweg: klein stadje met dorpsgevoel. En veel familie! Succes op school!
    @trouwen en naam: hier wel de naam van Marc aangenomen! Ik zie dat meer zo van: wij zijn nu een gezin, we horen bij elkaar en hebben dus de zelfde naam. Hoewel ik dus ook overal m'n meisjesnaam moet invullen....

En toen wist ik het niet meer!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk he joma! Finn wil ook zelf het lepeltje vast houden, en idd het is zo allemaal verdwenen. Nu je het zegt: moet effe naar beneden de banaan uit de koelkast halen!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn heeft trouwens weer van 12 tot 6 geslapen! jippie! Hij went er aan! Marc doet dan om 12 en ik om 6...

Deel Deze Pagina